MuscleMeat

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

Bezoekers in dit topic

Moraalridder

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
9.450
Waardering
2.771
Iets met een emmer en een druppel.
 
Wel beetje stemmingmakerij zo, de hakenkruizen werden gebruikt als vergelijking met Israël (ook te lezen in het stuk zelf), niet als icoon op zichzelf.
En inderdaad, druppel/emmer.
 
ah kutzooi nu het WK voorbij is moeten we ons weer druk gaan maken om dingen die er wel toe doen zeker
 
Ze hebben t wel altijd over die joden maar die duitsers waren ook geen lieverdjes hoor
 
Wel beetje stemmingmakerij zo, de hakenkruizen werden gebruikt als vergelijking met Israël (ook te lezen in het stuk zelf), niet als icoon op zichzelf.
En inderdaad, druppel/emmer.

Oh dan is het goed...en druppel/emmer? Leg uit?
 

Dat artikeltje waar je naar wijst, haalt verbanden volledig uit de context.

---------- Toegevoegd om 01:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:58 ----------

Er is geen vergelijking! Ze doen het bewust om de joodse gemeenschap te raken.
De een raakt met woorden en tekeningen de andere met hellfire rakketten..

Verbaast me wel dat we de woorden en tekeningen zwaarder laten wegen.

---------- Toegevoegd om 02:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Rellen in Parijs:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2808...llen-in-Parijs-bij-protest-tegen-Israel.dhtml


Demonstratie Frankfurt, door Duitse politiespeakers klinkt allah-ist-gros-kindermorder-israel

http://omg.thepostonline.nl/2014/07...morder-israel-door-luidsprekers-politiewagen/


Hakenkruizen en Jihadvlaggen in Den Haag

[Link niet meer beschikbaar]

Protesten in Londen, Noorwegen en New York

http://www.independent.co.uk/news/u...and-new-york-in-wave-of-protests-9601826.html

IK denk niet dat de rellen/demonstraties veel affect zullen hebben. Netanjaho (of hoe je z'n naam ook spelt) zal toch niet onder de indruk staan. Ook niet als er internationale druk om hem wordt gezet.
Daarnaast zal Hamas ook niet stoppen met de vuurpijltjes afvuren..
 
Wtf die website themuslimissue :roflol:

'' Palestinians are a jihad movement created out of political reasons, and motivated by a 1,400 year religious Islamic racist war that seeks to exterminate Jewish people. ''


Dit kan toch niet serieus zijn.
 
De een raakt met woorden en tekeningen de andere met hellfire rakketten..

Verbaast me wel dat we de woorden en tekeningen zwaarder laten wegen.

---------- Toegevoegd om 02:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------



.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wtf die website themuslimissue :roflol:

'' Palestinians are a jihad movement created out of political reasons, and motivated by a 1,400 year religious Islamic racist war that seeks to exterminate Jewish people. ''


Dit kan toch niet serieus zijn.
Misschien is het geschreven door een zionist, die te diep in het glaasje had gekeken en tegelijkertijd zwaar anaal gepenetreerd werd door een behaarde Jihadstrijder.
Er staan getallen in die niet kloppen, daarnaast worden er vergelijkingen gemaakt waar zelfs een blind autist van zal opkijken en de site heeft als slogan; "the muslim issue". Ook niet echt een neutrale visie :roflol:
 
Ja de mensen die komen beweren dat we de problematiek van daar niet in Europa hebben moet ik toch uit hun droom halen, die is er al wel degelijk.

http://www.youtube.com/watch?v=eWol4qA3Yjw

Hier dit was een aantal jaar terug in Zweden (tennis tegen Israel) waar een mengelcoalitie van 'links', moslims en Arabieren even ging huishouden. Het is onmogelijk om de groeiende moslim populatie in Europa los te zien van een stijgende dreiging jegens joden/Israëliërs in Europa.

Dat is gewoon een constatering, ik zeg het al langer de pro-Israel houding in Europa van na de oorlog is de laatste 10 jaar aan het draaien en dat is logisch. Dit soort situaties was 50 jaar terug niet denkbaar ook vanuit het geloof (dat nu niet meer speelt) was men vaak uitgesproken pro-Israel.

Op zich is het draaien dat ik voorzie niet zo slecht omdat ik denk dat Israël zich te veel kan permitteren waardoor de balans kwijt is en voor onbalans zorgt in de regio. Als ik in probleem oplossen denk dan..
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk gewoon weer eens een reden voor Araben om te rellen spijtig genoeg,en weer schieten ze zich in de voet om ooit uit de marginaliteit te komen.
 
Israël heeft echt een plaat voor zijn kop. Ziet de Palestijnen als de enige oorzaak voor de onrust en disbalans terwijl zijzelf ook (en imo zelfs nog meer) de oorzaak zijn. Zeker al voor een periode van meer dan 50 jaar. Daarbij lijkt het of ze elke aanval/tegenaanval of vorm van geweld rechtvaardigen met het argument dat een dergelijke aanval tegen hun ras is en hierdoor van antisemitische aard is. Dat is dan ook hun grootste beschermengel.

Daarbij natuurlijk ook het enorme wapenarsenaal waarover ze beschikken door de honderden miljoenen aan steun van het westen. Ze hebben geen enkele reden om zich achtergesteld te boelen en kunnen zich beter rustig houden.
 
De steun van (zeg maar) de beschaafde landen en de VS maakt het dat Israël van alles kan maken.

Voorbeeld:

Ik ben niet pro-Israël of pro-Palestijn maar ben pro-probleem oplossing maar als welk ander land dan ook als reactie op raketbeschietingen met 7 gewonden, 150 doden en honderden gewonden maakt waarvan talloze burgers die MOGELIJK niks met praktische 'terreur' van doen hebben dan heeft dat land een groot probleem.

Maar Israël, speelt het wel slim ze wijzen de media en de wereldbevolking telkens op de huidige en kort geleden terreur maar de huidige terreur heeft te maken met het verleden.
 
Back
Naar boven