AndroidHealthClinic

anti age crème 30+

Ja, 'ook'. Ik zeg nergens dat je het niet zou moet gebruiken oid. Maar de hele dag in de zon en in de avond eens denken: goh, laat ik er maar wat op smeren, lijkt me nogal nutteloos. Er zijn zoveel bekende punten daarmee (zoals roken), en ik geloof simpelweg niet dat een simpel cremetje smeren dat kan compenseren (of meer), zeker niet als het ook nog eens achteraf is.
Je huid is best kwetsbaar he. Als jij je huid met zeep wast, duurt het alweer zon 2 uur voordat de zuurtegraad van je huid hersteld is. Een passende creme kan dat wel versnellen (ook weer afhankelijk van die zuurtegraad). Maargoed, was jij je gezicht gewoon met een product zonder zeep (zijn er genoeg van) dan heeft zon creme dus alweer meer effect.

Wat is nu eigenlijk je punt? Want nergens wordt hier aangehaald dat een dbb'er de hele dag in de zon wil liggen, en een creme zoekt om de schade te compenseren?

Overigens van zowel vitamine c als vitamine a zuur is wetenschappelijk bewezen dat ze werken tegen bestaande zonschade.

Laatst bewerkt:
Dit is wat 100% werkt:

Vitamine C; beter om het dagelijks vers te maken, aangezien het snel oxideert.(C+Water+Glycerine) Als je veel geld hebt, kan je ook een merk vitamine c serum kopen. Die zijn alleen echt belachelijk duur.
Retin-A: Bij de Derm
Salicylic Acid peel: Brandt als een gek, niet aan te raden, maar schijnt anekdotisch te werken.

En het aller aller allerbelangrijkste: Zonnebrand, elke dag, zo vaak mogelijk. Het liefst een met een goede UVA filter, denk aan Garnier met Mercuryl XS+. 60%+ van de verouderingskenmerken worden veroorzaakt door een blootstelling aan UVA/B straling.

PS: Het laatste is ook gelijk, naar mijn mening, DE reden dat Aziaten veel jonger lijken dan ze werkelijk zijn. Daar(Korea, Japan, Hong Kong) gebruikt men dagelijks zonnebrand. Hier wordt het meer bestempeld als ''gay''.

Dagelijks zonnebrand? Je bedoelt alleen in de zomer als je buiten gaat en als de zon volop schijnt of echt elke dag????

En Retin A, Tretinoïne creme idd, heb hier zo'n potje liggen omdat ik het wil proberen tegen m'n pigmentvlekken. Morgen effen mee beginnen. Zou wel mooi zijn moest ik er binnen enkele maanden terug als 20 uitzien.

DHEA lijkt me btw ook zinvol om vanaf je 30ste te nemen (pillen). Ben ik iig van plan.

Laatst bewerkt:
Wat is er tegenwoordig met het mannelijk ras aan de hand? Volwassen mannen die elke dag dure zalfjes over hun gezicht smeren om rimpeltjes en fijne lijntjes tegen te gaan. En er vervolgens op een bodybuilding forum over te gaan discuteren... Ik vind het gewoon verwijfd. Man.. ik scheer me anderhalf keer per week and thats it.:mad:

Wat is er tegenwoordig met het mannelijk ras aan de hand? Volwassen mannen die elke dag dure zalfjes over hun gezicht smeren om rimpeltjes en fijne lijntjes tegen te gaan. En er vervolgens op een bodybuilding forum over te gaan discuteren... Ik vind het gewoon verwijfd. Man.. ik scheer me anderhalf keer per week and thats it.:mad:

Haha, mja, ik zou er gewoon altijd als een jeugdige jongen van 19/20/21 willen blijven uitzien. Ben nu 26 en vind mezelf er eig al te oud uitzien.:( Chicks van 16-18 jaar kijken nu gewoon niet meer naar mij, terwijl ik mezelf nog altijd als 19 jarige beschouw. Zal zoiezo niet lukken om er jeugdig te blijven uitzien want heb al kleine inhammen en m'n haar staat al een stuk minder dik bij vroeger maar ga wel zoveel mogelijk rimpels proberen tegen te gaan met cremes, pillen, peelings, liftings enz + er alles aan doen om m'n kaalwording zoveel mogelijk af te remmen, proberen te stoppen.

Haha, mja, ik zou er gewoon altijd als een jeugdige jongen van 19/20/21 willen blijven uitzien. Ben nu 26 en vind mezelf er eig al te oud uitzien.:( Chicks van 16-18 jaar kijken nu gewoon niet meer naar mij, terwijl ik mezelf nog altijd als 19 jarige beschouw. Zal zoiezo niet lukken om er jeugdig te blijven uitzien want heb al kleine inhammen en m'n haar staat al een stuk minder dik bij vroeger maar ga wel zoveel mogelijk rimpels proberen tegen te gaan met cremes, pillen, peelings, liftings enz + er alles aan doen om m'n kaalwording zoveel mogelijk af te remmen, proberen te stoppen.

Pfff, stel je niet aan man. Verman jezelf.

Wat is nu eigenlijk je punt? Want nergens wordt hier aangehaald dat een dbb'er de hele dag in de zon wil liggen, en een creme zoekt om de schade te compenseren?

Overigens van zowel vitamine c als vitamine a zuur is wetenschappelijk bewezen dat ze werken tegen bestaande zonschade.
Dat ik cremmetjes onzin vind, beter gewoon goed voor jezelf zorgen.

:roflol:

Zo is Erzebet Bathory ook begonnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_Báthory
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Countess
http://www.youtube.com/watch?v=lNiRcgp75l0

Waarom wil je per se wijven van 16 regelen?

Vaak zijn ze lekkerder op hun 24e hoor. Meestal misschien zelfs wel.

Voor je haar kun je finasteride, minoxidil en ketoconazole gebruiken :cool:

Je kunt het dikker laten ogen met toppik.

Wat die rimpels betreft: niet in de zon gaan en het is hier al gezegd maar vitamine A zuur helpt goed.

Je bent 26 en dat is juist een super leeftijd waarin je een brede groep wijven aan kunt trekken, zo van 18 tot 45 grof gezegd.

Laatst bewerkt:
Groene klei op je kop smeren

Honing op zich is een heel goed middel om een zijdezachte huid te krijgen. Ik smeerde soms honing over men hele lijf als ik naar de sauna ging, als je daarna buiten komt is je huid echt zacht. Zelf gebruiik ik momenteel een zalf die ik op voorschrift gekregen heb van de dokter omdat ik een hele droge huid had een tijd terug (soort van eczeem gekregen ten gevolge van stress), ik kan er wel niet met buitenkomen zo vettig en plakkerig maar het helpt wel geweldig goed

Vervolgens plakt zeker de hele sauna?:D

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 17:16 ----------

Dit is wat 100% werkt:

Vitamine C; beter om het dagelijks vers te maken, aangezien het snel oxideert.(C+Water+Glycerine) Als je veel geld hebt, kan je ook een merk vitamine c serum kopen. Die zijn alleen echt belachelijk duur.
Retin-A: Bij de Derm
Salicylic Acid peel: Brandt als een gek, niet aan te raden, maar schijnt anekdotisch te werken.

En het aller aller allerbelangrijkste: Zonnebrand, elke dag, zo vaak mogelijk. Het liefst een met een goede UVA filter, denk aan Garnier met Mercuryl XS+. 60%+ van de verouderingskenmerken worden veroorzaakt door een blootstelling aan UVA/B straling.

PS: Het laatste is ook gelijk, naar mijn mening, DE reden dat Aziaten veel jonger lijken dan ze werkelijk zijn. Daar(Korea, Japan, Hong Kong) gebruikt men dagelijks zonnebrand. Hier wordt het meer bestempeld als ''gay''.

Zonnebrand gebruiken ze vooral omdat een getinte huid met armoede geassocieerd wordt.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 17:17 ----------

Ja, wat doen die cremes uiteindelijk? Zorgen dat je huid goed gehydrateerd wordt? Uitdroging van je huid kan je prima zelf voorkomen en of beperken. Oorzaak van een uitgedroogde huid komt lang niet altijd alleen maar van buitenaf, dus waarom zou je het alleen maar van buitenaf aanpakken?

En verder? Vitamines die erin zitten? Hetzelfde verhaal: van binnenuit.
En daarbij zitten heel veel van die cremes in potjes, niet in tubes. Als je daar een tijdje de deksel vanaf laat, oxideert een groot deel van die vitamines al. Lekker zinvol dan...
Om nog maar te zwijgen over wat het effect is als jij met je vieze vinger (want doe je het altijd gelijk na het douchen??) in zon voedingsrijk potje gaat. Het zal geen grote gevolgen hebben, maar je kan je wel afvragen waarom je het dan op je kop smeert.

En wat dacht je van de gewenning van je lichaam? Als jij je probleemzones invet zal je lichaam minder talg aanmaken, en dus sneller uitdrogen als je niet smeert. Je huid wordt kwetsbaarder als je even geen bescherming biedt. En in hoeverre gaat hetzelfde op voor de voedingsstoffen uit je creme?

Volgens mij is die industrie hetzelfde als het gebeuren rondom supplementen: het grootste gedeelte is kul, en wordt gewoon gemaakt omdat het goed verkoopt. Een deel zal wel positief bijdragen, maar zolang de rest niet in orde is heeft het weinig nut.

Ik maak mijn gezicht 2 keer per dag schoon en maak desondanks nog veel talg aan.

Terug
Naar boven