Je krijgt niets uit mij, agent. Ik ben geen rat!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je krijgt niets uit mij, agent. Ik ben geen rat!
Van sommigen voormalige (actieve) leden vraag ik mezelf weleens af of ze niet gewoon het loodje legden. Statistisch gezien moet er toch een paar zijn?Haast niemand kent hem denk ik maar mis Snepke1990. Was een tijd mn grote betting bro ineens weg![]()

Ik laat het op voorhand wel even wetenVan sommigen voormalige leden vraag ik mezelf weleens af of ze niet gewoon het loodje legden.![]()

Prima, dan kan ik op voorhand een excuus verzinnen om jouw begrafenis niet bij te wonen.
Ik wou die DVD box van de Sopranos aan jou geven na mijn dood. Die vlieger gaat niet meer op.Prima, dan kan ik op voorhand een excuus verzinnen om jouw begrafenis niet bij te wonen.
Schiet jij jezelf even in je voet he

Zijn er toch al aantal overleden?Van sommigen voormalige (actieve) leden vraag ik mezelf weleens af of ze niet gewoon het loodje legden. Statistisch gezien moet er toch een paar zijn?![]()
Nee, ik heb Play More. De volledige reeks staat erop.
Ja, maar er moeten er sowieso zijn waarvan we het niet weten. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.Zijn er toch al aantal overleden?
Blackadder
Leviathan
T.
Spade VI
Dennisik
Body Resource had je ook nog. Waren van die defectors die dbb kut vonden geworden. Mocht ook op dbb helemaal niks typen over die site. waren echt de aartsvijanden van T.
Kwam je daar zaten ze alleen maar te zeiken op dbb en hoe goed het bij hun wel niet was. jaren later door binnenbrandjes zelf opgedoekt
Bleef wel vaker een periode weg als men hem iets te veel aansprak op zijn wilde verhalen.
Aangeboren hartafwijking?Van sommigen voormalige (actieve) leden vraag ik mezelf weleens af of ze niet gewoon het loodje legden. Statistisch gezien moet er toch een paar zijn?![]()
Dat, of het snappertje bij de meeste leden.