AndroidHealthClinic

Anavar only

Fitman07

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
97kg
Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum, ben 23 jaar train nu al bijna 7 jaar en kom van een gewicht van 56 kilo, in middels weeg ik 97 kilo met een vet% van rond 18% kan iets meer zijn.

Nu zit ik te denken om een eerste kuur te nemen om te cutten en mijn vet% richting de 13% terug te brengen zonder al te veel massa te verliezen.

Anavar Only
6weken 50mg per dag.

Mijn doel is niet om massa te pakken, zou natuurlijk mooi zijn als ik een kilo of twee bij kan pakken en droger kan worden.

Graag hoor ik wat jullie er van vinden.

Alvast bedankt.

Cutten vanaf 18% hoeft echt niet met anabolica.

Cutten van 18% kan eventueel zonder AS. Maar als je kiest voor ondersteuning is 50mg anavar een prima dosis. Kies zelf ook voor ondersteuning in m'n cut ongeacht m'n bf. Ik vind het verlies in kracht mentaal werkelijk slopend.

Voeding op orde ?

gr

mja...veel plezier met var only qua libido:p

pak er wat test prop naast dan:P

Denk dat TS het juist simpel wil houden met tabletten.. zwaardere middelen zou ik bewaren voor een bulk. Libido was bij mij gewoon normaal op var..

• Topic Starter Topic Starter
Cutten van 18% kan eventueel zonder AS. Maar als je kiest voor ondersteuning is 50mg anavar een prima dosis. Kies zelf ook voor ondersteuning in m'n cut ongeacht m'n bf. Ik vind het verlies in kracht mentaal werkelijk slopend.

Voeding op orde ?

gr

Anavar is alleen te ondersteuning om niet te veel massa en kracht kwijt te raken, heb hard moeten knoken om op deze gewicht te komen.
Voeding is in orde, voor de cut ga ik mijn eet schema veranderen eiwitten gaan ook om hoog richting de 300gr perdag.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

mja...veel plezier met var only qua libido:p

pak er wat test prop naast dan:P

Heb gehoord dat je libido in week 6 pas raar begint te doen.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Denk dat TS het juist simpel wil houden met tabletten.. zwaardere middelen zou ik bewaren voor een bulk. Libido was bij mij gewoon normaal op var..

Ik wil het inderdaad simpel houden en zeker omdat het me eerste kuur wordt.

Heb je nog veel bijwerkingen ondervonden tijdens het gebruik, en wat waren je resultaten.

Heb het gebruikt tijdens een schouderblessure. Amper kunnen trainen en toch alles vast gehouden. Je zou eventueel ook winstrol kunnen overwegen.. is mg voor mg wel more toxic, maar is voordeliger en ik vind stanozolol persoonlijk beter dan var..

Heb het gebruikt tijdens een schouderblessure. Amper kunnen trainen en toch alles vast gehouden. Je zou eventueel ook winstrol kunnen overwegen.. is mg voor mg wel more toxic, maar is voordeliger en ik vind stanozolol persoonlijk beter dan var..

Indd misschien heeft die wat meer aan winstrol en de plaats van anavar.
Denk ik heb zelf geen ervaring met kuuren ben nog naturel :D.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Winstrol zou misschien ook kunnen dan kan ik ook wat meer massa pakken.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

+1 Zeker niet als 13% je doel is.

Kom op, ga dan tenminste voor 8%.

Als het goed gaat tijdens de kuur zou ik misschien de laat lager kunnen leggen naar 10% :D 8% zou natuurlijk beter zijn.

Ik ook, maar wat zou de lol ervan zijn als het makkelijk was :)

+100

Helemaal mee eens. Ik buig voor iedere onbekende die op het strand met een lager bf dan 10% loopt (mits ie wel buf is natuurlijk) Als bb'er weetje wat het kost om zo'n prestatie te leveren en wat het mentaal en fysiek van je vergt.

+100

Helemaal mee eens. Ik buig voor iedere onbekende die op het strand met een lager bf dan 10% loopt (mits ie wel buf is natuurlijk) Als bb'er weetje wat het kost om zo'n prestatie te leveren en wat het mentaal en fysiek van je vergt.

Daarom heb ik ook zo'n hekel aan mensen die "hulpmiddelen" gebruiken (om maar weer even terug naar het topic te gaan :D)

Dat begrijp ik wel. Maar ik vind ondersteuning in de zin van een milde AS iets anders als jezelf volvreten met t3 en clen om maar iets te noemen.. Als je al wat vaker gekuurd hebt zul je zien dat je lichaam niet zo anti-katabool meer is in ' slechtere ' tijden.. Als je altijd naturel bent geweest zul je met een goed voedingsschema niet slecht wat spiermassa inleveren boven de 12%.. maar voor een oudere sporten of een ervaren gebruiker ligt dit imo nou eemaal anders..

Terug
Naar boven