XXL Nutrition

Anavar only 6 weken

Daarnaast snap ik de redenering "mijn kuur gaat goed, dus ik ga nu nog meer zetten" niet.

Het lijkt mij ook geen verstandige keuze maargoed..

Het ging net zo goed, ik zou gewoon die gewonnen gains
proberen te behouden en dan eventueel over een halfjaar
aan Test E beginnen. Dan zal die waarschijnlijk ook weer wat
beter inslaan dan als je er nu aan zou beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Daarnaast snap ik de redenering "mijn kuur gaat goed, dus ik ga nu nog meer zetten" niet.

Het lijkt mij ook geen verstandige keuze maargoed..

Het ging net zo goed, ik zou gewoon die gewonnen gains
proberen te behouden en dan eventueel over een halfjaar
aan Test E beginnen. Dan zal die waarschijnlijk ook weer wat
beter inslaan dan als je er nu aan zou beginnen.

Waarom is het in jou opzicht geen verstandige keuze? Alleen omdat ik ze niet tegelijk heb laten lopen waardoor het wat later inkickt? Maar zoals ik net ook al had aangegeven wil ik eerst even mn bloeddruk in de gaten houden. Tevens hoop ik deze week mn bloed te controleren en ik zie daarna wel.

Omdat je er dan al 6 of 7 weken op heb zitten met Anavar en die Test E slaat pas na 3 of 4 weken in ...dan heb je er al 10 KUUR weken opzitten plus de tijd dat je dan die Test wil nemen(min 8 weken).Natuurlijk kan het maar ik denk dat het niet ten goede komt van
je lichaam. Anavar geeft je een hardere look dan die Test. Van die Test ga je
ongetwijfeld weer vocht vasthouden wat je met Anavar niet heb.
Is een beetje tegenstrijdig naar mijn mening.
En denk dat ie Test ook minder hard in zal slaan.

@ the immortal: dankje voor je uitleg, hier heb ik wel wat aan ja

oke net gewogen

- vorige week zat: 97.5
- net vandaag: 97.4 :(

Hoe moet ik dit interpreteren, ik hoop dat dat mn vet gewoon omlaag is en spiermassa omhoog is gegaan maar ik vrees het ergste en dat is niet echt massa aangekomen. Misschien moet ik meer eten, vooral met de eiwitten omhoog

Wie heeft er trouwens ook als tie een kuurlog leest en de TS post foto's dat het 9 van de 10 keer tegenvalt en dat je de foto heel anders had voorgesteld??... Zal bij mij vast ook zijn maar hier is een foto die ik net gemaakt heb, koud..

2qipd12.jpg

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit man!

ziet er goed uit denk ik zo is hoor

Ik denk dat je gewoon te hoge verwachtingen hebt van anavar.
Er zijn volgens mij niet vele die er succesvol mee gebulkt hebben, vaak gewoon als cutting cycle. Wat je gained blijft hangen na je cycle maar is minimaal.

Ziet er toch al redelijk goed uit?

Ik denk dat je gewoon te hoge verwachtingen hebt van anavar.
Er zijn volgens mij niet vele die er succesvol mee gebulkt hebben, vaak gewoon als cutting cycle. Wat je gained blijft hangen na je cycle maar is minimaal.

Ik had niet echt te hoge verwachtingen als je lees in mn begin post verwacht ik 2-3 kg..en sta nu op +4 dus kan alleen maar beter worden toch.Maar omdat ik best hard ging de eerste 2 weken verwachte ik dit niet snapje.

Net benen getraind...wat me opviel is dat ik voor eeuwig door kan gaan, en veel vooruitgang boek op kracht. Squatten ging erg lekker niet al te hoog gegaan maar voornamelijk op uitvoering gelet..max was 110kg 12hh.. Daarna nog barbell lunges gedaan icm met wat squatten omdat het anders te licht was..60kg 5hh squatten gevolgd door 10hh lunges en daarna weer 5hh squatten, 4 setjes.

Na het squatten had ik gelijk een opgepompte onderrug (moest weer gaan zitten) wat nog kwam door het deadliften van paar dagen geleden. Het lijkt ook net of ik beter mn spieren voel tijdens oefeningen en dat is erg lekker al zeg ik zelf.

Wat me deze week is opgevallen
* mn schuine buikspieren komen beter door
* rechte buikspieren zijn harder
* saratus beter zichtbaar geworden
* spierpijn duurt bij mij nu een week
* niet aangekomen maar wel iets droger denk ik, vooral bij buik
* Voel me de koning tijdens en na de training
* Zelfvertrouwen stijgt en iets socialer geworden

klinkt allemaal erg goed man en die70mg per dag ook?niks meer sides of andere dingen als op 50mg

klinkt allemaal erg goed man en die70mg per dag ook?niks meer sides of andere dingen als op 50mg

Mn doseringen zien er zo uit

* 1e wk 50mg
* 2e wk 60mg
* 3e - 6 wk 70mg

ik ga nu mn 4e week in..Maar ik kan niet echt zeggen qua sides op 50mg omdat ik dat maar weekje heb gedaan.. Ik heb niet echt hele erge sides maar vooral
* iets vetter gezicht
* soms btje last van mn buik maar niet heel vaak
* af en toe kramp als ik te lang mn spier op onnatuurlijke manier aanspan

En ik heb nu een hoge bloeddruk maar die was daarvoor ook al verhoogd maar die is wel hoger geworden nu.

wat voor nakuur zou je pakken als je na die 6weken zou stoppen?

20mg nolva .e.d 2wk...maar ik zit nog te twijfelen om maar 4wk anavar te pakken en volgende week test-e te zetten dus dan zou de nakuur er anders uitzien maar moet ik nog even over na denken..

zou dan nu test e gaan zetten en de var nog even door laten gaan zodat het een sorrt kickstart is.

@ bricks, ja misschien wel eerst even bloed laten checken ben wel benieuwd.

Nog een noemenswaardige side die ik merkte is mn afname van sperma volume..Mn vaste sletje / booty call vond dat ik ineens vet weinig had toen ik kwam in dr mond :D

Mn ballen zijn trouwens nog niet gekrompen volgens mij..Maar als sperma omlaag gaat zou het logisch zijn dat die wel kleiner zin geworden..

net borst + triceps getraind

borst tricep had precies 7 dagen rust gehad. Maar als ik begin met benchpress voel ik nog altijd spierpijn..Marja eerst warmup sets gingen wat moeilijk..Daarna rustig opgebouwd en toen ging het wel..Training zag er ongeveer zo uit

*BP: 80kg/80kg/100kg/120kg 10hh
*Incline hammerstrenght: 100kg/100kg/120kg/140kg
*Incline DP: 36kg/38kg/42kg/46kg 10hh (ging zo lekker eh voelde hier echt kracht vooruitgang)
*Incline fly's: 16kg/18kg/18kg (licht maar zeer effectief)
*Machine fly's: 40kg 3x10hh

triceps:
*triceps small grip pushdown: gewicht weet ik niet meer 4 setjes..laatste hele blok lange leve var!
*dippen: bodyweight 3x10hh
* en nog 2 oefeningen

Uiteindelijk ging alles zeer lekker maar hoop nog wel een BP recordje te zette..
Ik ben ook als een gek gaan eten veel meer eiwitten enso ook wel hoog in carbs marja als ik cutler mag geloven groei je daar ook van dus heb goeie hoop..

Wow 18 setjes voor borst!? Zou die HS of incline DP weglaten denks..

Maarja wel lekker geknalt dus!

het is zaterdagochtend dus is er weer gewogen

vorige week: 97.4 kg
vanochtend: 99.1 kg

Deze week heb ik zoveel mogelijk eiwitten naar binnen gewerkt, met name veel vis en ook kip.Mn whey was op dus moest nog meer uit voeding halen.. Ook ben ik wat hoger in KH's gegaan en meer gezonde vetten gegeten.. Gelukkig zit er in ieder geval nog vooruitgang in.

Noemenswaardige sides / zaken van deze week:

- paar hartkloppingen gehad, ging gelukkig snel over
- kramp tijdens slaap gehad, kan ook zijn dat ik het gedroomd heb maar denk het niet..in mn traps en zij.
- schouder trainingen zijn meest lekker / pijnlijk tegenwoordig
- eetlust is toegenomen volgens mij, niet heel veel maar wel iets

Van de week zal ik beginnen met 10 weken test-e..
1-2wk frontload 500mg e/w
3-10wk 250mg e/w
12-15wk nolva 20mg e/d

Ik heb geen zin om nog nieuw potje var te halen dus ik neem nog een klein weekje var en dan vind ik het wel goed.Lijkt me ook iets gezonder..Ik vond anavar een zeer goed middel om mee te beginnen, het geeft je echt merkbare resultaten maar zoals zo vele al zeiden als je AAS wilt doen kan je het beter maar gelijk goed doen..

Ik denk dat ik nooit meer oral tabs ga gebruiken ook al heb ik er nu een goede ervaring mee gehad. Ik hoop het ook bij deze kuur te houden..

Goed om te horen dat het goed gaat, ben benieuwd wat die Test je nog gaat brengen..

Terug
Naar boven