- Waardering
- 22.094
'Door politie doodgeschoten man in Amsterdam was bekende influencer'
Het zou gaan om de 23-jarige fitness influencer Samuel Seewald, die 170.000 volgers heeft op Instagram.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Keek voorheen altijd z'n youtube kanaal.RIP Ric Drasin, (12-7-1944 – 30-8-2020)
Waarschijnlijk niet echt bekend maar een KT bron uit den ouden doosch.

Sommigen hier moeten hem wel kennen. Zijn YT kanaal gaat terug naar 2006.![]()
Kende 'm niet, maar wat een fysiek of is dit een photoshop? Lijkt me wel gezien zn BW en die verhoudingen.RIP Ric Drasin, (12-7-1944 – 30-8-2020)
Waarschijnlijk niet echt bekend maar een KT bron uit den ouden doosch.
![]()
DJ Erick Morillo ('I like to move it') dood aangetroffen
Morillo wordt gezien als een van de vormgevers van de jaren 90-house. Vorige maand werd hij beschuldigd van seksueel misbruik.nos.nl
Vervelend nummer was dat altijd die I like to move it
Vind het toch wel goud, het is gewoon nostalgie . Dr Alban, Haddaway, Shaggy, Captain Jack, Eiffel 65 (Blue) etc. Hoorde onlangs Freestyler nog.Ja, kon in het rijtje dr.Alban en Shaggy. Kutnummers die iedereen leuk vond.
Klopt, was voor mij brugklas. Als je kon breakdancen was je the man. Ik was een houten Klaas helaas.
Exact.Toen Freestyler uit kwam was Captain Jack alweer héél oud.
Voor mijn gevoel zijn nummers uit 2010 nog niet zo lang geleden uitgekomen en is lady Gaga nog een vrij nieuwe artiest![]()
Volgens mij staat er niet veel soeps meer in de Top 40. Ik luister meer Arrow Classic Rock enzo.Vroeger las ik in de krant altijd wat er in de top 10 stond in UK en US. Wist altijd wat hits werden voordat ze in Nl gedraaid werden. En altijd top 40 luisteren
Nu heb ik geen flauw idee meer wat er allemaal populair is. Als het echt een knaller is kom ik het vanzelf wel te weten. Beetje zelfde als met het nieuws. Als er echt stront aan de knikker is hoor je het wel.