MuscleMeat

androgel

het beste is dat jullie elk persoonlijk eens langs gaan bij één van die dokters..

van wat ik heb geleerd onderdrukt het niet.
het is goed tijdens en na de kuurtjes.

wist niet dat dit in Belgïe vergoed werd.....???

ik weet niet wat 'andro'gel is, maar als het puur synthetische T is , moet het hetzelfde zijn als de Testosteron-gel, die ik heb gebruikt..

de gels komen uiteraard maar ook in een bepaald percentage....!

T-gel 10%
Dht-gel 2,5%

de dht gel gebruik ik elke dag (smeer hem in borst en in/rond tepels tegen opkomende gyno..)
is héél gemakkelijk te verkrijgen bij dokt. en is niet duur. Super dus.

Elk huidoppervlakte heeft ook een bepaalde opnamecapaciteit vd stof..

(dus dat is dan nog minder opname dan dat je denkt)

armen en benen 20%
borst keel 30%

(daar waar je 'rood' word als je je inspant zijn de beste plaatsen voor opname)

ben je hardcore, smeer't dan op je ballen :) 50%
maar de dmso alcohol prikt/brand, hehehe

succes

van wat ik heb geleerd onderdrukt het niet.
het is goed tijdens en na de kuurtjes.
wist niet dat dit in Belgïe vergoed werd.....???

ik weet niet wat 'andro'gel is, maar als het puur synthetische T is , moet het hetzelfde zijn als de Testosteron-gel, die ik heb gebruikt..

de gels komen uiteraard maar ook in een bepaald percentage....!

T-gel 10%
Dht-gel 2,5%

de dht gel gebruik ik elke dag (smeer hem in borst en in/rond tepels tegen opkomende gyno..)
is héél gemakkelijk te verkrijgen bij dokt. en is niet duur. Super dus.

Kan je dit ook onderbouwen?

Het is in Belgie dus vrij gemakkelijk via arts verkrijgbaar?

• Topic Starter Topic Starter
Kan je dit ook onderbouwen?

Het is in Belgie dus vrij gemakkelijk via arts verkrijgbaar?

Enkel als je eigen test te laag is...en dan nog voor een maandje of zo.
Niet vorr de komende 30jaar..
Je kan het wel online bestellen over de grote plas...maar ja,dan weet je niet wat je krijgt

vind t zeker vreemde shizlle, dit word toch ook exogeen toegedient, waarom onderdrukt t dan niet willem? of is de dosis te laag om opgemerkt te worden..?

ben wel benieuwd naar je onder bouwing!

onderbouwing is al gegeven door Skydirk:

"androgel is zuivere testosteron verwerkt in gel. om te groeien zal het te weinig zijn maar om je goed te voelen, seksueelactief te zijn, goed te kunnen blijven trainen en goed te kunnen recupereren zal het wel nuttig zijn "

en als je mijn post goed leest over percentages dan besef je het wel.

wat hoef je meer te weten?

of willen jullie cijfers en studiemateriaal?? dat heb ik niet, en heb ik ook niet nodig

google het of ga nr dokter.

volgens mij legt het je systeem niet echt plat omdat je niet constant een piek van testosteron hebt. 15 uur na het smeren 's zal je weer veel minder test in je lichaam hebben. het natuurlijk proces werkt ook zo. morgens heb je veel test in je lichaam en tegen de avond is dat al veel minder. het bootst veel meer na wat er in je lichaam gebeurt. als je spuit, heb je constant een hoge concentratie test in je lichaam. het is ook dat wat juist slecht is voor de prostaat. dat van die prostaat heb ik ooit in een wetenschappelijk programma gezien over testosteron als mannelijke pil. de rest is maar een hypothese van mij.

volgens mij legt het je systeem niet echt plat omdat je niet constant een piek van testosteron hebt. 15 uur na het smeren 's zal je weer veel minder test in je lichaam hebben. het natuurlijk proces werkt ook zo. morgens heb je veel test in je lichaam en tegen de avond is dat al veel minder. het bootst veel meer na wat er in je lichaam gebeurt. als je spuit, heb je constant een hoge concentratie test in je lichaam. het is ook dat wat juist slecht is voor de prostaat. dat van die prostaat heb ik ooit in een wetenschappelijk programma gezien over testosteron als mannelijke pil. de rest is maar een hypothese van mij.

Ditzelfde heb je ook met sustanon,het wordt niet alleen voor oudere mannen gebruikt maar ook bij pubers die een te laag testosterongehalte hebben.Deze jongeren krijgen een half jaar sust per 3 weken waardoor de eigenaanmaak wordt gestimuleert.

DHT- gel is dat dan echte DHT? Is toch een veel krachtiger hormoon dan T...
Maar DHT is toch meer voor kracht toch niet voor spieropbouw of heb ik het mis?
Of is het gewoon voor de opkomende gyno?

Progestosteron gel in wat wordt dat eigenlijk omgezet in het lichaam?
Er bestaan lijk mannelijk en vrouwelijk Progestosteron...

Voor de Belgen: Vraag naar 'Andractim Gel' van 'Besins'. Kost nog geen 9 euro. Is wel op doktersvoorschrift. btw, nog een nuttige link voor vaste apotheekklanten: bcfi.be

andractim is geen androgel. andractim is gel met dht.

Enkel als je eigen test te laag is...en dan nog voor een maandje of zo.
Niet vorr de komende 30jaar..
Je kan het wel online bestellen over de grote plas...maar ja,dan weet je niet wat je krijgt

hier kan het ook ;) Bij Dokter Online kunt u uw recept en medicijn via internet bestellen.

hier heb ik ook roaccutane (tegen acne) bestelt wat eigelijk alleen op dokters recept te krijgen is...
zit in nederland en schrijft een online recept voor je uit:D

een maatje van mij heeft een tijd lang gebruikt, nadat hij gewoon gekuurd had (als een soort van "bridge" als het ware)

hij was er zelf wel te spreken over, en ik moet eerlijk zeggen, hij hield redelijk zijn massa vast, geen terugval na de kuur etc.

persoonlijk geloof ik er niet zo in, zet gewoon de spuit erin en niet moeilijk doen met gel.

gel voor je haren is oke, eikelverdovende gel als je te snel klaar komt is oke, maar gel als anabool, dat gaat te für.

Terug
Naar boven