- Waardering
- 26
Ja, 'ook'. Ik zeg nergens dat je het niet zou moet gebruiken oid. Maar de hele dag in de zon en in de avond eens denken: goh, laat ik er maar wat op smeren, lijkt me nogal nutteloos. Er zijn zoveel bekende punten daarmee (zoals roken), en ik geloof simpelweg niet dat een simpel cremetje smeren dat kan compenseren (of meer), zeker niet als het ook nog eens achteraf is.
Je huid is best kwetsbaar he. Als jij je huid met zeep wast, duurt het alweer zon 2 uur voordat de zuurtegraad van je huid hersteld is. Een passende creme kan dat wel versnellen (ook weer afhankelijk van die zuurtegraad). Maargoed, was jij je gezicht gewoon met een product zonder zeep (zijn er genoeg van) dan heeft zon creme dus alweer meer effect.
Wat is nu eigenlijk je punt? Want nergens wordt hier aangehaald dat een dbb'er de hele dag in de zon wil liggen, en een creme zoekt om de schade te compenseren?
Overigens van zowel vitamine c als vitamine a zuur is wetenschappelijk bewezen dat ze werken tegen bestaande zonschade.
Laatst bewerkt:

?
Chicks van 16-18 jaar kijken nu gewoon niet meer naar mij, terwijl ik mezelf nog altijd als 19 jarige beschouw. Zal zoiezo niet lukken om er jeugdig te blijven uitzien want heb al kleine inhammen en m'n haar staat al een stuk minder dik bij vroeger maar ga wel zoveel mogelijk rimpels proberen tegen te gaan met cremes, pillen, peelings, liftings enz + er alles aan doen om m'n kaalwording zoveel mogelijk af te remmen, proberen te stoppen.