Fitness Seller

Anavar + windstrol = ?

InforGainz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,

Sta op het punt deze kuur te beginnen:

1-6 60 mg Anavar
1-6 50 mg Winstrol
7-8 Nolva ?? mg

Iemand ervaring met Flindall detox voor de lever of iets anders?
En hebben we nog wat tips voor de winny peesjes?

Doel is een paar kg pakken en er wat droger uitkomen.
Ik ben maar klein en wil kijken hoe dit uit pakt.
Hierna zal het test only worden of test met winny stack.

Weg met die oral only cycles man, pak gewoon test 500mg/week. Heb je echt veel meer aan, in alle opzichten.

• Like
Waarderingen: GruX
  • Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat test beter is maar daar heb ik niet voor gekozen.
Dat word hem na deze kuur.
Gear is sowieso al binnen en wanneer je het goed doet kun je er toch best leuke resultaten mee halen.
Vooral iemand van mijn lengte zie je een aantal kg al snel.

Maar even terug op mij vragen hoeveel mg nolva voor 2 weken 20 mg?
En is er wat om de lever te zuiveren/ontlasten?

9 van de 10x is je ana ook gewoon winstol... 110mg ed is best goed dan ;)

Mariadistel en/of Liv52 voor je lever.
Persoonlijk zou ik niet twee orals tegelijk doen op die dosis, dat zijn gewoon zowat twee oral kuurtjes tegelijk...

Nakuur 3 weken 25mg Clomid per dag is genoeg.

Oh en nog een tip... Lees je eerst eens in,
Je vraagt alleen maar vragen die al 1000x gesteld zijn en winstrol met anavar?

Nope..je hebt totaal geen research gedaan.. Hoelang train je al?

"AL een jaar" zeker

Ik weet dat test beter is maar daar heb ik niet voor gekozen.
Dat word hem na deze kuur.
Gear is sowieso al binnen en wanneer je het goed doet kun je er toch best leuke resultaten mee halen.
Vooral iemand van mijn lengte zie je een aantal kg al snel.

Maar even terug op mij vragen hoeveel mg nolva voor 2 weken 20 mg?
En is er wat om de lever te zuiveren/ontlasten?

Dus omdat je op jouw lengte een paar kg al snel ziet ga je nu geen test doen maar in je tweede kuur wel :roflol:
Waarom wil je anavar en winstrol samen pakken? Heb je er zelf al over nagedacht?

Hallo iedereen,

Sta op het punt deze kuur te beginnen:

1-6 60 mg Anavar
1-6 50 mg Winstrol
7-8 Nolva ?? mg

Iemand ervaring met Flindall detox voor de lever of iets anders?
En hebben we nog wat tips voor de winny peesjes?

Doel is een paar kg pakken en er wat droger uitkomen.
Ik ben maar klein en wil kijken hoe dit uit pakt.
Hierna zal het test only worden of test met winny stack.
Waarom geen twee kuurtjes, dan kan je ze vergelijken. Eerst 6 weken winstrol en twee, drie maanden na het beëindigen van je kuur 6 weken anavar.

Dus omdat je op jouw lengte een paar kg al snel ziet ga je nu geen test doen maar in je tweede kuur wel :roflol:
Waarom wil je anavar en winstrol samen pakken? Heb je er zelf al over nagedacht?

jonghu snap dat dan dan is die toch weer paar kilo zwaarder dan vallen de volgende kilo's wat minder op en gaat dan weer wat trager he , want de 1e oral kuur klap je er zo 10kilo mee!:o

OT: sla die oral over echte onzin, bang voor naalden? kan je geen ongelijk geven t*ring scheet hem 10 kleuren toen ik die holle buis in mijn reet moest duwen. Maar nu kom ik er bijna om klaar :rolleyes: oke dat is oko weer onzin:p

beste kuur ooit heb er 15-18 kilo op gegained geen nakuur gedaan en niks verloren zelf aantal kilo in me nakuur gepakt echt een aanrader. En f**k je lever je leeft toch maar 1 keer denk aan die gainsssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

beste kuur ooit heb er 15-18 kilo op gegained geen nakuur gedaan en niks verloren zelf aantal kilo in me nakuur gepakt echt een aanrader. En f**k je lever je leeft toch maar 1 keer denk aan die gainsssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

kom ik aan met mijn 10kilo :mad: f**k you:treuren:

9 van de 10x is je ana ook gewoon winstol... 110mg ed is best goed dan ;)

Dit is gepapagaai. Iemand roept dat anavar eigenlijk winstrol is en iedereen roept het na zonder dat er daadwerkelijk iets feitelijks zoals een lab test gepost is.
Ik heb van verschillende merken anavar gebruikt en hoewel ik bij sommige het idee het dat er vrij weinig in zat weet ik zeker dat het geen winstol was, want na 1 week winstrol krijg ik al enorme pijn in mijn gewrichten.
(om maar te zwijgen over mijn HDL die als een malle omlaag gaat op winstrol, wat niet gebeurde op 80 a 120mg anavar)
Daarnaast krijg ik een soort gejaagd gevoel wanneer ik winstrol neem, zelfs al bij 10mg. Van sommige merken heb ik zelfs tot 120mg anavar per dag genomen en geen stress gevoel gehad.

Als je zou zeggen dat de anavar die verkocht wordt onder gedoseerd wordt zou ik me er nog wel in kunnen vinden gezien de hoeveelheden ik heb moeten nemen voor een goed effect.
En wie weet doen ze er wel wat anders in dan echte anavar, maar ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat er geen winstrol in zit gezien ik direct bijwerkingen daarbij krijg.

Dit is gepapagaai. Iemand roept dat anavar eigenlijk winstrol is en iedereen roept het na zonder dat er daadwerkelijk iets feitelijks zoals een lab test gepost is.
Ik heb van verschillende merken anavar gebruikt en hoewel ik bij sommige het idee het dat er vrij weinig in zat weet ik zeker dat het geen winstol was, want na 1 week winstrol krijg ik al enorme pijn in mijn gewrichten.
(om maar te zwijgen over mijn HDL die als een malle omlaag gaat op winstrol, wat niet gebeurde op 80 a 120mg anavar)
Daarnaast krijg ik een soort gejaagd gevoel wanneer ik winstrol neem, zelfs al bij 10mg. Van sommige merken heb ik zelfs tot 120mg anavar per dag genomen en geen stress gevoel gehad.

Als je zou zeggen dat de anavar die verkocht wordt onder gedoseerd wordt zou ik me er nog wel in kunnen vinden gezien de hoeveelheden ik heb moeten nemen voor een goed effect.
En wie weet doen ze er wel wat anders in dan echte anavar, maar ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat er geen winstrol in zit gezien ik direct bijwerkingen daarbij krijg.

je heb het over papegaaie praat, als we nu geloven wat jij zeg is dat precies het zelfde. Je zeg zelf zonder lab test kan je zegen wat je wil. Dus dat jij zeg dat het 100% geen winstrol is omdat jij toevallig niet de sides heb die je bij normaal (winny) wel heb geeft natuurlijk ook geen garantie.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ik niet voor test heb gekozen?
Omdat ik dit niet zomaar zelf zonder goed uitleg ga zetten.

Waarom anavar met winstrol samen?
Aangezien ik er een aantal ken die dat ook gedaan hebben en er leuke gains mee hadden.

Een anavar only of winstrol only levert toch wat minder op dan samen.

Vind sommige reacties een beetje kinderlijk...

Voor de gene die wel serieus reageert, bedankt!

Aangezien ik er een aantal ken die dat ook gedaan hebben en er leuke gains mee hadden.

Op dit forum kun je tot in den treuren lezen over testosteron, winstrol en anavar, iedere aas die jou aanspreekt, hier kun je het lezen. Elk beginners kuurtje. + alle uitleg van hoe, hoeveel, waneer en waar je het in wil duwen.

Ik weet t. Inlezen is lastig en duurt lang allemaal, vond ik ook allemaal bullshit int begin ik hierop dit forum kwam.
Maar geloof me, Lezen en inlezen is het allerbeste wat je kan doen.

Just saying ;)

Maar in je tweede kuur ga je het wel doen dus slaat het nog steeds nergens op.

Oral only blijft gewoon beffen zonder gepijpt te worden.

Terug
Naar boven