Fitness Seller

Another One Bites the Dust...

Bezoekers in dit topic

Zag het net, net zo boeiend toen Harry Houdini doot ging..
 
 
Dat een aan Gyno lijdende shortcut pussy geen weet heeft van Drs. P kan geen toeval zijn.
Gyno? Je vergist je vast want ik heb gelukkig nooit gyno gehad. Maar leuk om te zien hoe butthurt je bent, aangezien je meteen op de man gaat spelen. Je bent vast nog niet helemaal volwassen in je hoofd ;)

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Deze Doctor P ken ik wel

 
Gyno? Je vergist je vast want ik heb gelukkig nooit gyno gehad. Maar leuk om te zien hoe butthurt je bent, aangezien je meteen op de man gaat spelen. Je bent vast nog niet helemaal volwassen in je hoofd ;)

Pardon, het was natuurlijk een 'maat' en een 'vriend'. :rolleyes: Leuke introspectie verder van iemand die de lolbroek wilt uithangen in een R.I.P topic om vervolgens anderen te beoordelen op volwassenheid. Gekkie. I'm out.
 
Rust in vrede lieve prins.
 
Pardon, het was natuurlijk een 'maat' en een 'vriend'. :rolleyes: Leuke introspectie verder van iemand die de lolbroek wilt uithangen in een R.I.P topic om vervolgens anderen te beoordelen op volwassenheid. Gekkie. I'm out.
Als ik gyno heb durf ik dat best te zeggen hoor :roflol:
 

Misschien wel zijn laatste optreden, begin dit jaar.
 
Nog nooit van gehoord wie is het dan?
 
Rip geen idee wie het is verder
 
Zal eens tijd worden dat ze tabak verbieden.
 
Zat er al een tijdje aan te komen.

Rip, goeie zanger en na De Dijk wel de beste Nederlandstalige band denk ik
 
Back
Naar boven