Fitness Seller

anavar met slaappillen

vinci12

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hey allen,

zit nu in mijn 3 de week var only 50 mg ed.
Had een simpel vraagje.
Mag ik eventueel tijdens mijn kurr iets pakken om te slapen bv. een temesta of slaappillen op basis van kruiden,kan dit kwaad?
Probleem is dat ik soms niet goed slaap en dit ligt nietaan de var maar gewoon omdat ik in een periode zit dat ik slecht slaap.
Mag dit of mag je tijdens de var geen slaappilletje nemen?

Waarom begin je uberhaupt aan de Var als je weet dat je niet goed slaapt? Of is dit iets van de afgelopen weken? Je rust ga je nodig hebben voor je herstel man.

Maar OT: volgens mij kan het geen kwaad, als zou ik wel eerst op kruiden proberen ipv nog meer chemicals richting je lever te sturen.

• Topic Starter Topic Starter
Is iets van de voorbije weken eigenlijk maar waarom?
De var zorgt er toch niet voor dat je onrustiger slaapt??

Volgens mij moet je alleen kuren als je je ook mentaal top voelt. Ik vermoed een oorzaak achter die slaapproblemen, iets wat je erg bezig houdt. Je kan je afvragen of het dan een ideaal moment is voor een kuurtje.

Probeer zeker bij melatonine/5htp/tryptofaan te blijven en niet aan de temesta te raken.

het een sluit het ander niet uit. wel geen gewoonte van maken.

• Topic Starter Topic Starter
Nene ik pak dit heel af en toe maar 1 of max 2 keer per week ma ja mentaal top is veel gezegd.
Als ik goed slaap voel ik me fysiek wel in orde.
Dus een slaappilletje op basis van kruiden erbij voegen kan dan niet zo een kwaad?

Melatonine werkt wel lekker, ik heb alleen wel hele hoge dosis nodig. Tema is het beste maar probeer eerst wat milders.

Kleine dosis ghb...
Of een joint

Gaba, 5-htp, l-dopa, melatonine, valeriaan (kan ook tegengesteld werken bij sommigen), cannabis.

Veel slaapmiddelen (vaak benzodiazepines, of andere stoffen die gelijkend werken), zijn ook spierverslappend en hebben een lange halfwaardetijd, niet gunstig als je regelmatig traint.

Testosteron en benzodiazepines:

Here is a link about Benzos in the Bedroom : [Link niet meer beschikbaar]

Here is a link about Pregnenolone: http://emediahealth.com/2011/06/21/...um-etc-with-l-theanine-pregnenolone-and-dhea/

Testosterone counteracts Estrogen which is bad for men

An article on Testosterone and Estrogen: http://www.virginiahopkinshealthwatch.com/2011/06/5-ways-men-can-reduce-estrogen-levels/

Interstingly enough, it says to avoid Benzos..

Symptoms of low T : The symptoms of low testosterone include low coïtus drive, erectile dysfunction, mood problems, fatigue, and sleep disturbances.

This is a study about passion flower:
[Link niet meer beschikbaar]

The study alone is very interesting. However, it does state the following:

Benzodiazepines have also been reported to be implicated in male fertility and levels of testosterone upon chronic treatments (51-56). Treatment with 20 mg/kg dose of diazepam for 21 days is postulated to induce a significant decrease in testosterone levels that is manifested in the form of the anxiogenic behavior of the diazepam-treated-mice (57). However, co-treatments with BZF and diazepam are hypothesized to prevent decline in blood-testosterone levels, especially in light of the similar studies performed by the authors where the BZF moiety has been reported to prevent chronic ethanol and nicotine-induced azospermia, sterility and decreased libido, in healthy male rats (30, 31).

Terug
Naar boven