XXL Nutrition

Androgel

Bezoekers in dit topic

Vraag: Heb jij enige bijwerkingen ervan tot nu toe?
Antwoord: Nog geen bijwerkingen tot nu toe.

Een normale conversatie tussen twee forumgenoten die elkaar exact begrijpen als iemand vraagt “heb je bijwerkingen?”

Het valt me op dat je, op basis van je posts, vrijwel ieder topic waar je op reageert dit op een irritante wijze doet. Alsof je het graag beter wil weten. Zelden is je bijdrage daadwerkelijk constructief en zelden is iemand ermee geholpen. Het brengt een negatieve vibe daar waar je post. Ik hoop dat je dit tweemaal leest en er iets mee doet.

zit ook op TRT en ik zeg dat er altijd bijwerkingen zijn ookal merk je ze niet. Dat jij dat als een negatieve vibe ervaart dat mag.

Dat jullie niks merken gelijk stellen aan geen bijwerkingen is ook uw goed recht,maar ik heb een andere mening.
 
Laatst bewerkt:
zit ook op TRT en ik zeg dat er altijd bijwerkingen zijn ookal merk je ze niet. Dat jij dat als een negatieve vibe ervaart dat mag.

Dat jullie niks merken gelijk stellen aan geen bijwerkingen is ook uw goed recht,maar ik heb een andere mening.



Bro tip: lees het toch eens twee keer en probeer met alle kracht en inlevingsvermogen te begrijpen wat ik hier nu zeg.

Het valt me op dat je, op basis van je posts, vrijwel ieder topic waar je op reageert dit op een irritante wijze doet. Alsof je het graag beter wil weten. Zelden is je bijdrage daadwerkelijk constructief en zelden is iemand ermee geholpen. Het brengt een negatieve vibe daar waar je post. Ik hoop dat je dit tweemaal leest en er iets mee doet.

Herken je jezelf echt niet in het beeld wat ik hierboven schets? Ik wijs niet snel met mijn vinger, maar godverdomme kerel wat ben je onwijs irritant. Dit mag natuurlijk, ik kan enkel hopen dat je iets bewuster wordt en je stijl iets zal worden aangepast.
#ihaveadream
 
Bro tip: lees het toch eens twee keer en probeer met alle kracht en inlevingsvermogen te begrijpen wat ik hier nu zeg.

Het valt me op dat je, op basis van je posts, vrijwel ieder topic waar je op reageert dit op een irritante wijze doet. Alsof je het graag beter wil weten. Zelden is je bijdrage daadwerkelijk constructief en zelden is iemand ermee geholpen. Het brengt een negatieve vibe daar waar je post. Ik hoop dat je dit tweemaal leest en er iets mee doet.

Herken je jezelf echt niet in het beeld wat ik hierboven schets? Ik wijs niet snel met mijn vinger, maar godverdomme kerel wat ben je onwijs irritant. Dit mag natuurlijk, ik kan enkel hopen dat je iets bewuster wordt en je stijl iets zal worden aangepast.
#ihaveadream

Iedereen mag mij irritant vinden. Maar ik ga mijn stijl niet aanpassen.

En nu verder on topic.
 
Bijwerkingen zijn er altijd ookal merk je niks.
Noem eens een paar bijwerkingen dan die volgens jou optreden bij een normale, fysiologische testosteronwaarde?

Behalve dan dat bij exogene toediening je gnrh geremd wordt, er zodoende minder/geen lh + fsh wordt gevormd. Hier heb je namelijk verder geen last van als je exogeen testosteron toedient en geen kinderwens meer hebt.
 
Oei, 5nmol per liter ga ik vanuit, dat is niet al te best. Ik vermoed dat je je snel beter gaat voelen. Ik had na 6 weken 19,7nmol, keurig.

Ja, ik voel mij een heel stuk beter op Nebido. Niet overdreven energiek, maar wel degelijk energieker, enthousiaster over dingen en vooral de brainfog die mij parten speelde is weg. Ja, het is duur maar tot zover ben ik tevreden
Die brainfog is een dingetje he...ik merk nog steeds dat ik daar last van heb ook al zet ik frequenter (1xpw 0.5ml sust) waar ik het ecjt aan merk dat het iets toevoegd is mijn ibido en de neerslachtigheid die weg is.
 
Heeft iemand hier ook meer honger na die injecties ? Staat tussen de bijwerkingen
 
Over het algemeen wat hongeriger geworden ja. Ik train wel meer dan ooit moet ik er bij zeggen.
 
Zo de Nebido sloeg wel aan naar een waarde van maar liefst 51 ( hiervoor altijd onder de 10) maargoed dat zal wel een piek geweest zijn,
 
Back
Naar boven