Fitness Seller

Another One Bites the Dust... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net ff vlug bekeken. Geen wonder dat kids doordraaien. Is helemaal niks meer. Weet jaargangen dat het stuk voor stuk goede nummers waren
Vond jaren 70 t best, dan 60, dan 90.
 
Toen ik op middelbaar zat luisterden de cool kids allemaal naar kleffe r and b
 
Als ik nummers hoor op de populaire radio zenders weet ik van bijna geen enkele artiest die ik toch wel regelmatig hoor hoe ze eruit zien.
Heb geen voorkeur voor een tijdperk, maar leuk dat het heel afwisselend is.
Dat mis ik sinds ongeveer 2005 toch wel, is er weinig verandering ingekomen. Niks is typisch 2005 of 2010 te noemen.
 
Dat komt door versnippering door spotify en yt etc. Er zijn zoveel verschillende subculturen en muziekstromingen dat iedereen hun niche hebben gevonden.

Vroeger wist je gewoon wat populair nummer van het moment is nu heb je geen flauw idee meer waar iedereen naar luistert. Iedereen heeft ook zn eigen influencer etc.

Individualisering van de maatschappij
 
Toen ik op middelbaar zat luisterden de cool kids allemaal naar kleffe r and b

Je had ook nog echte (hard)rock liefhebbers. Als mijn pa platen van jaren '60 en '70 op had vond ik het niet om aan te horen, nu kan ik het goed luisteren.

Destijds was er zeer regelmatig een tel sell reclame van "super hits of the 80's" die ik helemaal geweldig vond want die nummers hoorde je nooit echt vaak. De cd bestellen voor 40 gulden ging dan weer wat te ver.
 
Je had gabbers, hardrockers en r and b liefhebbers. En dan nog sommigen hielden van rave en rap.

Iedereen werd in een hokje geplaatst van die houdt van dit en die van dat. Mocht geen overlap zijn zowat.
 
Dat komt door versnippering door spotify en yt etc. Er zijn zoveel verschillende subculturen en muziekstromingen dat iedereen hun niche hebben gevonden.

Vroeger wist je gewoon wat populair nummer van het moment is nu heb je geen flauw idee meer waar iedereen naar luistert. Iedereen heeft ook zn eigen influencer etc.

Individualisering van de maatschappij

Ik kan die huidige rapdeuntjes ook echt niet aanhoren.
Denk dat je er gewoon geen affiniteit mee hebt, want op 50cent en Jan Paul heb ik toch behoorlijk leuke dronken avonden meegemaakt waardoor die nummers leuke herinneringen geven.
 
Hardrockers zaten om een of andere reden altijd helemaal onder de puisten :D
 
Ik kan die huidige rapdeuntjes ook echt niet aanhoren.
Denk dat je er gewoon geen affiniteit mee hebt, want op 50cent en Jan Paul heb ik toch behoorlijk leuke dronken avonden meegemaakt waardoor die nummers leuke herinneringen geven.
Sean Paul kan ik wel pruimen hoor. Zal ook wel komen omdat ik ouder word en dan liggen je interesses ergens anders dan bij popmuziek. Zal mij een worst wezen allemaal. Heb andere besonjes dan dat te volgen
 
Hardrockers zaten om een of andere reden altijd helemaal onder de puisten :D
Pretty boys met starter kleding luisterden altijd naar Keith Sweat, Boyz 2 men, R. kelly, En vogue en weet ik veel
 
Rock is ook helemaal verdwenen, toch veel epic nummers.
 
Kijk ook eens wat er op tv komt qua spelshows op de commerciele zenders. Je wordt aangesproken alsof je een debiel bent en in jip en janneke taal wordt alles uitgelegd bij Hart van Nederland.
 
Ahhh, vroeger!! Dat zij mijn vader ook altijd, vroeger.


:D :D :D
 
Ik kan die huidige rapdeuntjes ook echt niet aanhoren.
Denk dat je er gewoon geen affiniteit mee hebt, want op 50cent en Jan Paul heb ik toch behoorlijk leuke dronken avonden meegemaakt waardoor die nummers leuke herinneringen geven.
 
Ahhh, vroeger!! Dat zij mijn vader ook altijd, vroeger.


:D :D :D

En het duurt even, maar dan kom je erachter dat ze gelijk hadden ;)
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Vroeger was alles beter. Geen cv, geen wasmachines , geen vadertje drees :emo:

Jeugd van tegenwoordig en het tuig van vroeger
 

Elke pokeraar heeft weleens van hem gehoord. Maar zijn er nog pokeraars anno 2020?
 
694


Oud arbiter Frans Derks overleden (89)
 
Was Frans gaye?
 
Back
Naar boven