- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
1.89m en 110 kg ipv 120kgKwam er laatst achter dat ik eigenlijk 1m89 ben
Mijn hele leven is een leugen
beter voor je Wilks pointsVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1.89m en 110 kg ipv 120kgKwam er laatst achter dat ik eigenlijk 1m89 ben
Mijn hele leven is een leugen
beter voor je Wilks points
Damn![]()
Rally Driver Ken Block Killed in Snowmobile Accident
The automotive daredevil and legend's Hoonigan social media posted this evening that Block was killed in an accident while snowmobiling today.www.caranddriver.com

Sad, wist niet dat ie alvleesklierkanker had![]()
Voormalig Italiaanse topspits Vialli (58) overleden: 'Ciao Luca'
De 59-voudig international leed aan alvleesklierkanker en kwam uit voor Sampdoria, Juventus en Chelsea. Hij won in 1996 ten koste van Ajax de Champions League.nos.nl
Prachtige voetballer in zn gloriejaren
R.I.P. heb 1 maal de eer gehad tegen hem te mogen spelen.![]()
Voormalig Italiaanse topspits Vialli (58) overleden: 'Ciao Luca'
De 59-voudig international leed aan alvleesklierkanker en kwam uit voor Sampdoria, Juventus en Chelsea. Hij won in 1996 ten koste van Ajax de Champions League.nos.nl
Prachtige voetballer in zn gloriejaren
Ik vind het reuze meevallen. Zou nooit geraden hebben dat hij een kleinzoon van Elvis was. Keough lijkt wellicht meer op Priscilla. (pre cosmetische ingrepen)Wat hij vooral was: een kleinzoon van The King, met in zijn geval ook de looks van zijn opa. Overal waar hij kwam, werd hij gevolgd door verschrikt loerende blikken, de treffende gelijkenis was voor velen niet te bevatten.
Kun je raden wiens kleinzoon dit is?
Ze keek best geil in haar jonge(re) jaren.
Julio Glazenwasser?