Fitness Seller

Anavar stack met winstol..

aarson

Cool Novice
Waardering
0
Ik zit te denken aan een stack van anavar en winstol. Het enige probleem is alleen dat ik geen idee heb of dit een goede combi is. Dit wordt dan mn tweede kuur en i mn eerste kuur heb ik 6 weken d-bol op 30 mg/p dag gezeten en 1 maal weeks test e op 1 ml/ 250 mg per week.
Daarna nakuren met nolva.

IK zit nu alleen net te wachten op de injectables want ik zit namelijk met redelijk zwaar werk waarbij ik die hele stijve spieren door de injectie niet kan gebruiken.

Als er nog andere stacks zijn wat betreft tabs only dan hoor ik het graag.

Wat zijn goede kuur schema's wat beteft de tabs inname per dag etc...

alle suggesties zijn welkom ...

Dan zou ik toch wachten met kuren. De stijfheid ondervind je meestal alleen de eerste 2 keren bij het zetten.

Ik denk dat de gains je zeer tegen zullen vallen. Vooral na je eerste kuur.

Gebruik van orals moet imo een ondersteunend aas naast injectables zijn.

Of je moet er een beginnerskuur van maken waarbij je niet direct wil injecteren om wat voor reden dan ook.

Anderzijds geniet het niet mijn voorkeur.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat is dus ook waar ik bang voor ben aangezien het niet mn eerste is en dat de gains dan klote zijn... Tjah anders worden het maar gewoon injectables. Ik ben alleen bang dat dat weer tegen gaat vallen met mn werk dus vandaar...

gewoon ff doorbijten heb zelf binnenkort een redelijk zware opleiding op fysiek gebied dan,die binnen paar weken begint en zit dan ook midden in men kuur dus zal ook wssch wel last krijgen van stijfheid enz. maarja wie groot wil worden moet wat afzien eh. maar snap u bezorgdheid wel hoor werk gaat nog altijd voor eh ;)

aarson zei:
Ik zit te denken aan een stack van anavar en winstol. Het enige probleem is alleen dat ik geen idee heb of dit een goede combi is. Dit wordt dan mn tweede kuur en i mn eerste kuur heb ik 6 weken d-bol op 30 mg/p dag gezeten en 1 maal weeks test e op 1 ml/ 250 mg per week.
Daarna nakuren met nolva.

IK zit nu alleen net te wachten op de injectables want ik zit namelijk met redelijk zwaar werk waarbij ik die hele stijve spieren door de injectie niet kan gebruiken.

Als er nog andere stacks zijn wat betreft tabs only dan hoor ik het graag.

Wat zijn goede kuur schema's wat beteft de tabs inname per dag etc...

alle suggesties zijn welkom ...
:roflol:
Wat mensen al niet verzinnen om maar niet aan de spuit te hoeven!

Wat voor werk doe je dan...
Als je gewoon goeie gear hebt dan lijkt het me tog mee te moeten vallen met je stijve spieren

Black Knight zei:
:roflol:
Wat mensen al niet verzinnen om maar niet aan de spuit te hoeven!

Kerel wat is je probleem, ik heb de spuit al vaak gebruikt alleen zeg als je nou duidelijk leest zie je dat ik daar nu geen zin in heb in verband met stijve spieren tijdens mn werk...

aarson zei:
Kerel wat is je probleem, ik heb de spuit al vaak gebruikt alleen zeg als je nou duidelijk leest zie je dat ik daar nu geen zin in heb in verband met stijve spieren tijdens mn werk...
Heb nog nooit last gehad van stijve spieren na injectie. Vloeistof op temperatuur brengen, langzaam injecteren en na injectie lichtjes inmasseren. Niets aan de hand.

Black Knight zei:
Heb nog nooit last gehad van stijve spieren na injectie. Vloeistof op temperatuur brengen, langzaam injecteren en na injectie lichtjes inmasseren. Niets aan de hand.

Ja deed ik over het algemeen ook, maar had toch altijd na het injecteren gewoon een goede lamme arm. Deed het wel in mn schouder injecteren maarja in mijn kont leek me minder prettig omdat ik dan niet lekker zit eom moeilijk loop en daar zit ik ook niet op te wachten...

aarson zei:
Ja deed ik over het algemeen ook, maar had toch altijd na het injecteren gewoon een goede lamme arm. Deed het wel in mn schouder injecteren maarja in mijn kont leek me minder prettig omdat ik dan niet lekker zit eom moeilijk loop en daar zit ik ook niet op te wachten...

maar je noemt jezelf toch niet voor niets aarson?:D

hey bro ik werk in de bouw, we beginnen 6.30 in de ochtend op de stort bouw in de winter nog een kuur gedaan stijfe spieren ,doe normaal en verman je een beetje als je al bang bent voor spierpijn moet je niet beginnen met anabolen,somige bij werkingen kunnen erger zijn ,voor je ego b.v.

enrico01 zei:
hey bro ik werk in de bouw, we beginnen 6.30 in de ochtend op de stort bouw in de winter nog een kuur gedaan stijfe spieren ,doe normaal en verman je een beetje als je al bang bent voor spierpijn moet je niet beginnen met anabolen,somige bij werkingen kunnen erger zijn ,voor je ego b.v.

Ik heb eerder gekuurd en weet heus wel wat het is, maar ja misschien heb je wel gelijk en moet ik niet zeuren...

Terug
Naar boven