MuscleMeat

Animal Pack

Je zal er geen spijnt van krijgen ik neem 2 x per week een zakje. Als je een beetje een brak gevoel hebt en je neemt een zakje dan knap je redelijk snel weer op. Ja het kan aan andere dingen liggen maar het is wel erg toevallig na 10 x een zakje te nemen.

• Topic Starter Topic Starter
ja wow

ik heb nu een half uur geleden een zakje ingenomen: maar wow ik voel me geweldig haha.

Geweldig, tis een multi e gasten. 't is een goeie maar prijzig!

Kvraag mij eigenlijk de toegevoegde waarde van een multi af, zeker als je genoeg groenten, fruit ed eet.

Geweldig, tis een multi e gasten. 't is een goeie maar prijzig!

Kvraag mij eigenlijk de toegevoegde waarde van een multi af, zeker als je genoeg groenten, fruit ed eet.

ik neem 1 pack per dag en ik voel me er prima bij.. het is al erg lang op de markt dit en nog steeds de topper van Universal.

ik neem 1 pack per dag en ik voel me er prima bij.. het is al erg lang op de markt dit en nog steeds de topper van Universal.

Kzeg niet dat het een slechte multi is.. integendeel..kgebruik hem zelf nu ook:)
Toch gaat mijn volgende multi 1tje zijn met max 2 caps/ed..ben die 11 paardenpillen een beetje beu:D

het zal...

wow dat doet hij goed

toevallig net een 1 zakje animal pak van een vriend gekregen en ga straks trainieren ik post nog wat ik ervan vind;)

het zal je heus goed bevallen en zou het ook knap vinden van een ieder die dat kan.

****, ik doe het minstens in 3 x:D

ik slikte ze eerst pil voor pil. nu slik ik ze per drie

ha ha lol dat doe ik je ook na gewoon alles in je mondje goede slok water meer is dat niet probeer maar mensen succes

wow dat doet hij goed

toevallig net een 1 zakje animal pak van een vriend gekregen en ga straks trainieren ik post nog wat ik ervan vind;)

kom net trug van trainen

maar ik heb niks speciaals te melden over animal pak netjes een ruim uur van te voren genomen.

gewoon een lekkere training zoals altijd ook zonder sups

had gewoon een lekkere pomp maar die is niet meer als normaal(daarvoor neem ik altijd knoflook pilletjes van een knaak)moet wel zeggen dat ik veel groenten en fruit eet dus meschien is het de wondersup voor mensen die geen groenten eten

ik zou van mijn geld een lekker bieftukje kopen:D hmmmmm veel lekkerder dan zoon hand pille

groete malden

kom net trug van trainen

maar ik heb niks speciaals te melden over animal pak netjes een ruim uur van te voren genomen.

had gewoon een lekkere pomp maar die is niet meer als normaal(daarvoor neem ik altijd knoflook pilletjes van een knaak)moet wel zeggen dat ik veel groenten en fruit eet dus meschien is het de wondersup voor mensen die geen groenten eten

ik zou van mijn geld een lekker bieftukje kopen:D hmmmmm veel lekkerder dan zoon hand pille

groete malden

Kerel, het zijn vitaminen pillen :sukkeltje:

kom net trug van trainen

groete malden

Neem het maar eens 3 maanden, en dan een week niet...

Een van de beste supps die gewoon elke bb-er hoort te gebruiken..

Bsn beloofd toch ook dat je na een potje Cellmass een Latspread maatje Coleman hebt?
Je moet het gewoon zien als vitaminenpillen. Voor kracht toename heeft Universal wel anderen producten op de schappen staan.

hey

Bsn beloofd toch ook dat je na een potje Cellmass een Latspread maatje Coleman hebt?
Je moet het gewoon zien als vitaminenpillen. Voor kracht toename heeft Universal wel anderen producten op de schappen staan.

+1

maar wat ik me afvraag waarom de meeste hier zo afknappen op BSN is daar een reden voor of komt het dat het zo duur is.

Duur en matige werking wss

Terug
Naar boven