AndroidHealthClinic

andriol organon

Hi Wim,

FF nieuwsgierig hoe je die Proviron wil gaan gebruiken. Wanneer, in welke kuur en om wat te doen?

wimmeke26 zei:
Je hebt slechte tabs voor lever en tabs die de lever bijna niet belasten zoals vb andriol.
Is toch niet te vergelijken met d-boll/winny.

Vanf je test. spuit ligt alles plat in je lichaam zodat je direct al een hoge dosis moet injecteren, wat bij de tabs niet het geval is, natuurlijk heeft het invloed op je axis maar toch nog een groot verschil.

Dat van die nevenwekingen weet ik niet maar je kan wel gelijk hebben daarom heb ik proviron liggen, maar het zou me verwonderen moest ik door die tabs neveneffecten krijgen.

Primo/andriol wordt zelfs als kuur gebruikt bij bodybuilders met leverproblemen omdat het een van de veiligste is.

En je eet toch wel 6x per dag, wat voor last is het dan om na je maaltijden een pilletje te pakken..niets toch??

grtz wim

Die proviron ga ik normaal niet nodig hebben maar suppl. heeft verkeerd geleverd.( had het geleverd als nakuur...) :rolleyes:
Ga het bewaren voor als ik eens een zwaarder kuurtje doe met dianabol ofzo maar dat zal zeker nog een jaartje duren denk ik.
wordt gebruikt als anti-oestrogeen.
grts

nee andriol moet 3 keer per dag worden genomen omdat de halverings waarde 8 uur is.
je moet het na het eten nemen omdat de stof die in andriol zit op cholerserol lijkt en niet word afgebroken bij een vette maaltijd. ik heb het een tijd genomen zon 8 a 10 capsules per dag 3 weken lang maar heb er eerli8jk gezecht vrij weinig van gemerkt. t is trouwens ook erg duur.

ik kies liever voor een inject dan tabs.

andriol is zwaar **** zou het niet aanraden. om de volgende punten.
- duur
-veel tabs slikken
- hoog dossieren
-weining kgs pakken
grote pluspunt is dat het de lever passeerd dus niet schadelijk is voor je lever zoals oraals als dbol winny ect.
verder zou ik topic starter aanraden om ipv andriol tabs dan maar winny of anavar te gaan gebruiken. hij wilt geen vocht en als ik het goed lees zie ik hem ook geen spuitje zetten. dus gewoon anavar of winny nemen 6weken 30a40mg en dan 2weken nakuur met nolva of clomid. dat moet wel voldoende zijn. dan is goedkoper en pakt hij nog "iets"meer kgs grts

Terug
Naar boven