AndroidHealthClinic

anavar (oxandrolone)

Tans

Cool Novice
Waardering
0
yoo mannen

gisteren kwam er op de voetbal ne gast nr mij toe dat hem anavar gebruikt en dat ik het ook es moet testen want tzou echt wel werken.

Maar nu heb ik enkele sites bezocht en daar stoefen ze al ni te fel over, tzou duur zijn, moeilijk om de originele te vinden , si en la ....

Heeft hier iemand ervaring met dit anabool ? Dieje gast bij mij op de voetbal die pakt dat maar, zonder iets ervan af te weten, is dat ni gevaarlijk? Ik kan hem misschien wat informeren ivm met de dosissen en dergelijke als er iemand hier ervaring mee heeft?

Commentaar altijd welkom !!

grtzzzz:cool:

ps : ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt, maar ik ben precies niet bemachtigd om deze pagina's te bekijken....

Anavar is ideaal om droog te worden en zorgt voor goeie kracht gains. Verwacht echter niet veel massa aan te zetten.
Normale dosis begint bij 60 MG p.d. voor beetje duidelijk effect.
Daarom is het ook nog wel prijzig

Duur was het pas met de originele oxandrolone tabs van SPA (italy)
die waren 2,5mg/tab..

de GS Anavar is daarentegen stukken voordeliger en 10mg/tab

Zoals IKKE al zegt..60mg voor 7 weken is goed te doen.

ben nu bezig met anavar ter ondersteuning van me cut..tis iid duur spul maar wel erg mild androgeen, bijwerking heb je haast niet, afegzein dat je libido ****ed up is tijdelijk...merk nu een krachttoename van 40% in 5weken tijd:D temeer omdat het de productie van ATP stimuleert:p

massa zal je dr niet veel mee winnen, daar is het te zwak voor...1-2kilo hooguit, met 3kilo VVM winst mag je erg blij zijn! mooie is dat veel van je kracht en massa na de kuur gewoon blijft. goede resultaten boek je idd bij 60 mg per dag..zelf zit ik nu al 4weken op 80mg..zou wel hoger willen gaan naar de 100 maar dat is niet te betalen...100 tabs á 10mg gaan dan maar 1 weekje mee:(

Voor 40% zou ik dat wel over hebben :D

RobertHosper zei:
ben nu bezig met anavar ter ondersteuning van me cut..tis iid duur spul maar wel erg mild androgeen, bijwerking heb je haast niet, afegzein dat je libido ****ed up is tijdelijk...merk nu een krachttoename van 40% in 5weken tijd:D temeer omdat het de productie van ATP stimuleert:p

massa zal je dr niet veel mee winnen, daar is het te zwak voor...1-2kilo hooguit, met 3kilo VVM winst mag je erg blij zijn! mooie is dat veel van je kracht en massa na de kuur gewoon blijft. goede resultaten boek je idd bij 60 mg per dag..zelf zit ik nu al 4weken op 80mg..zou wel hoger willen gaan naar de 100 maar dat is niet te betalen...100 tabs á 10mg gaan dan maar 1 weekje mee:(

Interessant voor als ik in november een wedstrijd bench-press ga meedoen:D

RobertHosper zei:
lol..moet je een keer tren+anavar proberen krachttoename is dan helemaal unreal...

80 mg??? aangegevn normale dosis bij weinig kuur ervaring is 40/ 50 mg meer dan voldoende toch?

Dimaggio zei:
80 mg??? aangegevn normale dosis bij weinig kuur ervaring is 40/ 50 mg meer dan voldoende toch?
klopt...voor diegene die wat al wat meer kuurtjes achter de rug hebben is die hogere dosis pas effectief...40/50 moet wel goed zijn voor beginner

klaas zei:
klopt...voor diegene die wat al wat meer kuurtjes achter de rug hebben is die hogere dosis pas effectief...40/50 moet wel goed zijn voor beginner

zoals met alles toch klaas;) :D

IKKE zei:
Voor 40% zou ik dat wel over hebben :D
je schijnt er veel van over te houden...:D:D:D
muscleboy zei:
Interessant voor als ik in november een wedstrijd bench-press ga meedoen:D
hmm..sja...als dat wil zijn dr veeel betere en goedkopere dingen hoor:D:D:D, alleen dit is de meeste milde:o
klaas zei:
lol..moet je een keer tren+anavar proberen krachttoename is dan helemaal unreal...

dat was eerst de bedeoling, maar kheb nog geen ervaring met tren, dus heb me laten adviseren dat var wel een leuke keus kan wezen om de cut wat beter te laten verlopen

Dimaggio zei:

dat zou voldoende wezen ja...voor vrouwen iig wel, mannen gaan pas echt kanllen bij 60-100mg per dag..maar 100 is niet te betalen8-10weken:o

80 vin ik prima werken:D

zit zelf op 60 in tweede week nu en krachttoename begint al te komen maar denk dat het leukste nog moet komen mjamie :D

Robert bro, voor jou is er nog maar 1 oplossing: METH!

is je libido dan ****ed up tijdelijk met anavar??? wist ik nie......

• Topic Starter Topic Starter
Is je libido ook al ****ed up bij de beginnersdosis van 40 mg???

ik ging lekker anavar nemen om wat droog de zomer in te gaan en bij de meide rond te hangen, maar fdan zou et bij hangen blijven :-(

• Topic Starter Topic Starter
och ??? laat het dan maar zijn, dat heb ik er niet voor over :(

Nou en? Gewoon wat test ernaast zetten en probleem opgelost:thumbup:

Terug
Naar boven