- Waardering
- 7.124
Ik wist niet dat vader Abraham zo'n relaxte kerel is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen bekende maar er is alweer iemand overleden waarmee ik mee in de klas heb gezeten, dat is al de zoveelste op rij van mensen waar ik mee ben opgegroeid, dat zet je toch aan het denken.
Ze zijn nu voltallig! Gijp zei tijdens de begrafenis van Freek dat ze er nog één misten.![]()
Feyenoord-topscorer Cor van der Gijp op 91-jarige leeftijd overleden
De Dordrechter, een oom van oud-voetballer René van der Gijp, maakte tussen 1956 en 1963 in 233 wedstrijden 177 doelpunten voor de Rotterdamse club.nos.nl
Mooie kop.

't Is een onbeschaafde oliebol. Ik wil hem castreren. Vervolgens het hoopje ellende in z'n bek rammen. Waarna ik z'n grote mond dichtnaai.Ik wist niet dat vader Abraham zo'n relaxte kerel is.
Doe je mee, @Kathlinoo? Je hebt past geleefd als je de man die doodangsten uitstaat.'t Is een onbeschaafde oliebol. Ik wil hem castreren. Vervolgens het hoopje ellende in z'n bek rammen. Waarna ik z'n grote mond dichtnaai.
#JeSuisAbraham
Je zegt dat ik anders ben
![]()
Televisiemaker Han Peekel (75) overleden
Peekel stierf op Bali aan de gevolgen van hartfalen. Hij was vooral bekend als presentator van tv-programma's Wordt Vervolgd en TV Monument.nos.nl
@Onslow