XXL Nutrition

angst voor gyno..

nicky19921

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
beste mensen, op dit forum lees ik best vaak dat mensen last hebben van gyno. maar je leest nooit dat iemand iets post over zijn kuur een geen last heeft van gyno, omdat dat natuurlijk goed is gegaan. dus ik kan niet goed inschatten hoeveel kans je hebt op een gyno. dit is natuurlijk ook persoonsgebonden, en licht aan de producten die je gebruikt dat weet ik. maar misschien kunnen jullie mij hier iets over vertellen.

en bij bijv test e 500mg pweek welk product werkt het best preventief tegen gyno?

alvast bedankt

gr !

beste mensen, op dit forum lees ik best vaak dat mensen last hebben van gyno. maar je leest nooit dat iemand iets post over zijn kuur een geen last heeft van gyno, omdat dat natuurlijk goed is gegaan. dus ik kan niet goed inschatten hoeveel kans je hebt op een gyno. dit is natuurlijk ook persoonsgebonden, en licht aan de producten die je gebruikt dat weet ik. maar misschien kunnen jullie mij hier iets over vertellen.

en bij bijv test e 500mg pweek welk product werkt het best preventief tegen gyno?

alvast bedankt

gr !

SERM's en AI's, zorg gewoon dat je aromasin en nolvadex hebt staan.

veel mensen janken bij de miste opzetting al om gyno, het is dan ook gyno, maar wanneer gyno niet opvalt is er toch geen probleem? wanneer de gyno groot begint te worden kan je er wat tegen nemen.

preventief tegen gyno wat nemen is stom.

Denk er gewoon goed over na waarom je wilt kuren en wat het je gaat leveren. Neem daarbij ook de risico's die er zijn voor ogen, waarvan gyno er één van is. En neem dan je besluit. Risico's blijf je altijd behouden, maar er is ook een grote kans dat je geen gyno gaat krijgen. Persoonlijk zou ik ook niks preventief nemen voor bepaalde middelen die je neemt (aas). Omdat de dingen ter preventie ook geen snoepjes zijn. Ken genoeg aas gebruikers die zonder gyno gebruiken, kwestie van proberen.

Wil niet oordelen, maar als je stats kloppen zou ik er toch nog over nadenken en niet omdat het mooi weer is iets nemen( als dat je gedachte is). Maar dat moet jij weten, succes met wat je gaat doen ;)

• Topic Starter Topic Starter
oke mannen bedankt!

mocht je later gaan kuren zorg dat je bf% laag is = minder oestrogenen

goede tip, maar ook op een laag vp kan je gyno krijgen.

zeker als je overgewicht heb gehad en nu 'slank' bent, vaak zit het er dan al maar heel minimaal.. dan ga je kuren en merk je het ineens op; puffy nipples gevolgd door vet-achtige massa achter je tepel

mensen die weten dat ze gyno issues hebben of hebben gehad kunnen beste wel al gelijk low-dose aromasin en/of nolvadex laten mee lopen tijdens de kuur

Mijn tepels zijn momenteel bijna 24-7 semi stijf tijdens mn kuur, normalitair nooit last van.
Gyno? Nee. Fascinerend? Ja.:haha:

Laag bodyfat en clean eten doet al veel. Rond de zomer zie je veel topics over gyno. Zolang het allemaal goed gaat wordt er niks gepost he :p

Als iemand hier een jeukende/gevoelige tepel heeft wordt er al gyno geschreeuwd. Gewoon een AI mee laten lopen, Nolvadex nakuur en letro achter de hand hebben en je bent zo goed als gyno proof.

Kan iemand uitleggen hoe nolva, letro en ari zorgen dat gyno verdwijnt?

In principe is het toch hetzelfde als plaatselijke vetverbranding, wat eigenlijk dus niet mogelijk is?

Wat is dan het verschil tussen normaal vet in het lichaam en het vet achter je tepels bij gyno?

vroeg ik me af

Kan iemand uitleggen hoe nolva, letro en ari zorgen dat gyno verdwijnt?

In principe is het toch hetzelfde als plaatselijke vetverbranding, wat eigenlijk dus niet mogelijk is?

Wat is dan het verschil tussen normaal vet in het lichaam en het vet achter je tepels bij gyno?

vroeg ik me af

De gyno wordt "uitgehongerd" als het ware. Nolva doet dit omdat oestrogeen zich niet/beperkt kan binden aan het borstweefsel en letro doet dit door bijna je hele oestrogeen plat te leggen. Arimidex is meer preventief tenzij je het zo hoog doseert dat het een letro achtige werking krijgt

De gyno wordt "uitgehongerd" als het ware. Nolva doet dit omdat oestrogeen zich niet/beperkt kan binden aan het borstweefsel en letro doet dit door bijna je hele oestrogeen plat te leggen. Arimidex is meer preventief tenzij je het zo hoog doseert dat het een letro achtige werking krijgt

Thx voor de uitleg

AI mee laten lopen lijkt me niet verstandig.. als het niet nodig is waarom zou je dan.

En herinner me een post van Bigcat waarin hij uitlegde dat je oestrogeen gevoeligheid ook goed kan verhogen door een ai te pakken; voor de grap mee laten lopen -> risico dat je niet meer kan kuren zonder

Terug
Naar boven