XXL Nutrition

Anavar

Allebei wel goed hoor :D
Winstrol is misschien wat schadelijker.
Gewoon zelf een keuze maken denk ik.
Maar ik ga binnenkort eens anavar proberen.

Laatst bewerkt:
winny is goedkoper
maar wat is je doel ?

harde spieren wil ie en geen vochtzakken geloof ik (ik ken hem)

persoonlijk krijg ik van winny een hardere look dan van ana...maar daarentegen heeft winny tov anavar wat meer bijwerkingen (gewrichtpijn) en schijnt wat zwaarder voor lever te zijn geloof ik....anavar wordt je wel weer sterker van dan winny
Maar die bijwerkingen van winny heeft niet iedereen last van...
greetz

• Topic Starter Topic Starter
:barf:

Laatst bewerkt:
hurby zei:
Ik wil dus geen opgeblazen geheel en wil er ook geen
dikke kop van krijgen.. Mijn doel is: Harde en droge spieren.
Hoeveel kilo ik met zo'n kuurtje Anavar opbouwen? Als het goed
is heb je ook geen verlies met Anavar? Ik doe trouwens ook aan
judo..
kan je niet van te voren vertellen, maar aantal kg wat je er mee zal winnen is minimaal...

ik weet iig dat je van winny onwijs sterker wordt. voor zover ik weet is anaver een (heel) mild middel. en wordt dat trouwens niet vaak door vrouwen gebruikt?

Suat zei:
ik weet iig dat je van winny onwijs sterker wordt. voor zover ik weet is anaver een (heel) mild middel. en wordt dat trouwens niet vaak door vrouwen gebruikt?

ik zit op 30 mg per dag; gaat wel lekker.

stuk sterker geworden, maar waar ik veel blijer om ben is dat m'n spieren na de training helemaal vol zitten en keihard zijn.

(ik zit al wel een aantal weken aan de primo).

het lijkt mij wel een goede optie als eerste kuurtje, maar wel een duur eerste kuurtje....

...

Laatst bewerkt:
Ja

Laatst bewerkt:
ik denk dat je met 250mg/week test en 40-50mg/dag var, 8 en 6 weken lang wel goed zit.

Laatst bewerkt:
Ja

Laatst bewerkt:
Als je ff in de stickies kijkt staat er een heel gedeelte over FAQ Anavar :cool:

Hello Loo,

Heb je ook extra mass gekregen op je spieren?

ik zit nu op 6 kilo totaal (helemaal droog he), die anavar heeft daar zeker een kilo of 3 aan meegeholpen denk ik.
er zit nog steeds een stijgende lijn in, ik verwacht volgende week zeker weer een kilo aan spier erbij te hebben.

valt me niet tegen trouwens, maar vergeet niet dat ik ook op 400 primo per week zit.

3 kilo massa door anavar is natuurlijk wel mooi.. Met Dianabol kom je aan en val je ook weer een stukje terug.. Dat lijkt me vervelend.. Denk dat ik voor de anavar ga..

ik snap niet dat mensen voor anavar kiesen als het bijna het zelfde effect heeft als winstrol alleen wel een keer zo duur is, of zie ik nu iets over het hoofd ???

je ziet DHT over het hoofd.

Loo zei:
En dat is inderdaad interessant voor mensen met aanleg voor haaruitval en nog vermannelijkende dingen,als ik ooit kuur zal het ook met var zijn,relatief veel safer

Terug
Naar boven