MuscleMeat

Another One Bites the Dust...

RIP Ric Drasin, (12-7-1944 – 30-8-2020)

Waarschijnlijk niet echt bekend maar een KT bron uit den ouden doosch.

Sommigen hier moeten hem wel kennen. Zijn YT kanaal gaat terug naar 2006. :eek:

Ja ken hem wel :thumb:
Vond zijn YouTube niet zo boeiend, maar ...
Volgens mij was hij bezig een archief op te bouwen van filmopnames, shows wedstrijden, zelf reclame filmpjes van vroeger met bodybuilders van toen.

R.I.P. Frédéric Mabileau

RIP Ric Drasin, (12-7-1944 – 30-8-2020)

Waarschijnlijk niet echt bekend maar een KT bron uit den ouden doosch.
Kende 'm niet, maar wat een fysiek of is dit een photoshop? Lijkt me wel gezien zn BW en die verhoudingen.
1598992561326.png

En dan kwam er altijd zo eentje aankakken (die later vast en zeker begeleid ging wonen) met cotton eye joe :emo:

Ja, kon in het rijtje dr.Alban en Shaggy. Kutnummers die iedereen leuk vond.
Vind het toch wel goud, het is gewoon nostalgie . Dr Alban, Haddaway, Shaggy, Captain Jack, Eiffel 65 (Blue) etc. Hoorde onlangs Freestyler nog.

Freestyler was weer aantal jaar later

Toen Freestyler uit kwam was Captain Jack alweer héél oud.
Voor mijn gevoel zijn nummers uit 2010 nog niet zo lang geleden uitgekomen en is lady Gaga nog een vrij nieuwe artiest :D

• Like
Waarderingen: BB_
Vroeger las ik in de krant altijd wat er in de top 10 stond in UK en US. Wist altijd wat hits werden voordat ze in Nl gedraaid werden. En altijd top 40 luisteren

Nu heb ik geen flauw idee meer wat er allemaal populair is. Als het echt een knaller is kom ik het vanzelf wel te weten. Beetje zelfde als met het nieuws. Als er echt stront aan de knikker is hoor je het wel.

• Like
Waarderingen: mat
Vroeger las ik in de krant altijd wat er in de top 10 stond in UK en US. Wist altijd wat hits werden voordat ze in Nl gedraaid werden. En altijd top 40 luisteren

Nu heb ik geen flauw idee meer wat er allemaal populair is. Als het echt een knaller is kom ik het vanzelf wel te weten. Beetje zelfde als met het nieuws. Als er echt stront aan de knikker is hoor je het wel.
Volgens mij staat er niet veel soeps meer in de Top 40. Ik luister meer Arrow Classic Rock enzo.

Net ff vlug bekeken. Geen wonder dat kids doordraaien. Is helemaal niks meer. Weet jaargangen dat het stuk voor stuk goede nummers waren

Terug
Naar boven