Fitness Seller

anti-aromatase!!!

ijzerenrick

Cool Novice
Waardering
0
mensen,

Een anti-aromatase tijdens je kuur is dit aanbevolen?
Ik ben nu bezig met diana/test/deca kuur en wil het vocht zo laag mogelijk houden.

Ik heb hier namelijk op het forum gelezen dat een anti-aromatase ook voor een deel de werking van aas tegengaat?

is dit zo?

Of winny erbij zetten?

heb je wel eens eerder met deze combinatie gekuurd?

ik weet niet of je aromatase gevoelig bent..en of het gebruik van een anti a dus noodzakelijk is!

echter bestaat je stack uit uiterst aromatiserende middelen.
een anti a kan een oplossing zijn wanneer je merkt dat je veel vocht vasthoud, vet aanzet of wanneer je bloeddruk te ver oploopt.

arimidex is een prima middel voor je..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb deze combi inderdaad vaker gekuurd en hield veel vocht vast.

Maar mij is verteld dat een anti-aromatase de werking van aas verminderd?

ik heb deze combi inderdaad vaker gekuurd en hield veel vocht vast.

Maar mij is verteld dat een anti-aromatase de werking van aas verminderd?

mmm.. nee..

het lichaam heeft naast de androgenen ook oestrogenen nodig om te functioneren, er is dus ook een gewenst % oestrogeen gewenst tijdens de kuur.

daarom zou ik niet meer zo snel naar een anti a grijpen..wel is het noodzaak om je estrogeenlevels binnen de perken te houden omdat ze ook schade kunnen aanrichten.

je zult heus wel merken dat je minder GEWICHT zult aankomen met een anti a..echter zal het verschil in gewicht met name vocht zijn wat je dan niet intracellulair zult vasthouden.

voor de spiegel lijkt het of je minder hard gaat..maar netto/netto bouw je net zoveel spieren op..it's as simple as that..
echter zou ik wel voor een relatief mild anti a gaan zoals arimidex..deze blokt aromatase voor ongeveer 65%..waardoor je lichaam nog steeds de benodigde oestrogenen tot zn beschikking heeft om gezond te functioneren.

1mg eod zal voldoende zijn voor jou doelstellingen.

Wat is het verschil tussen:
T/E Aromatase inhibitoren
testolacton Teslac
en
Aromatase-inhibitoren
aminogluthetimide Orimeten
anastrozole (ZN1033) Arimidex
4- hydroxyandrosteendion (4-OHA) n.a.
formestan Lentaron
letrozole (CGS 20, 269) Femara

[Link niet meer beschikbaar]

teslac schijnt best gevaarlijk te zijn het kan zorgen voor een onderdrukking van oestrogenen voor de rest van je leven. Voor de rest schijnt het het meest effectieve middel om je HPTA te stimuleren en om oestrogen tegen te gaan.

ik gebruik letrozolone...het strafst van allemaal...gebruik het enkel om de 3 dagen en word er droog van

Terug
Naar boven