Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kort door de bocht; niet slim.
Hoeveel weken anavar moet je nog? Test E ga je pas voelen na 4 weken en zou je dus eigenlijk vanaf het begin moeten laten meelopen. Als je voor korte esters kiest zou het wel moeten kunnen
Ik wil gewoon een simpele kuur met nog meer vvm erbij dan nu al 
Betekent trouwens als je voor korte esters gaat dat je elke dag moet injectere?
bv test-p 6 weken 100mg EOD.hmm jaa eod is bijna ed..maar 6 weken klinkt wel goed..zeg maar 3 x in de week gemiddeld iets meer.. als je zetten makkelijk gaat dan boeit dat mij niet zo..is toch maar voor 6 weken

trouwens als ik mn arm nu helemaal buig en ik span dan mn bicep goed hard aan dan komt er weer die herkenbare pomp in en daarna gaat het gelijk over in pijnlijke kramp..Had dit net voor de eerste keer en deed facking pijn....
Wie heeft dit ook al een x gehad?

Yep, ik heb het met enige regelmaat, wat gezocht op internet en het is vaak een magnesium of vocht probleem, echter drink ik veel water en het verhogen van mijn magnesium inname heeft niet geholpen. Gelukkig heb ik er niet constant last van![]()
ik heb er zin an...ben sinds paar dagen aan mn 2e potje begonnen ik merk dat deze tabs veel brozer van structuur zijn..vallen gelijk uit elkaar bij innemen met water..Hopelijk werken ze wel net zo goed of beter![]()
Mn gezicht is trouwens wel merkbaar vetter geworden, vind dit niet zo heel erg..mn acne is hetzelfde gebleven voordat ik begonnen was aan de var.. Ik hoopte dat dit wegtrok want dat las ik wel is maar niet dus.
Mn bloeddruk was vandaag 148/91 met hf rust van 52..Bovendruk is redelijk hoog maar nog niet zorgwekkend..
Als het goed is begin ik binnen 5 dagen aan test-e voor minimaal 10wkik heb er zin an...
Om eerlijk te zijn, de sides die je hebt, met name de bloeddruk, doet me vermoeden dat je var of vervuild is met winny, of gewoon winny is.
Als je die bovendruk al hebt op var(dat bekend staat omda het weinig effect heeft op bloeddruk, al is het nog mogelijk), zou ik zeker geen test er meer bij zetten zonder een ace-i en een ai, want dan zit je zo aan 16-17.
Daarnaast snap ik de redenering "mijn kuur gaat goed, dus ik ga nu nog meer zetten" niet. Doet me denken aan problematische druggebruikers/drinkers. Ben je verslavingsgevoellig?