- Waardering
- 10.932
Zijn naam komt me bekend voor van 'Sterkste Man' wedstrijden die in de jaren '80 populair waren en op Nederlandse TV werden uitgezonden en waar ik als tiener wel eens naar keek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn naam komt me bekend voor van 'Sterkste Man' wedstrijden die in de jaren '80 populair waren en op Nederlandse TV werden uitgezonden en waar ik als tiener wel eens naar keek.
RIP, echt één van de absolute legends uit de strongmansport en de battles met kazmaier en sigmarsson waren episch

Huh, hoezo staat Roxxy in die lijst? Kan er helemaal niks over vinden?Voor de overleden DBB'ers een pagina toegevoegd.
![]()
R.I.P.
forum.bodybuilding.nl
Merendeel van de namen in onderstaande topic gevonden.
![]()
Legendarische DBB leden
Zijn er toch al aantal overleden? Blackadder Leviathan T. Spade VI Dennisikforum.bodybuilding.nl
Huh, hoezo staat Roxxy in die lijst? Kan er helemaal niks over vinden?
Gelukkig maar. Was al bang dat mijn counterpart van onze vroegere ecto-endo vetes er niet meer was.
Jimmy Carter
Vlaggen halfstok bij de inauguratie van Trump.
Denk vooral andere tijden.Mooie foto, op een echt hollands model fiets ook. Siert de man. Ik ben nog eens door George Bush in een motorcade van 10 auto's met mannen met mitrailleurs die uit de ramen hingen van de weg gereden toen meneer even een origineel pilgrim fathers hofje in Leiden moest bezichtigen ...... minder bescheiden dan Mr.Carter.
Ik weet niet precies hoeveel jaar daar tussen zat. Carter was vooral bescheiden denk ik, en minder bang aangelegd dan de meeste amerikanen misschien in het gevaarlijke Europe

Bij Bush sr. minstens 8 jaar, bij "Double U" minstens 20 jaar.Ik weet niet precies hoeveel jaar daar tussen zat. Carter was vooral bescheiden denk ik, en minder bang aangelegd dan de meeste amerikanen misschien in het gevaarlijke Europe![]()
Hebbes! President George Bush Sr. referred to his distant ancestors when he visited Leiden on 17 July 1989 and gave a speech in the Pieterskerk where ...Bij Bush sr. minstens 8 jaar, bij "Double U" minstens 20 jaar.
Als het Junior was, dan was het mogelijk na 9/11?
Pieterskerk, dat is nu toch een soort museum/cultureel centrum/muziekgebouw?Hebbes! President George Bush Sr. referred to his distant ancestors when he visited Leiden on 17 July 1989 and gave a speech in the Pieterskerk where ...
Zoiets.... het is jarenlang een extra examenruimte van de universiteit geweest waar je 500 tafeltjes of zo tegelijk kon neerzetten.... en muziekuitvoeringen ook.Pieterskerk, dat is nu toch een soort museum/cultureel centrum/muziekgebouw?