Fitness Seller

Andy Dillen

• Topic Starter Topic Starter
4% is het zeker niet, misschien rond de 8-10%
Je bent wel lelijk voor een model trouwens :p

Als jeh et gesprek gevolgd zou hebben zie je dat we het er al hebben over gehad
Men status is ondertusse al veranderd naar een ander percentage
dus je komt lekker laat met je nieuws :)

en tog Goed opgemerkt van je dat ik ' WEL ' een model ben.
niet de bedoeling om andere mense hier af te breken schattebol
staat in de regels

grts

bye

Laatst bewerkt door een moderator:
Naturel ?
Hoe ziet je voedingsschema eruit?
Voor een model kan het net iets beter ,maar voor bb doelen
moet je nog jaren lang de t*ring vreten en trainen,
succes!

toch al netjes voor je leeftijd, spijtig van de terugtrekkende haarlijn, daar ga je nog van afzien.

Geschoond, laat het bashen maar achterwege.

Netjes man!
Succes met je doelen:D

Ik vind dit een net fysiek, maar 4 procent is , zoals al gezegd is, tamelijk onmogelijk:rolleyes:

voor bb doeleinden is dit idd een begin fysiek maar je hebt wel al een mooie vorm wat mij betreft

wel raar dat jij model bent aangezien je zo klein bent ???

veel succes met je doelen!

Denk eerder rond de 10% maar ok, en waar waren die shoots dan voor? Waarschijnlijk voor je eigen album? :rolleyes:

Ik vind dit een net fysiek, maar 4 procent is , zoals al gezegd is, tamelijk onmogelijk:rolleyes:

voor bb doeleinden is dit idd een begin fysiek maar je hebt wel al een mooie vorm wat mij betreft

wel raar dat jij model bent aangezien je zo klein bent ???

veel succes met je doelen!

Ja , van de 4 percent dat weet ik ondertusse dat het niet klopt. 'MY BAD'

en @ dat modellen Questie ; Als model op Catwalk heb je een minimum lengte nodig.
maar als Model in magazine's is dat niet nodig , met een goede fotograaf en de gepaste houdingen ziet geen mens het verschil.
ik geloofde het eerst ook niet , maar het is waar .
allesinds mijn modelle periode zit erop ik heb er een punt achter gezet
daarom dat ik me nu richt op mijn Doelen

Thx btw

Grtz

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Denk eerder rond de 10% maar ok, en waar waren die shoots dan voor? Waarschijnlijk voor je eigen album? :rolleyes:

Uptownmodels
Guy coppens fotografie
Classmodels

Heb aan Bikkembergs deelgenomen . maar vond dat ietsje te nja Gay zou ik niet zeggen maar dat was mijn ding niet.

dus nadien werden de fotos gebruikt voor in magazines die hun eigen kledinglijn willen lanceren

maar zoals ik al zei , ben er mee gestopt. hatelijk wel dat mensen je precies als een ' Gay ' zien als je shoots hebt gedaan

Men voedingsschema( Een samenvatting van wat ik doorsnede eet , soms veranderd hier wel een product) en aangezien ik nog student ben.

8u. = 3 G/B snede brood , kip(mager), tonijn in eigen nat,banaan,Glas appelsiensap (natuur zonder toegevoegde suikers), 3 Pillen APG ( amino pro Gold) , Halve pot kwark.

10u. = 500ml. magere melk,banaan, Graan/energiereep

12u. = 6 snede G/B brood met magere plattekaas en natuurconfituur ( suikervrij , uit natuurshop)
1L.water,2 pillen APG

2u. = Graan/energiereep of noten

4u. = 500ml. water / Geen eten

6u. = Banaan en glas melk

Na de training ( Schommeld van tijd tot tijd)
= Avondmaal , kip/vis (altyd), 5 aardappel(grote), Groetenmix ( sla , tomaat,wortel,komkommer),
Glas fruitsap,1L. water (voor heel de avond) 2 pillen APG , halve pot kwark

Men voedingsschema( Een samenvatting van wat ik doorsnede eet , soms veranderd hier wel een product) en aangezien ik nog student ben.

8u. = 3 G/B snede brood , kip(mager), tonijn in eigen nat,banaan,Glas appelsiensap (natuur zonder toegevoegde suikers), 3 Pillen APG ( amino pro Gold) , Halve pot kwark.

12u. = 6 snede G/B brood met magere plattekaas en natuurconfituur ( suikervrij , uit natuurshop)
1L.water,2 pillen APG

= Avondmaal , kip/vis (altyd), 5 aardappel(grote), Groetenmix ( sla , tomaat,wortel,komkommer),
Dit is geen maaltijd/eten.

1L.water,2 pillen APG

Dit ook niet.

jullie vroegen me wat ik nu eet , wel ik heb het gezegd , daarom dat ik achter advieze vraag.

dus mss dat iemand het kan aanpassen , da kom ik veel verder dan steeds maar te zeggen
' neen fout '

dus iemand die me dan tog wil helpen
ty

Om 4u is geen maaltijd nee, maar wat wordt er gezeikt over 2u en 6u?
Als hij nu om 2 uur een kilo noten eet en om 6 uur 5 bananen en 4 flessen melk. Is dat dan geen volwaardige maaltijd misschien? :D

1L.water,2 pillen APG

3x achter elkaar een minimaal aantal kcal jij krijgt in die 5 uur niet meer dan 400Kcal binnen dat is nog een eens 1 maaltijd.

2u 100-200gram noten

4u Brood melk banaan of what ever dan ook als het maar tussen de 300 en 500 zit

6u 1 liter melk en een banaan ofzo

dan zou het er al heel wat beter uit zien.

zelfverzekerd met niks.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

snel ff een foto genomen
krijgen jullie mss een ander beeld van me

Terug
Naar boven