MuscleMeat

Another One Bites the Dust...

SFA002000041.jpg

Leven is een klik met de vingers en het is voorbij

Kelly Preston (borstkanker, 57)
Benjamin Keough (kleinzoon Elvis, zelfmoord, 27)

Kennis van mn ouders had tumor in haar hoofd dacht ik en er ook aan overleed. Die geloofde het ook gewoon niet dat ze het had. Kon er niet bij dat het met haar zou gebeuren. Ze leefde zo gezond zag er ook heel gezond uit.

Heb ze ook gekend bij wie het 'weg' was en ineens waren hun ook weg. Was het tergugekomen. Vreemde ziekte. Kan niet wachten tot ze iets ontdekken waardoor het een chronische ziekte wordt.

Naya Rivera (33)

De actrice overleed vorige week woensdag tijdens een uitje op een meer in Californië. Ze laat een 4-jarig zoontje achter. Rivera zou de boot rond 13.00 uur lokale tijd gehuurd hebben om op een stuwmeer ten noorden van Los Angeles te varen met haar kind. Enkele uren laten kreeg de politie melding van een jongen die alleen sliep op een boot. “De jongen verklaarde dat hij was gaan zwemmen met z’n moeder. Ze hielp hem opnieuw de boot op”, legde Ayub nu uit. “Ze duwde hem langs achteren het dek op. Hij keek om en zag haar in het water verdwijnen.”

:(

Mythbusters-presentator Grant Imahara (49) overleden

Ik heb dat zelf ook om eerlijk te zijn

Ik verwacht nog net niet elke dag het einde. :o

Ik voel dat ik heel oud zal worden. Zal een donderslag bij heldere hemel voor mij zijn als ik dat niet word. Snap wel dat er vangnetten hangen in ziekenhuizen

Dat mijn vader maar 34 jaar oud is geworden heeft, vanzelfsprekend, een grote invloed op mijn omgang met the big ride.

2022 zal een vreemd jaar voor u zijn

Iedereen kan zomaar dood neervallen. Voor hetzelfde geld is je kransslagader helemaal verkalkt zonder het te weten en val je dood neer of krijg je acute leukemie.

Het leven is geen vanzelfsprekendheid.

Moest hierbij denken aan Andy Hug. Winnaar in een van de zwaarste sporten op aarde, een maand later ziek en overleden.
Zijn laatste partij, een maand voor zijn dood.

Een van mn favo vechters :thumbup:

Rip Andy

Kennis van mn ouders had tumor in haar hoofd dacht ik en er ook aan overleed. Die geloofde het ook gewoon niet dat ze het had. Kon er niet bij dat het met haar zou gebeuren. Ze leefde zo gezond zag er ook heel gezond uit.

Heb ze ook gekend bij wie het 'weg' was en ineens waren hun ook weg. Was het tergugekomen. Vreemde ziekte. Kan niet wachten tot ze iets ontdekken waardoor het een chronische ziekte wordt.

Bij mij zou het andersom zijn, een hoofdpijntje en ik stel mezelf al voor een tumor te hebben en terminaal te zijn. Heb mezelf al een google verbod opgelegd maar kan mezelf niet altijd bedwingen.

Ben vast niet de enige die dacht kanker te hebben toen ie in zn nek voelde net onder je kaak en van die harde ballen voelde

wtf :dunno: is dit ineens :rolleyes:

Terug
Naar boven