MuscleMeat

anavar (oxandrolone)

RobertHosper zei:
ben nu bezig met anavar ter ondersteuning van me cut..tis iid duur spul maar wel erg mild androgeen, bijwerking heb je haast niet, afegzein dat je libido ****ed up is tijdelijk...merk nu een krachttoename van 40% in 5weken tijd:D temeer omdat het de productie van ATP stimuleert:p

massa zal je dr niet veel mee winnen, daar is het te zwak voor...1-2kilo hooguit, met 3kilo VVM winst mag je erg blij zijn! mooie is dat veel van je kracht en massa na de kuur gewoon blijft. goede resultaten boek je idd bij 60 mg per dag..zelf zit ik nu al 4weken op 80mg..zou wel hoger willen gaan naar de 100 maar dat is niet te betalen...100 tabs á 10mg gaan dan maar 1 weekje mee:(
Jee Robert da's niet mis 40% krachttoename!
Wat is je kuurverleden verder? Want dat maakt nog wel verschil.

nu ben ik ook wel benieuwd naar je nieuwe krachtstats, endo.

benchpress 6x 110, 4x120 (was max 6x90)
squat 6x130, 4x 150 (waS max 5x 120)
deadlift 6x140,4x 150 (was max 4x130)
neckpress 4x90 (was 4x 75)
barbell curl 6x70 (was max 6x40)

zit nu nog in week 5...komende weken verwacht ik alleen maar nog meeeeeeeeer plezier:D..wil wel 12 weken doen, maar das nie goed voor me lever en portemonne...af en toe een heeeeeele lichte steek in me rechterzijde...we houden het maar bij nog 4weken:o

Black Knight zei:
Jee Robert da's niet mis 40% krachttoename!
Wat is je kuurverleden verder? Want dat maakt nog wel verschil.
kuurverleden bestaat allemaal uit winstrol,deca, dbol, test enanth. en clen (hoort niet echt bij de roids maargoed:o)

pusher zei:
is je libido dan ****ed up tijdelijk met anavar??? wist ik nie......
niet in 4weken, maar in week 5 ga je het wel merken:o minder zin...minder gauw klaarkomen etc etc..komt vzelf wel goed..of zoals blackknight zegt: test erbij zetten:D

Een weekje niet rukken kan misschien ook wel eens helpen,Hospik.:D

RobertHosper zei:
benchpress 6x 110, 4x120 (was max 6x90)
squat 6x130, 4x 150 (waS max 5x 120)
deadlift 6x140,4x 150 (was max 4x130)
neckpress 4x90 (was 4x 75)
barbell curl 6x70 (was max 6x40)

zit nu nog in week 5...komende weken verwacht ik alleen maar nog meeeeeeeeer plezier:D..wil wel 12 weken doen, maar das nie goed voor me lever en portemonne...af en toe een heeeeeele lichte steek in me rechterzijde...we houden het maar bij nog 4weken:o

niet om lullig te doen maar de lever bezit geen zenuwen dud die kan geen steken geven ;)

Black Knight zei:
Nou en? Gewoon wat test ernaast zetten en probleem opgelost:thumbup:

das niet helemaal waar. de var drukt zo hard op je plasser dat zelfs met test ernaast de plasser niet helemaal 100% wordt, indien je daar gevoelig voor bent

Testo zei:
Een weekje niet rukken kan misschien ook wel eens helpen,Hospik.:D
ach, me libido is toch al zo goed als naar de klote:p hehehe...denk dat ik miss ga verhogen naar 100mg /dag de laatste 4weken:D
dennis999 zei:
niet om lullig te doen maar de lever bezit geen zenuwen dud die kan geen steken geven ;)
hmm..misschien zie ik wel spoken:p kheb dr nu geen last van:)
dennis999 zei:
das niet helemaal waar. de var drukt zo hard op je plasser dat zelfs met test ernaast de plasser niet helemaal 100% wordt, indien je daar gevoelig voor bent
hmmm..komt vanzelf wel goed na de kuur..we moeten nog 4weekjes

RobertHosper
kuurverleden bestaat allemaal uit winstrol,deca, dbol, test enanth. en clen (hoort niet echt bij de roids maargoed)
Jee dat je dan nog 40% krachttoename haalt na zo'n kuurverleden!:thumbup:
dennis999
Nou vooruit, nog een DHT ernaast dan;)
Van winstrol en proviron werd ik zelf helemaal boterdeboter :hornyna:
Maar goed, in principe moet een beetje proviron al voldoende zijn :)

RobertHosper zei:
ben nu bezig met anavar ter ondersteuning van me cut..tis iid duur spul maar wel erg mild androgeen, bijwerking heb je haast niet, afegzein dat je libido ****ed up is tijdelijk...merk nu een krachttoename van 40% in 5weken tijd:D temeer omdat het de productie van ATP stimuleert:p

massa zal je dr niet veel mee winnen, daar is het te zwak voor...1-2kilo hooguit, met 3kilo VVM winst mag je erg blij zijn! mooie is dat veel van je kracht en massa na de kuur gewoon blijft. goede resultaten boek je idd bij 60 mg per dag..zelf zit ik nu al 4weken op 80mg..zou wel hoger willen gaan naar de 100 maar dat is niet te betalen...100 tabs á 10mg gaan dan maar 1 weekje mee:(

Doe je nog een nakuur of laat je die achterwege?

"massa zal je dr niet veel mee winnen, daar is het te zwak voor...1-2kilo hooguit,"

Is Winny nix voor hem dan?
Ook droog en kracht toename plus kleine gains van 4-5kg als beetje meezit.
Is ook nog eens beter te bekostigen dan Anavar :D

In een eerste kuur wel ja, maar als je al wat meer ervaring hebt zal winny-only niet veel doen.

Black Knight zei:
Nou vooruit, nog een DHT ernaast dan;)
Van winstrol en proviron werd ik zelf helemaal boterdeboter :hornyna:
Maar goed, in principe moet een beetje proviron al voldoende zijn :)

idd proviron maakt t allemaal in orde.:D

Black Knight zei:
Jee dat je dan nog 40% krachttoename haalt na zo'n kuurverleden!:thumbup:
ik stond er ook van te kijken gab:D maar kheb al 2 jaar niks meer gedaan:o
benbenieuwd hoeveel dr van die nieuwe kracht overblijft na de kuur...ik hoor veel mensen zeggen 30%..laten we het hopen:D voorlopig nog een weekje of 4 te gaan

hier nog een vraag/opmerking van een leergierige natural.

Vaak zie je toch bij anabolen die een krachttoename bewerkstelligen dat hier ook een dikke vochttoename bij komt kijken, het gaat me er niet om hoe dat komt, want dat weet ik wel, MAAR is het niet zo dat als bij anavar die krachtoename hebt, dus een plotselinge krachttoename, waar je gewrichten totaal nog niet op ingespeeld zijn, dat dat wat riskant is? tov van andere krachtroids waar je een smering in het gewricht krijgt door het vocht?

tot heden nergens last van Bar;) geen vocht nix!!!met me winnie leek ik in week 7 wel op een dam!:o

ik neem er glucosamine bij..... voor gewirichten soepel te houden...

RobertHosper zei:
tot heden nergens last van Bar;) geen vocht nix!!!met me winnie leek ik in week 7 wel op een dam!:o

Een dam? Bedoel je daarmee dat je zoveel vocht vasthield? Winnie zorgt er toch voor dat je juist wat droger komt te staan?

Ben gisteren met var begonnen en vandaag met primo depot erbij.

Vorig jr ook een korte tijd met var only gekuurd op slechts 50mg/dag en al snel merkte ik een redelijke krachttoename.

Ik gebruik het nu puur met als doel om te cutten en de primo als eiwitspaarder ernaast.

Nu ga ik op 70mg/dag zitten en 450mg primo/week.

Var only schijnt al een prima middel te zijn tijdens de cut, dus ben benieuwd.

Terug
Naar boven