AndroidHealthClinic

anti age crème 30+

Vind het zelf wel een goede investering om een goede dagcreme te kopen, mijn vriend boeit het ook allemaal niet zo als het maar prettig aanvoelt, hij gebruikt Biotherme Homme, heb ik voor hem meegenomen en daar is hij wel tevreden over. Denk zelf dat een goede verzorging van je huid zoals schoonmaken en een goede dagcreme veel voor je kan doen. Vind daar weinig verwijfds aan, jij wiltl toch ook een meisje dat zichzelf goed verzorgd. En laten we hier even eerlijk wezen heren, ik weet zeker dat een groot gedeelte hier op het moment dat hij een dikke puist ergens heeft zitten en op stap gaat, stiekum even naar de camouflage stift van zijn vriendin grijpt ;)

Vind het zelf wel een goede investering om een goede dagcreme te kopen, mijn vriend boeit het ook allemaal niet zo als het maar prettig aanvoelt, hij gebruikt Biotherme Homme, heb ik voor hem meegenomen en daar is hij wel tevreden over. Denk zelf dat een goede verzorging van je huid zoals schoonmaken en een goede dagcreme veel voor je kan doen. Vind daar weinig verwijfds aan, jij wiltl toch ook een meisje dat zichzelf goed verzorgd. En laten we hier even eerlijk wezen heren, ik weet zeker dat een groot gedeelte hier op het moment dat hij een dikke puist ergens heeft zitten en op stap gaat, stiekum even naar de camouflage stift van zijn vriendin grijpt ;)

Goed voor jezelf zorgen is nooit verwijfd.
Gebruik zelf producten van Hannah, zeker een aanrader.
Een goede creme, maar ook zeker de Cell Active en Glycolic 6%.

Potverdomme,

de laatste 3 jaar werk+studie en de beslommeringen van leven hakken nu ook in op mijn boy-isch looks.
Hoewel ik af en toe wel eens een gezichtscrème op mijn kop smeer, is dit meestal gewoon een van de bekende. L'oreal ofzo.

Zijn hier mannen die met succes een van de luxere produkten gebruiken?
Clarins, Lab series, Biotherme Homme etc.

Dacht altijd dat het geen ruk uitmaakte, maar na meerdere gesprekken met (zeer goed ogende) vriendinnen begin ik toch te twijfelen. Deze dames zweren bij een investering in een verzorgingsprodukt. Ze zijn verder geen opmaakpoppen.

Puppies zijn aandoenlijk, maar om als volwassen vent nou zo ruim in je pels te hangen vind ik ook weer niks.

Vitamine A zuur is het enige dat bewezen werkt

Zit er goud in die creme?
Ben wel benieuwd naar welke creme dat is dan, meer dan 500 euro...

Is idd met goud :): Gold Serum van Kanebo heet het geloof ik...

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 21:40 ----------

Goed voor jezelf zorgen is nooit verwijfd.
Gebruik zelf producten van Hannah, zeker een aanrader.
Een goede creme, maar ook zeker de Cell Active en Glycolic 6%.

Gebruik ook voor het slapen Glycol zuur 10% eod (onder andere). Is idd erg goed voor de huid.

dokteronline.com/acid-a-vit-tretinoine/

Hier kan je vitamine a zuur bestellen zonder helemaal naar de dokter te moeten. Het is de enige creme die is bewezen te werken. Helpt ook tegen acne, mee-eters en zelfs stretch marks.

dokteronline.com/acid-a-vit-tretinoine/

Hier kan je vitamine a zuur bestellen zonder helemaal naar de dokter te moeten. Het is de enige creme die is bewezen te werken. Helpt ook tegen acne, mee-eters en zelfs stretch marks.

Met vitamine A zuur moet je wel opletten met de zon :)

Goede link, thanks!

Hoorde van mijn vrouwtje dat je wel moet oppassen met de zon bij vit a gebruik...

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 06:47 ----------

Met vitamine A zuur moet je wel opletten met de zon :)

Net te laat was ik haha:cool:

Is die aldi creme ook voor mannen?

:roflol: Dude, bijna al dat spul is hetzelfde. De enige reden dat er bij veel 'for men' op staat is omdat ze er dan extra voor kunnen vragen omdat mannen zoals jij bang zijn gay gevonden te worden als er een roze potje met hetzelfde spul staat.

geloof ook niet zo in aparte mannen en vrouwencreme. Net als mannen en vrouwen shampoo...wtf?

:roflol: Dude, bijna al dat spul is hetzelfde. De enige reden dat er bij veel 'for men' op staat is omdat ze er dan extra voor kunnen vragen omdat mannen zoals jij bang zijn gay gevonden te worden als er een roze potje met hetzelfde spul staat.

++++

Heb er echt zo'n hekel aan dat al die for men producten van nivea en l'oreal maar 50ml zijn, voor je het weet is zoiets uit en je betaalt er gemakkelijk meer dan 10€ voor.. Terwijl die nivea young (voor vrouwen) toch 75ml is en 'slechts' 5 a 6 kost.

Voor de anti-age producten denk ik dat je als man trouwens ook evengoed die voor vrouwen kan gebruiken.

http://www.youtube.com/watch?v=FkaoPO1G10Y

Goedzo. Lekker smeren. :)

Bateman doet dus dit:

Shower.
1. gel cleanser.
2. body scrub.
3. face gel scrub.

Out shower.
4. urban mint fascial mask.

Aftershave lotion
5. no alchol.

6. moisterizer
7. anti-aging eye balm
8. final moisterizing protective lotion.

Laatst bewerkt:
Dit is wat 100% werkt:

Vitamine C; beter om het dagelijks vers te maken, aangezien het snel oxideert.(C+Water+Glycerine) Als je veel geld hebt, kan je ook een merk vitamine c serum kopen. Die zijn alleen echt belachelijk duur.
Retin-A: Bij de Derm
Salicylic Acid peel: Brandt als een gek, niet aan te raden, maar schijnt anekdotisch te werken.

En het aller aller allerbelangrijkste: Zonnebrand, elke dag, zo vaak mogelijk. Het liefst een met een goede UVA filter, denk aan Garnier met Mercuryl XS+. 60%+ van de verouderingskenmerken worden veroorzaakt door een blootstelling aan UVA/B straling.

PS: Het laatste is ook gelijk, naar mijn mening, DE reden dat Aziaten veel jonger lijken dan ze werkelijk zijn. Daar(Korea, Japan, Hong Kong) gebruikt men dagelijks zonnebrand. Hier wordt het meer bestempeld als ''gay''.

Laatst bewerkt:
Ja, wat doen die cremes uiteindelijk? Zorgen dat je huid goed gehydrateerd wordt? Uitdroging van je huid kan je prima zelf voorkomen en of beperken. Oorzaak van een uitgedroogde huid komt lang niet altijd alleen maar van buitenaf, dus waarom zou je het alleen maar van buitenaf aanpakken?

En verder? Vitamines die erin zitten? Hetzelfde verhaal: van binnenuit.
En daarbij zitten heel veel van die cremes in potjes, niet in tubes. Als je daar een tijdje de deksel vanaf laat, oxideert een groot deel van die vitamines al. Lekker zinvol dan...
Om nog maar te zwijgen over wat het effect is als jij met je vieze vinger (want doe je het altijd gelijk na het douchen??) in zon voedingsrijk potje gaat. Het zal geen grote gevolgen hebben, maar je kan je wel afvragen waarom je het dan op je kop smeert.

En wat dacht je van de gewenning van je lichaam? Als jij je probleemzones invet zal je lichaam minder talg aanmaken, en dus sneller uitdrogen als je niet smeert. Je huid wordt kwetsbaarder als je even geen bescherming biedt. En in hoeverre gaat hetzelfde op voor de voedingsstoffen uit je creme?

Volgens mij is die industrie hetzelfde als het gebeuren rondom supplementen: het grootste gedeelte is kul, en wordt gewoon gemaakt omdat het goed verkoopt. Een deel zal wel positief bijdragen, maar zolang de rest niet in orde is heeft het weinig nut.

Laatst bewerkt:
PS: Het laatste is ook gelijk, naar mijn mening, DE reden dat Aziaten veel jonger lijken dan ze werkelijk zijn. Daar(Korea, Japan, Hong Kong) gebruikt men dagelijks zonnebrand. Hier wordt het meer bestempeld als ''gay''.

Maar daar is het ook veeeeel meer dagen zonnig tov hier in NL. Uiteindelijk zal het niet zoveel uitmaken. voornaamste reden is gewoon dat aziaten een andere huidstructuur hebben die veel langer elastisch blijft waardoor je praktisch geen rimpels krijgt. Ik kan het weten. Ik gebruik alleen zonnebrand als ik op vakantie ben. Ik ben gedeeltelijk aziatisch en word meestal rond de 25 geschat terwijl ik bijna 32 ben.Gelukkig heb ik niet de lichaams en p#n%s lengte van een aziaat want dat is meestal wel bedroevend. :treuren:

Laatst bewerkt:
Ja, wat doen die cremes uiteindelijk? Zorgen dat je huid goed gehydrateerd wordt? Uitdroging van je huid kan je prima zelf voorkomen en of beperken. Oorzaak van een uitgedroogde huid komt lang niet altijd alleen maar van buitenaf, dus waarom zou je het alleen maar van buitenaf aanpakken?

Waarom zou je de uitdroging van je huid alleen maar van binnenuit aanpakken, als het ook van buitenaf kan?

En je moet net de cremes hebben die een impact hebben op je collageen level + een Europese spf.

Waarom zou je de uitdroging van je huid alleen maar van binnenuit aanpakken, als het ook van buitenaf kan?

En je moet net de cremes hebben die een impact hebben op je collageen level + een Europese spf.
Ja, 'ook'. Ik zeg nergens dat je het niet zou moet gebruiken oid. Maar de hele dag in de zon en in de avond eens denken: goh, laat ik er maar wat op smeren, lijkt me nogal nutteloos. Er zijn zoveel bekende punten daarmee (zoals roken), en ik geloof simpelweg niet dat een simpel cremetje smeren dat kan compenseren (of meer), zeker niet als het ook nog eens achteraf is.
Je huid is best kwetsbaar he. Als jij je huid met zeep wast, duurt het alweer zon 2 uur voordat de zuurtegraad van je huid hersteld is. Een passende creme kan dat wel versnellen (ook weer afhankelijk van die zuurtegraad). Maargoed, was jij je gezicht gewoon met een product zonder zeep (zijn er genoeg van) dan heeft zon creme dus alweer meer effect.

Los daarvan: ik zou niet weten wat er mis is met man en een rimpeltje. Mannen zoals George Clooney zouden ook nooit zo populair zijn geworden met een babyface, superstrak huidje en een zacht koppie zoals Justin Bieber. Dat is meer een vrouwending. En een egoding... Want rimpels is 1 ding, maar meer rimpels dan je vriend is weer wat anders

Laatst bewerkt:
Maak je zelf je eigen Vitamine C creme? :eek:
Hoe maak je die dan? Wil ik t ook is proberen :D

Het staat tussen haakjes in mijn originele post.

Meningen verschillen, maar onderzoeken laten zien dat vitamine C & A(retin-A) werken. Verder leuk verhaal enzo, maar vitamine c binnen krijgen dmv voedsel is een heel ander verhaal dan een creme. Je kan simpelweg niet zoveel vitamine c nemen, aangezien een hoge dosis allerlei side effects met zich meebrengen.

Het verhaal over zonnebrand is ook erg leuk, google maar eerst even naar onderzoeken. C&A&E gecombineerd als oxidanten is vergelijkbaar met maximaal spf8. Je kan dus nog alles smeren op je gezicht, maar zonder zonnebrand kom je nergens.

PS: Iemand maakte ook een mooie punt dat ze in Azie veel meer zon hebben, een heel goed punt. In Hong Kong is de UV bijna elke dag >11(ivgl met Nederland op dit moment, UV~3). Toch heeft daar bijna niemand last van sproeten(genetisch, maar het effect wordt zeer sterk beinvloed door blootstelling aan UVA/B). Denk daar maar eens overna.

Overigens is dit ook mijn laatste post in dit topic.

Terug
Naar boven