AndroidHealthClinic

De waarheid over Nelson Mandela

Zometeen VPRO Import over Mandela op NED 2. 23.25

Apart dat zo'n regime gedoogd werd door het westen zo kort na nazi Duitsland.

InB4: Omdat het n*gers waren.

n*gers mogen alles

Ik kan er naast zitten, maar volgens mij werd het gedoogd omdat het n*gers waren.

iz0zv8.jpg

Het lichaam is niet eens gekoeld, en de roddels komen naar boven.

Het lichaam is niet eens gekoeld, en de roddels komen naar boven.

Komen naar boven? Die "roddels" zijn al lang bekend. Het is net door zijn dood dat iedereen ze schijnt te vergeten onder het mom van "over de doden niets dan goeds" (een spreekwoord waar ik het overigens totaal niet mee eens ben).

• Topic Starter Topic Starter
Wat een held he die Tutu. Was tijdje terug ook te gast bij college tour.

Ik geloof eigenlijk voor geen meter dat Mandela alle 'rassen' heeft samengebracht. Ooit eens een documentaire gezien waaruit bleek dat er enorm veel polarisatie aanwezig is tussen blanken, 'kleurlingen' en zwarten.

Over een jaar of tien verwacht ik een boek genaamd 'De Mandela mythe'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mandela+Gullit.jpg

1997-...-This-file-photo-dated-22-November-shows-So-5861619.jpg

2010-arafat-mandela.jpg

Communistenvriendje en verder vooral vriend van foute leiders als Soeharto, Khadaffi, Fidel Castro, Abacha, Ruud Gullit :D. Maar past natuurlijk wel goed in het rijtje leiders van Afrikaanse landen. Integriteit is daar voor de meeste leiders een scheldwoord.

Ja, in het Westen hebben we alleen zeer integere leiders, nietwaar?
Omdat hij op de foto staat met een leider is hij diens vriendje? LAten we dan eens alle foto's bekijken waar alle Europese leiders, alsook de Amerikaanse, en Russische leiders, heel vriendelijk en lief omgaan/omgingen met Saddam in de jaren 80, de Taliban voor het de "vijand " van het Westen werd. Maar ook Khaddafi, Mubarak,...

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

:lol:

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

"History would be a wonderful thing if it were only true"

"History is a set of lies agreed upon."

:trollface:

Geschiedenis is de h**r die slaapt met de overwinnaar.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Ghandi is een geval apart. Hij kon oproepen tot geweldloos protest omdat de situatie daar compleet anders was.
Had MAndela hetzelfde gedaan als Ghandi, dan had het regime daar nog minstens 20 jaar "apart" geweest zijn.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Ze hebben daar blijkbaar geen al te grondinge back ground check gedaan. Zo'n typ zo dicht bij wereldleiders?

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

inderdaad. Ze is ook nog voor andere dingen veroordeeld geweest, zoals fraude. Ongelooflijk dat zo iemand het nadien terug tot een hoge positie binnen het anc heeft geschopt. Zegt genoeg over die partij.

dit.

Één gekke n*ger

Terug
Naar boven