MuscleMeat

Anime: voor of tegen

Peiling Peiling Wat vind jij van anime?

• Totaal stemmers
    49
Vind het totaal niets, achterlijke tekenfimpjes. Ook al zal ik daarmee de anime liefhebber zwaar mee beledigen. Tekenend ook dat het oorspronkelijk uit Japan komt en gewoon tekenfilm betekent. Japan staat nou niet echt bekend als de voortbrenger van grote smaak op cultureel gebied en dit is zoals Klaaswitz het zegt gewoon infantiele rotzooi.

Gelukkig hebben wij gtst uitgevonden. Iets om trots op te zijn en tevens een hoogstandje op cultureel gebied :thumbs: Maar goed, jij bent al 36, waarschijnlijk denk ik er tegen die tijd net als jij over.

Vroeger was dragon ball z vet :thumb:

goede anime is super. Er is helaas erg veel rotzooi.

Wat IMO erg goed is: Golgo 13. Maar films als Fist of the North Star zijn alleen leuk als je heeeeeel erg dronken bent. Dan denk je dat die wazigheid hoort. :D

Komt op mij beetje suf over, heb er nog geen aandacht aan besteedt dus weet ook niet of het wat is..

goede anime is super. Er is helaas erg veel rotzooi.

Wat IMO erg goed is: Golgo 13. Maar films als Fist of the North Star zijn alleen leuk als je heeeeeel erg dronken bent. Dan denk je dat die wazigheid hoort. :D

Fist of the North Star is een klassieker.

Boes boes.
Zou het graag nog eens terugzien.

Tegenwoordig zijn de anime films/series bijzonder slecht.

Vind het trouwens wel een beetje loos topic. Dit is gewoon een kwestie van smaak. Voegt net zo weinig toe als een topic met titel 'Rock: voor of tegen'. Als je echt iets wil toevoegen, dan post je een paar links naar vette films of series :D

• Topic Starter Topic Starter
geweldig!!!:D

• Topic Starter Topic Starter
Veel mensen hebben gewoon een totaal verkeerd beeld van anime. Dat anime enkel voor kinderen is daar een mooi voorbeeld van, die uitspraak gaat trouwens net zo goed op voor films; films kijken is infantiel! Waarom? Omdat ik kabouter Plop eens in een film heb gezien! :rolleyes:
Het grootste deel van de animes die uitkomen is zelf ongeschikt voor kinderogen, maar spijtig genoeg halen enkel de commercieel aantrekkelijke kinderseries zoals pokemon, yu-gi-oh, beyblade, digimon, enz. hier de buis.
Een reeks als bv Neon Genesis Evangelion of een film als bv Ghost In The Shell heeft véél meer diepgang dan de gemiddelde blockbuster maar die zie je hier niet op de buis verschijnen, helaas...

Oh ik ben het met je eens dat het veelal niet geschikt is voor kinderoogjes maar dan nog vind ik het infantiele troep. Heb wat familieleden die naar die shit kijken en heb 'r ook wel aardig wat van gezien. Ik weet niet wat jij diepgang vindt maar een warrig verhaal met de meest belachelijke plotwendingen en meest clichematige conspiracy theorieen en ander semi politiek/futurisch gelul kunnen mischien zorgen voor wat verwarring maar het gaat me te ver het als diepgang te bestempelen.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu trouwens berserk aan het kijken.. ben nu bij episode 15.. deze serie is ook echt de shit.

Ik vindt het maar niks, van die wazige ventje die wazige dingen doen in zeries die wazig zijn er nergens over gaat.

Maar dat is mijn mening, trouwen dat 44% van de mensen hier dat leuk vint had ik echt niet verwacht:eek:

Tekenfilms blijven gewoon tekenfilms, hoe mooi ook getekend. Heb ook niet veel op met niet realistische films (buiten Sci-fi dan), denk dat het daarom mij ook amper aanspreekt.

Zoals met alle genres vind ik er ernstig goede shit tussen zitten en bergen crap :)

Tekenfilms blijven gewoon tekenfilms, hoe mooi ook getekend. Heb ook niet veel op met niet realistische films (buiten Sci-fi dan), denk dat het daarom mij ook amper aanspreekt.

anime is dan ook geen tekenfilm ;)

in japan wordt anime gekeken net als gewone series hier. Dat het getekent is wilt niet zeggen dat het voor kinderen is.

Veel mensen hebben gewoon een totaal verkeerd beeld van anime. Dat anime enkel voor kinderen is daar een mooi voorbeeld van, die uitspraak gaat trouwens net zo goed op voor films; films kijken is infantiel! Waarom? Omdat ik kabouter Plop eens in een film heb gezien!
Het grootste deel van de animes die uitkomen is zelf ongeschikt voor kinderogen, maar spijtig genoeg halen enkel de commercieel aantrekkelijke kinderseries zoals pokemon, yu-gi-oh, beyblade, digimon, enz. hier de buis.
Een reeks als bv Neon Genesis Evangelion of een film als bv Ghost In The Shell heeft véél meer diepgang dan de gemiddelde blockbuster maar die zie je hier niet op de buis verschijnen, helaas...
mee eens :)

Terug
Naar boven