Fitness Seller

Animal Pack

• Topic Starter Topic Starter
hey

ik heb nu divers producten van Bsn geprobeerd en beviel erg goed.

Muscletech gebruikt beviel slecht das pas duur.

Noem jij eens 1 supplementenlijn dus van 1 merk op die wel supergoed werkt:

dus Whey, creatine,No etc.

ik denk dat er geen 1 lijn is die supergoed werkt.

Daarom supplementeer je meestal uit verschillende merken.

Qua een deftige volledige lijn: Optimum, Universal/Animal

Grtz

advies

dat is zeker doe ik ook hoor gebruik gene No-Explode en gebruik alleen van BSN Synta-6 en Cell Mass

de rest is Animal Pak van Universal

Krea-Ak. van Performance

en Amino Gel Cap van Prolab.

dit is mijn begin fase later komt de No booster en Glutamine wel.

Ik wou juist zeggen het is Animal Pak!!!:D
Juist is juist e;):)

Ja, ik geef je daarin gelijk Bacchianini. Maar je betaald natuurlijk wel het flashy design en de adds van BSN mee e bro:)

Grtz

Ik wou juist zeggen het is Animal Pak!!!:D
Juist is juist e;):)

Ja, ik geef je daarin gelijk Bacchianini. Maar je betaald natuurlijk wel het flashy design en de adds van BSN mee e bro:)

Grtz

dat klopt maar als het niets is Synta-6 dan gaan we over naar een andere Whey blijven uitproberen he haha maar tot nu toe bevalt die goed

44 packs voor 32.50 dat is niet zo superduur, misschien dat ik het ook wel eens probeer, heb echter al pw sups die hun werk voor me doen, dus wil ze dan bij het ontbijt nemen.

zijn daar ook goede ervaringen mee, of maakt tijdstip van inname niet zoveel uit.

Animal Pak op zich is best interessant, maar niet zo overdreven als in de artikels. Het heeft hogere dosering in kalium, zink, magnesium wat handig is. Daarnaast zit er amino's tussen die je herstel bevorderen. Het is een compleet pakket wat je niet in standaard multi-vit tabletten hebt.

Zelf heb ik het gebruikt icm Animal M-stak en creatine Monohyraat van Dymatize. Ging er erg goed op.

1 zakje Animal Pak per dag - inname deed ik gewoon bij me 12:00 maaltijd.
1 zakje Animal M-stak per dag - op sportdagen uur voor work out, niet spordagen me 10:00 maaltijd.

op niet trainingsdagen
5gr creatine bij ontbijt en voor het slapen
op trainingsdagen
5gr creatine bij ontbijt, 5 voor het trainen en 5 na het trainen.

Ik gebruik sindskort ook de Animal Pak, samen met Omega en Nitro en ga binnenkort ook de Pump bestellen. Ik ben erg tevreden over de producten, je moet natuurlijk geen wonderen verwachten want het blijven vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren, maar ik ben er nu wel zeker van dat ik niets te kort kom en ik voel me er goed bij.

http://www.youtube.com/watch?v=38APAV7dPoI

:roflol: Ik neem ze ook gewoon 1 voor 1, maar zal dit morgen eens proberen :D Als je niets meer van me hoort, dan ben ik er in gestikt ;)

Ow en verder nog een tip voor als je Animal producten gaat bestellen, kijk even goed op internet waar ze het goedkoopst zijn want prijzen verschillen nogal. De site van Universal zelf is opmerkelijk het duurst. En bij bepaalde sites moet je weer veel verzendkosten betalen terwijl bij andere sites de verzending gratis is.

Ik heb de Pak bij TNHC gekocht samen met een maat, 2e halve prijs.
Omega en Nitro op http://www.body-supplies.nl/
WTF de Omega is net 10 euro duurder geworden op http://www.body-supplies.nl/ :/
Bij Nitro ook goed er op letten of je betaalt voor 30 packs of voor 44 packs!

Succes! :D

heeft er iemand duidelijke cijfers van resultaten
ik begin er net aan een weekie 75 kg en 11.5 %
HIT training gebaseerd op die van het boek hit training van mike mentzer en ellington darden

3 oefeningen per spiergroep 2 setjes van 8 tot 12
hele lichaam 1 1 keer trainen 3 dagen ik de week
maximaal kilo s pakken

ben instructeur en personal trainer spin nog 5 uur en 3 a5 trainingenafnemen
en nog 4 x buikspier kwartier en 1 x in de week op de mtb raggen in het bos 60 km
minimaal 2700cal op een dan en de animal dus we zullen zien ben benieuwd
hoor goede verhalen ervan

Ik zou voor dat geld beter Supradyn Complex Forte bruis tableten nemen zit alles in en kost ook nog eens een stuk minder!

Ik heb net een bestelling gedaan... Animal Pak en Animal Stak besteld (samen met eiwitten). Zal met de tijd wel ff posten hoe het bevalt, ben benieuwd.

Net ff alles hier doorgelezen. Het lijkt of er voor alles sceptici zijn. Wat ik wel weet is dat ik na enig research achter kwam dat Animal Pak al vanaf 1983 geproduceerd wordt. Er zijn niet veel andere supplementen die dat halen, vandaar dat mijn keuze dan ook naar Animal uitging. (Ben beginner met BB, maar besef me terdege dat ik zonder goede vitaminen & mineralen basis niet eens hoef te proberen...)

Zal met de tijd wel ff posten hoe het bevalt, ben benieuwd.

Terug
Naar boven