AndroidHealthClinic

Anavar

• Topic Starter Topic Starter
Aha.. Maar winstrol heeft dus een betere kwaliteit..?? Wat is dan je winst in massa met een gemiddelde winstrol kuur??

Moeilijk te zeggen. Ligt er ook aan wanneer je het gebruikt; tijdens de cut of tijdens het bulken!

denk dat je met een Winnie Only kuur voor 6 weken, 40 mg per dag, wel zo'n 4 a 5 kg VVM kan winnen.. (tijdens de bulk)

Wel vrij belastend voor de lever! :D

• Topic Starter Topic Starter
Oke... Ik denk dan niet dat ik winstrol doe.. Dan toch anavar dus.. Iemand nog een ander idee als beginnerskuur??

Ik zou voor anavar gaan. Het word zo zomer en ik had een hele zooi puisten op me schouders/rug en gezicht van de winstrol. Gebruikte ik wel wat te veel(70mg) maar zat wel helemaal onder de pukkels.

Zit nu op 50mg var/dag.

Gaat lekker met kracht etc, wordt ook stukje droger terwijl ik niet superlaag in de carbs zit.

tokkel zei:
Ik zou voor anavar gaan. Het word zo zomer en ik had een hele zooi puisten op me schouders/rug en gezicht van de winstrol. Gebruikte ik wel wat te veel(70mg) maar zat wel helemaal onder de pukkels.

70 mg ???

"overdaad schaadt"

Ik ben van mening dat als het je echt om massa te doen is, er betere methodes zijn. Wil je gewoon wat harder en sterker dan is Anavar een goeie keus.

Ga je even inlezen in de profielen zodat je het verschil in werking van de diverse spullen weet. Dan kom je namelijk zelf te weten wat welk effect heeft en waarom.

anaver is idd goed spul, zou dan wel op 100 mg gaan per dag

europeman zei:
anaver is idd goed spul, zou dan wel op 100 mg gaan per dag

Onzin! Ff afgezien van iemand kuurverleden en lichaamsgewicht denk ik dat de meesten aan 40-60mg/dag wel genoeg hebben hoor.

100mg per dag? GEKKENHUIS

ik zit nu op 30, vind het prima zo!

Ik ben ook van mening dat je anavar goed moet doen of niet! Het begint pas bij 40 MG en hoger.

Maar waarom zou je in een tabs only kuur nemen?
Pakken gewoon lekker test met iets erbij. Dat gemekker over een plofkop kan je totaal blokken met femera oid.

Terug
Naar boven