AndroidHealthClinic

Another One Bites the Dust...

RIP, gemis voor de wetenschap. Heeft het 51 jaar langer volgehouden dan initiële levensverwachting van 2 jaar door zijn ALS.

Een geniaal wetenschapper, die gezien zijn ziekte nog een respectabele leeftijd heeft weten te bereiken!

Deze man heeft ondanks zijn beperkingen meer voor de wetenschap betekend en een grotere bijdrage aan de maatschappij geleverd dan 99,999% van de wereldbevolking. Respect:bow2:.

Wie?

ccea432e_IMG_0143.JPG.jpg

Freek & Pia approves

Verschrikkelijke manier om iemand op dergelijke manier te vermoorden. Dit soort wandaden verwacht je eerder van soldaten die compleet afgestompt zijn na x aantal tijd oorlog voeren.
Necklacing is the practice of summary execution and torture carried out by forcing a rubber tire, filled with petrol, around a victim's chest and arms, and setting it on fire. The victim may take up to 20 minutes to die, suffering severe burns in the process.

Laatst bewerkt:
Doc. op 2 nu over de moordenares.

Hou er ook niet van maar wel opvallend. Vraag me af wat er happened daar in de zandbak :thinking:

Politie verspreidt beelden van dode Prince en verhoor van zangeres: “Hij was extreem gewelddadig”

“Hij nam geregeld zware drugs”, aldus O’Connor. “Ik heb ze hem nooit zien nemen, want hij ging altijd naar een andere kamer om te gebruiken. Wanneer hij dan weer uit die kamer, was hij heel gewelddadig en agressief en verdwenen zijn oogbollen uit zijn ogen. Echt waar, ze verdwenen gewoon.”

“Hij is extreem gewelddadig geweest tegen een aantal vrouwen tijdens zijn leven, waaronder ik. Veel vrouwen moesten naar het ziekenhuis terwijl die arme Prince onder invloed was van die medicatie.”

Wie gelooft die borderliner nou :thinking:

Prince was gewoon een weirdo f**k.

Terug
Naar boven