AndroidHealthClinic

Another One Bites the Dust...

Rip Legend

1000051354.jpg
Zijn naam komt me bekend voor van 'Sterkste Man' wedstrijden die in de jaren '80 populair waren en op Nederlandse TV werden uitgezonden en waar ik als tiener wel eens naar keek.

RIP, echt één van de absolute legends uit de strongmansport en de battles met kazmaier en sigmarsson waren episch

RIP, echt één van de absolute legends uit de strongmansport en de battles met kazmaier en sigmarsson waren episch

ABSOLUUT en dan daarnaast Parkieten fokken als uit de hand gelopen hobby :D

Maar ik ben heel blij dat ik er toen getuige van mocht zijn hoe deze giganten geschiedenis schreven!

Mooie kerel die we gaan missen.. :(

Voor de overleden DBB'ers een pagina toegevoegd.

Merendeel van de namen in onderstaande topic gevonden.

@RoniMoon1989 ook toegevoegd. Las dat hij nog meerdere accounts had? Normaal voeg ik de laatste account toe.

@Silentio had ook de @Blackadder account (ban hef ik dan op zodat ze beter te taggen zijn)

Bij meeste account voeg ik ook een link toe (onder 'over mij') naar condoleance topic of waar het vermeld is. En echte naam of andere account als aka

Laatst bewerkt:
Jimmy Carter

Vlaggen halfstok bij de inauguratie van Trump.

Jimmy Carter

Vlaggen halfstok bij de inauguratie van Trump.

Mooie foto, op een echt hollands model fiets ook. Siert de man. Ik ben nog eens door George Bush in een motorcade van 10 auto's met mannen met mitrailleurs die uit de ramen hingen van de weg gereden toen meneer even een origineel pilgrim fathers hofje in Leiden moest bezichtigen ...... minder bescheiden dan Mr.Carter.

Mooie foto, op een echt hollands model fiets ook. Siert de man. Ik ben nog eens door George Bush in een motorcade van 10 auto's met mannen met mitrailleurs die uit de ramen hingen van de weg gereden toen meneer even een origineel pilgrim fathers hofje in Leiden moest bezichtigen ...... minder bescheiden dan Mr.Carter.
Denk vooral andere tijden.

Dat bezoek van Obama aan het Rijksmuseum sloeg ook nergens op. Vanaf Museumplein met The Beast en de rest van de motorcade naar de ingang.

Toegegeven, ik vind het altijd wel kicken als de Marine 1 ergens landt of opstijgt, helemaal in ons land.

Ik weet niet precies hoeveel jaar daar tussen zat. Carter was vooral bescheiden denk ik, en minder bang aangelegd dan de meeste amerikanen misschien in het gevaarlijke Europe :D
Bij Bush sr. minstens 8 jaar, bij "Double U" minstens 20 jaar.

Als het Junior was, dan was het mogelijk na 9/11?

Bij Bush sr. minstens 8 jaar, bij "Double U" minstens 20 jaar.

Als het Junior was, dan was het mogelijk na 9/11?
Hebbes! President George Bush Sr. referred to his distant ancestors when he visited Leiden on 17 July 1989 and gave a speech in the Pieterskerk where ...

Hebbes! President George Bush Sr. referred to his distant ancestors when he visited Leiden on 17 July 1989 and gave a speech in the Pieterskerk where ...
Pieterskerk, dat is nu toch een soort museum/cultureel centrum/muziekgebouw?

Pieterskerk, dat is nu toch een soort museum/cultureel centrum/muziekgebouw?
Zoiets.... het is jarenlang een extra examenruimte van de universiteit geweest waar je 500 tafeltjes of zo tegelijk kon neerzetten.... en muziekuitvoeringen ook.

Terug
Naar boven