Fitness Seller

Angst voor vetten

Nee , het is zelf zo erg dak ik kijk om juist zoveel mogelijk binnen te krijgen omdat ik anders geen reet aankom.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat je zo bang bent voor vet, maar je wordt zelf alleen dik van teveel calorien.

Ja, dat weet ik, maar toch ben ik bang. Eigenlijk is het ook zo dat ik ook geen onnodige koolhydraten of suikers eet. Maar vet breng ik ter sprake omdat de meeste lekekre dingen nou eenmaal vet zijn en die wil ik wel eten :D

had ik ook eerst, gewoon rustig aan olie bij je whey shakes gaan doen etc.
Dan sluipt het er langzaam in en gebruik je uiteindelijk overal vet bij :P

Je hebt vetten nodig hé !
Goede vetten zoals pindakaas, lijnzaadolie, olijfolie & omega-3 zijn noodzakelijk in je dieet!

Nee, ik eet 80-100 gram vet per dag.

Ik eet massas verzadigt vet per dag, zeker nu gebleken is dat het vervangen van verzadigde vetten met koolhydraten het risico op hart en vaatziekten juist vergroot!!

Boter, kaas etc!!

• Topic Starter Topic Starter
En als je in een cut zit?

Ik eet ook vis/mayo/noten ed..
maar voor de vrouwtjes "once on the lips forever on the hips":p

Koolhydraten: Het vervangen van verzadigde vetzuren door koolhydraten laat de kans op niet fatale coronaire hartziekten stijgen voor mannen. Verder zijn er geen effecten gevonden
het is in elk geval niet fataal

het is in elk geval niet fataal:P maar duidelijk onderzoek!

het is in elk geval niet fataal:P maar duidelijk onderzoek!

Bekijk de film/docu FAT HEAT eens.. Daar leggen ze het uit..
In die film gaat iemand afvallen met junk, veel maccen enzo, mar niet boven de 2000 kcal uit, weinig KH, relatief veel vet.. Hij viel af inclusief zen vetpercentage.. ook leggen ze veel uit..

Bekijk de film/docu FAT HEAT eens.. Daar leggen ze het uit..
In die film gaat iemand afvallen met junk, veel maccen enzo, mar niet boven de 2000 kcal uit, weinig KH, relatief veel vet.. Hij viel af inclusief zen vetpercentage.. ook leggen ze veel uit..

ik heb daar eerder van gehoord dat ze totaal geenn kh meer eten? maar dat het effect meer is dat je lichaam de eiwitten gaat gebruiken ipv kh. dus je valt wel af maar dat is vooral omdat je lichaam je spieren opvreet.

Volgens mij zijn vetten juist goed voor je (met mate uiteraard, onverzadigde).... er zijn genoeg sticks die dit bevestigen.

Terug
Naar boven