Fitness Seller

anavar tboll

ronaldo

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
ik ben maandag begonnen met een kuurtje van 2 weken var at 60mg per dag,en ga dat aanvullen met 4 weken tboll.
Met als doel het winnen van vooral kracht en kurkdroge massa.
Heeft er al iemand ervaring met deze combi?

Geen ervaring mee,kerel.

Wel een vrij prijzige combi trouwens...ben benieuwd naar je resultaten,hoeveel tbol ga je erbij zetten?

Gelukkig pak je anavar met een dosering dat het begint te werken! succes!

True bro....ik vind ook dat je var redelijk hoog moet doseren wil je er echt iets van merken.

van welk merk zijn je spullen? ik hoor namelijk om me heen dat mensen heel hard gaan op de anavar van g.s

vind het wel interresant spul! (wat niet hahaha) ;)

• Topic Starter Topic Starter
tboll komt op 40mg(of 50mg),ben er nog niet uit.
Zowel var als tboll zijn van mrp.
Var van gs heb ik al eens gedaan en dat ging goed toen,ik wou nu die van mrp eens uitproberen

Lap,
Moet mij weer overkomen,ik ben 4dagen bezig en heb de griep nu...
Zou ik even stoppen of gewoon doorgaan

Ik vind 50-60 MG anavar het minimum. (voor effect dan)

ronaldo zei:
Heb jij 100mg gebruikt dan?Ik vindt 60mg al redelijk hoog.
Zijn er meer mensen die boven de 60 mg gedoseerd hebben?
paar maanden geleden zat ik op 100mg...probleem is dat je armen super snel vol zitten. meestal al na 1 oefeing..
maars zeer goed spul...

ik denk sowieso dat anavar een onderschat AS is, als je het op fastoenlijke mg's zou doseren zou je best wel een verrast kunnen worden.
Vaak hoor je mensen zeggen mensen zeggen dat t niet werkt bij zeg s 30 mg, maja vergelijk dat eens met 30 mg test per dag dat is 210 per week, daar hoef je ook geen wonderen van te verwachten.

@ ronaldo ik denk dat jij wat dat doseren betreft wel goed zit.......
je vorige kuur, met var hoe hoog heb je toen gedoseerd?

maar klaas 100 mg per dag in combinatie met wat allemaal, zou toch wel iets zijn met test en tren, word je volgens mij toch beresterk dan, inclusief de bijbehorende buitenlucht :)

@bossie ...bij de vorige kuur was ik begonnen met40mg en dan snel verhoogd naar 50mg

een beetje verkoudheid? gewoon door gaan pas als je iets breekt of echt ziek wordt zou ik stoppen

Terug
Naar boven