Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom kijk je dan zelf ?Komt nog weleens op tv Zeg eens AA. Snap niet dat daar miljoenen mensen naar keken met de bril van tegenwoordig. Niet grappig, geen tempo en oudbakken
Neen, net niet. Ben beginnen volgen in 1982. De opkomst van de zeer jonge Diego Marradonna was mijn tijdperk.. Volgens mij op zijn top beter dan Messi. Velden waren veel slechter en er was veeeel meer toegelaten en veel harder. Maar kan ook nostalgie zijn. Ik heb Cruyff nog wel kampioen zien worden met Feyenoord. Dat werd in Belgie ook intensief gevolgd.
Van Gaals idool was Henk GrootWie was het idool van Cruijff alweer? 't Was een Hongaar v.d. Puskas generatie.
Kocsis, hij speelde bij Barcelona in de periode voor Cruyff. Das alleen omdat hij bij Barca gespeeld had. Volgens mijn ouders was Puskas veel beter.Wie was het idool van Cruijff alweer? 't Was een Hongaar v.d. Puskas generatie.
Volgens Braziliaanse media is er aansluitend een processie door Santos met de kist van Pelé. Die gaat onder meer langs het huis van de moeder van Pelé, Celeste. Zij is 100 jaar. Het is onduidelijk of zij in staat is om haar huis te verlaten.