insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sluit ramen en deuren anders drinkt insanity je frituurpan leeg.Nee , het is zelf zo erg dak ik kijk om juist zoveel mogelijk binnen te krijgen omdat ik anders geen reet aankom.

Sluit ramen en deuren anders drinkt insanity je frituurpan leeg.
Leuk dat je zo bang bent voor vet, maar je wordt zelf alleen dik van teveel calorien.

Leuk dat je zo bang bent voor vet, maar je wordt zelf alleen dik van teveel calorien.

Ik zou juist banger zijn voor koolhydraten dan voor vetten.
OT: Nee.
is dat zo? waar staat dan?Ik eet massas verzadigt vet per dag, zeker nu gebleken is dat het vervangen van verzadigde vetten met koolhydraten het risico op hart en vaatziekten juist vergroot!!
Boter, kaas etc!!
Koolhydraten: Het vervangen van verzadigde vetzuren door koolhydraten laat de kans op niet fatale coronaire hartziekten stijgen voor mannen. Verder zijn er geen effecten gevonden
het is in elk geval niet fataal
maar duidelijk onderzoek!het is in elk geval niet fataalmaar duidelijk onderzoek!
Bekijk de film/docu FAT HEAT eens.. Daar leggen ze het uit..
In die film gaat iemand afvallen met junk, veel maccen enzo, mar niet boven de 2000 kcal uit, weinig KH, relatief veel vet.. Hij viel af inclusief zen vetpercentage.. ook leggen ze veel uit..