AndroidHealthClinic

Androgel na PCT

  • Topic starter Bjr
  • Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 1K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Bjr

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jan 2011
Berichten
32
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag,

Ik ben ongeveer 6 jaar on geweest. In december 2021 ben ik gestopt en ben ik begonnen met een pct van HCG, clomid en nolva. Vorige week mijn bloed laten testen en mijn testosterone leven is nog steeds zeer laag. De dokter wilt mij androgel voorschrijven, alleen vraag ik mij af of dit niet nadelig zal werken in mijn herstel? Onderdrukt dit niet je eigen test?
 
Dat onderdrukt ja, en zijn insteek zal dan ook niet zijn om je te laten herstellen.

Kun je je bloedwaardes hier delen?
 
Toegevoegd.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220706-162415_Gallery.jpg
    Screenshot_20220706-162415_Gallery.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 97
Vervelend lab, geen vermelding van eenheden. Als die vitamine D-waarde in ng/mL is is die echt héél hoog.

Ik zou een bloedtest herhalen met, naast testosteron, toevoeging van LH, FSH, en prolactine.
 
Thanks. Ik heb morgen een gesprek met de huisarts zal het meteen aankaarten. Wat is de reden dat mijn vitamine D zo hoog is? Ik slik wel standaard supplementen zoals multi vit, visolie, D3 3000iu, zink en magnesium.
 
is er een reden waarom je op Pfeiffer(EBV) bent getest ?
 
Nog een laatste vraag. Is er een verband tussen laag test en onvruchtbaarheid? Ik zou graag binnekort aan kinderen willen beginnen. Ik heb begin augustus een test gepland staan om mijn zaad ook te laten testen. Verder heb ik weinig klachten ervaren ook al heb ik laag test. Ben nog steeds zeer actief en train nog steeds exact hetzelfde. Physiek is na 7 maanden ook niet heel erg achteruit gegaan. Libido is OK iets meer vermoeidheid en wat langer spierpijn, maar al met al kan ik niet klagen.
 
Back
Naar boven