Fitness Seller

Anavar only 6 weken

Denk niet dat TS om de dag injecties wil zetten, anders zou test prop wel beter zijn dan test e inderdaad!

• Topic Starter Topic Starter
Kort door de bocht; niet slim.
Hoeveel weken anavar moet je nog? Test E ga je pas voelen na 4 weken en zou je dus eigenlijk vanaf het begin moeten laten meelopen. Als je voor korte esters kiest zou het wel moeten kunnen

Ik moet nog 4 weken anavar nu..Misschien kies ik dan wel iets met korte esters maar daar ga ik me eerst beter in informeren. Maar ook al kickt hij pas over 4 weken in. wat is precies het probleem dan want loopt nog redelijk over dan als ik b.v. volgende week zet.

@ Unstoppable: om de dag injects zie ik indd niet zetten, 1x in de week is meer dan genoeg..Betekent trouwens als je voor korte esters gaat dat je elke dag moet injectere?

@GPRO: deadlift loopt indd zwaar achter..komt omdat ik meer vingers heb dan het aantal keren dat ik deadlifts heb uitgevoerd.Jaja ik weet het is slecht.. Ik train sinds 6 maanden in principe pas benen..en deadlift nu wel elke week maar pas sinds dit jaar eigenlijk haha..

Maar ik ga even goed lezen wat misschien voor mij interessant zal zijn..Heeft iemand nog tips in dat opzicht voor mij??? Ik wil gewoon een simpele kuur met nog meer vvm erbij dan nu al :D

Laatst bewerkt:
iemand nog ideeën?

hmm jaa eod is bijna ed :D..maar 6 weken klinkt wel goed..zeg maar 3 x in de week gemiddeld iets meer.. als je zetten makkelijk gaat dan boeit dat mij niet zo..is toch maar voor 6 weken

je zou ook kunnen overwegen om 8 weken test-e te doen maar dan wel een frontload test zetten ( dus de eerste 2 weken een dubbele dosis zodat het sneller inkicked ), maar nogmaals, beter pak je nu korte ester omdat je al met de var bezig bent en dan hoef je ook niet te frontloaden.

ja indd zat ik ook over na te denken...mij lijkt het wel wat om voor korte esters 4-6 weken test-p te gaan. Wat kan ongeveer verwachten qua vvm kilos voor zon kuurtje +4 ofzo?

Moet lukken als je 6 weken prop doet ja, zeker nog in combo met die var!

hmm jaa eod is bijna ed :D..maar 6 weken klinkt wel goed..zeg maar 3 x in de week gemiddeld iets meer.. als je zetten makkelijk gaat dan boeit dat mij niet zo..is toch maar voor 6 weken

Kzou wel spots roteren als je EOD test-p gaat zetten.. Maar dat wist je misschien al :)

Jaa had ik al aan gedacht ja maar na denken gaat dat me niet zo bevallen haha..heb net een topic geopend in AAS sectie hopelijk ga ik er uit komen :) thankss

Gister trouwens echt een monster rug training gehad...Ik begon met deadliften..110/120/130 kg 10hh, hierna kreeg ik een zware pomp in mn onderrug waardoor ik amper nog kon lopen en even moest gaan zitten hahah nog nooit zo erg mee gemaakt..

Alles ging gewoon super lekker vooral mn biceps stonden kei hard met non stop een pomp er in na alleen al de latpull down en vertical row.. Ik heb trouwens nooit zoveel zin om heel mn trainingen te beschrijven..ik zet gewoon naar wat beetje noemenswaardig is :)

sides:
* hartslag aan eind van de avond lijkt wat verhoogd
* zwaar bezweet tijdens trainingen (kan ook door de pre workout superpump komen)
* soms iets sneller geïrriteerd b.v. als het druk is met veel lawaai en ik net klaar ben met trainen en gewoon rust wil..Maar voel me nog niet echt agressiever worden o.i.d.
* emoties zijn iets versterkt lijkt het wel ik weet niet of dat kan met anavar maar toen ik die tsunami beelden zag deed het meer me dan normaal bij rampen hahaah ik weet ook niet wat dat was maar ja viel wel op.

Ik volg, succes :D
(Maak je trouwens regelmatig foto's om het verschil straks goed te zien :) )?

trouwens als ik mn arm nu helemaal buig en ik span dan mn bicep goed hard aan dan komt er weer die herkenbare pomp in en daarna gaat het gelijk over in pijnlijke kramp..Had dit net voor de eerste keer en deed facking pijn....

Wie heeft dit ook al een x gehad?

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

@ Yogi: ik maak wel regelmatig wat foto's maar nu standaard elke week dezelde poses e.d. geen zin in aan het eind maak ik wel goede fotos..en ik ga zeker wel wat foto's posten dat wel maar weet ook nog niet welke

trouwens als ik mn arm nu helemaal buig en ik span dan mn bicep goed hard aan dan komt er weer die herkenbare pomp in en daarna gaat het gelijk over in pijnlijke kramp..Had dit net voor de eerste keer en deed facking pijn....

Wie heeft dit ook al een x gehad?

Yep, ik heb het met enige regelmaat, wat gezocht op internet en het is vaak een magnesium of vocht probleem, echter drink ik veel water en het verhogen van mijn magnesium inname heeft niet geholpen. Gelukkig heb ik er niet constant last van :P

Yep, ik heb het met enige regelmaat, wat gezocht op internet en het is vaak een magnesium of vocht probleem, echter drink ik veel water en het verhogen van mijn magnesium inname heeft niet geholpen. Gelukkig heb ik er niet constant last van :P

Voelde jij dan ook af en toe zenuwtje hier en daar in je vingers schieten? heb ik ook klein beetje last van als ik dat doe

Nee ik had meer dat bij het aanspannen van bijv mijn biceps ze in een kramp schoten en in een kramp bleven tot ik ze rust gaf en strekte. Een lange en pijnlijke kramp, enorm irritant..

ben sinds paar dagen aan mn 2e potje begonnen ik merk dat deze tabs veel brozer van structuur zijn..vallen gelijk uit elkaar bij innemen met water..Hopelijk werken ze wel net zo goed of beter :D

Mn gezicht is trouwens wel merkbaar vetter geworden, vind dit niet zo heel erg..mn acne is hetzelfde gebleven voordat ik begonnen was aan de var.. Ik hoopte dat dit wegtrok want dat las ik wel is maar niet dus.
Mn bloeddruk was vandaag 148/91 met hf rust van 52..Bovendruk is redelijk hoog maar nog niet zorgwekkend..

Als het goed is begin ik binnen 5 dagen aan test-e voor minimaal 10wk :D ik heb er zin an...

Jazeker, test e erin knallen :fire:.

ben sinds paar dagen aan mn 2e potje begonnen ik merk dat deze tabs veel brozer van structuur zijn..vallen gelijk uit elkaar bij innemen met water..Hopelijk werken ze wel net zo goed of beter :D

Mn gezicht is trouwens wel merkbaar vetter geworden, vind dit niet zo heel erg..mn acne is hetzelfde gebleven voordat ik begonnen was aan de var.. Ik hoopte dat dit wegtrok want dat las ik wel is maar niet dus.
Mn bloeddruk was vandaag 148/91 met hf rust van 52..Bovendruk is redelijk hoog maar nog niet zorgwekkend..

Als het goed is begin ik binnen 5 dagen aan test-e voor minimaal 10wk :D ik heb er zin an...

Om eerlijk te zijn, de sides die je hebt, met name de bloeddruk, doet me vermoeden dat je var of vervuild is met winny, of gewoon winny is.

Als je die bovendruk al hebt op var(dat bekend staat omda het weinig effect heeft op bloeddruk, al is het nog mogelijk), zou ik zeker geen test er meer bij zetten zonder een ace-i en een ai, want dan zit je zo aan 16-17.

Daarnaast snap ik de redenering "mijn kuur gaat goed, dus ik ga nu nog meer zetten" niet. Doet me denken aan problematische druggebruikers/drinkers. Ben je verslavingsgevoellig?

Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn, de sides die je hebt, met name de bloeddruk, doet me vermoeden dat je var of vervuild is met winny, of gewoon winny is.

Als je die bovendruk al hebt op var(dat bekend staat omda het weinig effect heeft op bloeddruk, al is het nog mogelijk), zou ik zeker geen test er meer bij zetten zonder een ace-i en een ai, want dan zit je zo aan 16-17.

Daarnaast snap ik de redenering "mijn kuur gaat goed, dus ik ga nu nog meer zetten" niet. Doet me denken aan problematische druggebruikers/drinkers. Ben je verslavingsgevoellig?

Het lijkt me aannemelijker dat mn anavar vervuild is dan dat het winny is omdat een vriend van mij momenteel dezelfde kuur doet en die heeft 2 jaar gelede al winny gedaan van hetzelfde merk en vind het anders werken dan winny.. Nu meer krachtvorderingen en minder para..

Mn bovendruk is wederom gestegen naar 158/91...dit is natuurlijk niet goed en ik kijk het even aan want bloeddruk is wel iets om strikt in de gaten te houden, dinsdag meet ik weer mn bloeddruk..

Wat bedoel je met 16-17? 160-170 bedoel je dan voor de bovendruk?

Ik vind mezelf best verslavingsgevoelig ja als het erg lekker aanvoelt dan ben ik er wel vatbaar voor ja...Echter drink ik in principe niet dit jaar iedergeval nog geen druppel en ook drugs amper (behalve nu de var)

Nu ik deze hoge bloeddrukwaarde heb gemeten wil ik eerst duidelijkheid voordat ik überhaupt aan test ga denken ja..

Qua sides:
* nu op dit moment ervaar ik redelijk wat steken in mn buik en voelt mn maag niet lekker aan
* had vandaag last van een rugspiertje die willekeurig buiten mijn wil om snel aanspande

---------- Toegevoegd om 02:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:04 ----------

Had vandaag ook superpomp op, misschien is hierdoor ook mn bloeddruk gestegen..Misschien is het een idee om even geen superpomp en ook geen var te nemen tot dinsdag en kijken of mn bloedruk verbeterd is..

morgen eerst maar ff op de weegschaal staan ik hoop op de 100 :D

Terug
Naar boven