MuscleMeat

Anavar only

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Een vriend van mij heeft een test deca d-boll cycle gedaan en is nu 2 maanden uit zijn kuur. Hij wil over een maandje een anavar only doen op 40 mg per dag voor 6 weken ofzo, en dan in september weer een test deca d-boll kuur. Is dat mogelijk?
Ik heb hem al verteld, dat hij toch eerst zijn bloedwaardes moet laten checken voordat hij aan de anavar begint.

anavar alleen steld niet zo veel voor. en het is nog hastikke duur ook. duz hij kan beter gelijk zijn test deca kuur doen of eventueel wat anders. maar van alllen anavar hoef je weinig ter verwachten.

!!BarmaN!! zei:
anavar alleen steld niet zo veel voor. en het is nog hastikke duur ook. duz hij kan beter gelijk zijn test deca kuur doen of eventueel wat anders. maar van alllen anavar hoef je weinig ter verwachten.

Ben ik niet met je eens...persoonlijk vind ik anavar echt topspul goede massa, geen vocht, vetverbrandend, snel herstel, geen bijwerkingen, enorme kracht toename...als zijn dieet in orde is kan hij echt wel wat kilo's pakken...en je behoud bijna al je gewonnen spiermassa als je goed nakuurt en goed blijft eten. Barman...het feit dat je zo over anavar denkt slaat nergens op...ik spreek uit ervaring en ik zou zeggen ...als zijn bloedwaardes ok zijn doen :D . Wel creatine erbij gebruiken 10 gram p/d en 500 iu hcg elke 4de dag en wat leverbeschermers zoals ALA, Nac, mariadistel

Je hebt wel gelijk dat het heel duur is maar dan heb je ook wat IMO

Welke anavar heeft hij?

4cc

• Topic Starter Topic Starter
Anavar van C&K, hij heeft geld zat dus om die paar centen gaat ie echt niet huilen :D

Is het niet verstandig wat langer te wachten? Na drie maanden zal hij nog niet hersteld zijn van een deca kuur.

!!BarmaN!! zei:

Weet je dit uit eigen ervaring? Sommigen zeggen namelijk dat het voor veel krachtoename zorgt en de gains schijnen mee te vallen maar wel pure spiermassa.

welke tabs zijn het de 5mgs of de 50 mgs?

4cc?

Terug
Naar boven