Peiling Androgel switch naar Nebido

Discussie in 'Hormoonvervangingstherapie' gestart door That dude, 8 aug 2018.

Aantal stemmen: 10
?

TRT for life: Nebido of Sustanon?

1. Nebido

4 stem(men)
    40,0%
  2. Sustanon

6 stem(men)
    60,0%

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. That dude

That dude Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    10
    Geslacht:
    Man
    Het is vrij goed gereguleerd is mijn bevinding. Trt arts maakt recept voor 1 ampul, deze haal je op en wordt vervolgens door huisarts in zijn geheel langzaaaaaaaaaaaam geïnjecteerd.
    Ik zie niet in hoe je, behalve UGL nebido, 1,5 vial zou kunnen laten zetten. Vraag me zelfs af of een huisarts een halve vial zou zetten.

2. Punjab

Punjab Massive Warrior Elite Member +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    13.913
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    108kg
    Vetpercentage:
    10%
    Er zijn natuurlijk wel manieren te bedenken, zeker in overleg met een arts die een beetje meedenkend is. En inderdaad is er ook nog UGL, maar daarvan is het maar de vraag of je daadwerkelijk Test-U krijgt, al kun je dat makkelijk uit bloedtesten aflezen natuurlijk, echter is een UGL zo goed als zijn laatste batch ;)

3. skydirk

skydirk Huge Freak +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Geslacht:
    Man
    Je zit gewoon uit je nek te lullen wat twee keer per week betreft. Sustenon wordt 250mg om de 14 dagen gezet en dat werkt goed. Om de 21 dagen wordt door sommige dokters ook gedaan maar dat zijn dokters die er geen ervaring mee hebben want een interval van 3 weken is te lang. Wil je het om de week zetten is het een halve ampul of een ampul van 100mg maar ik denk dat deze van 100mg niet meer bestaan. Ik kreeg 250 mg test enanthaat om de 14 dagen bij Dr Hertoghe en ik voelde mij daar zeer goed mee. Zo'n ampul kostte ongeveer 15 euro. Dat is dus 30 euro per maand. Toch stukken goedkoper dan 83 euro om de 6 weken.

4. That dude

That dude Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    10
    Geslacht:
    Man
    Toch lees ik ook vaak dat gebruikers steeds vaker twee keer per week zetten. De toegevoegde korte ester zou de de oorzaak zijn van een hogere piek en een lager dal aan het einde van de week.
    Wbt test E, in Nederland wordt dit niet voorgeschreven voor zover ik heb geleerd.

5. skydirk

skydirk Huge Freak +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Geslacht:
    Man
    Gebruikers die kuren en patienten die TRT volgen zijn twee verschillende zaken. Sommige kuurders zetten misschien twee keren per week maar dat levert geen enkel voordeel op. Kuurders werken niet op wetenschappelijke basis en de meesten kennen er niets van maar denken dat ze alles weten. Je moet minder op internet lezen en vooral niet op die Amerikaanse en Engelse boards waar je de dikste onzin leest. Dat 125mg sust per week beter zal zijn dan 250mg per twee weken, daar twijfel ik niet aan maar 250mg om de twee weken werkt zeer goed en dat zal je ook voelen.

johnyjordaan vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie