Fitness Seller

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

de Israëliërs kunnen er ook weinig aan doen. het zijn de zieke machthebbers die keer op keer de fout in gaan. idem met de gemiddelde Palestijn. denk je dat die blij zijn als Hamas voor hun deur een raket afschiet... no ffing way

De joodse gemeenschappen in Europa hebben niets te maken met wat Israëli's uitspoken. Kan me ook moeilijk voorstellen dat de bevolking aldaar unaniem achter deze acties staat.

Denk idd dat het een beetje hetzelfde is als met het ''moslim''terrorisme, elke keer als er weer wat gebeurt wordt de moslim gemeenschap er op aangekeken.
Zelfde gebeurt nu ook met de joodse gemeenschap, omdat het joods zionisme de boel maar blijft terroriseren.
Diegene die daar aan de touwtjes trekken of ze nou joods zijn of niet, ik noem dat pas echt antisemitisme, iedereen gaat weer opnieuw joden haten door het conflict daar.

als jij voor je neus je gezin afgeschoten ziet worden krijg je nu eenmaal een hekel aan die andere partij, meestal dan.
respect voor mn buurman wat dat betreft, die wordt gelukkig schijtziek van geweld in het algemeen en niet van israelies Sjors ...

ik kan volkomen begrijpen dat mensen de pest aan joden en vooral aan Israël krijgen ... lees de kranten maar eens. alleen het probleem is niet alleen Israël zelf, ook de lakse houding van omliggende landen, die maar wat graag wat raketten aan Hamas geven. en de VS die graag de vaste rimpartner van Israël is. en dan hoe israel zich opstelt... daar word ik schijtziek van Sjors, niet van een discussie, want zo gauw discussie ophoudt zijn we allemaal een stapje dichter bij een tweede israelellende..

Wie nu goed of slecht is. In dit conflict zijn er alleen maar verliezers.

sinds de intifada... duizenden letterlijk... en nee niet uit de media, van mn Palestijnse overbuurman gehoord. die is niet bevooroordeeld die was erbij

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

en idd wat kunnen de Palestijnen nu nog als water in de wijn doen. ze hebben niets. en ophouden met raketten dan heeft Israël haar zin en sturen ze weer wat bussen met nieuwe inwoners de bezette gebieden in

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Alle tophistorici en midden oosten deskundigen hebben zich weer verzameld in dit topic zie ik

• Topic Starter Topic Starter
Grappigste van allemaal is dat de originele Joden ook voor Free Palestine zijn. Zionisten bestaat nog maar kort en is alleen maar uit op wereld macht.

http://www.google.nl/search?q=jew+p...MsPSOerlgaAO&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1920&bih=920

Valt me weer op dat het de gemiddelde Nederlander het niks boeit dat er in één week al duizenden kinderen in Palestina zijn vermoord door de Israëlische leger.

En wanneer er 3 kinderen dood gaan in Israël wordt de hele media vol gespamed.

:rolleyes:M:rolleyes:a:rolleyes:t

Moslimlanden wereldwijd moeten zich verenigen en afzetten tegen de "gruweldaden van Israël" in navolging van de Israëlische bombardementen op de Gazastrook.

Dat heeft de voorzitter van het Iraanse parlement Ali Larijani gezegd, meldt PressTV. "De verschrikkelijke aanvallen van het zionistische regime tegen de onderdrukte Palestijnse natie vereisen meer eendracht en samenkomst van moslims", zei hij.

Parlementslid Hoessein Sheikholeslam reageerde eerder al vernietigend op de Israëlische bombardementen. Hij voegde eraan toe dat Iran de Palestijnen "met al haar macht" zal steunen.

De luchtaanvallen van Israël hebben sinds 8 juli aan zo’n 190 Palestijnen het leven gekost, circa 1.300 anderen raakten gewond.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/07/moslims_aller_landen_verenigt.html

Ben benieuwd, zal vast wel weer niks gebeuren.

Beste waarheidsgetrouwe docu imo over de situatie in Palestina en het verleden.

[Link niet meer beschikbaar]

Het geeft praktijksituaties aan die steeds vaker worden blootgelegd en vastgelegd van normale burgers dus geen propaganda verhalen van Hamas voorlichters of politici ofzo.

Het argument dat Israël een beschaafd land is, omdat het bijvoorbeeld een democratie heeft of het sterkst ontwikkeld is in de regio is ook totaal niet van toepassing al doet men dit wel graag voorkomen.

Wat voor invloed heeft het Westen op die economische ontwikkeling bijvoorbeeld gehad ? Is die gelijk aan omringende landen ?

Laatst bewerkt:
Ik snap nog steeds niet dat dit anno 2014 nog als iets supernatuurlijk wordt aanzien. Alles, letterlijk alles is hierover bekend...

http://www.youtube.com/watch?v=1xg86xPLIHQ

De laatste drie keer dat dit fenomeen heeft plaatsgevonden was tijdens kritieke gebeurtenissen voor het Joodse volk. Bijvoorbeeld in 1493 en 1494 zijn de joden uit Spanje verdreven. In 1949 en 1950 onmiddellijk na de stichting van de Joodse staat, waarbij de Joden na tweeduizend jaar weer een thuisland hadden. En in 1967 en 1968 bij de zesdaagse oorlog.

Dus de messias komt? ''Van Halen'' :rocknana:

De laatste drie keer dat dit fenomeen heeft plaatsgevonden was tijdens kritieke gebeurtenissen voor het Joodse volk. Bijvoorbeeld in 1493 en 1494 zijn de joden uit Spanje verdreven. In 1949 en 1950 onmiddellijk na de stichting van de Joodse staat, waarbij de Joden na tweeduizend jaar weer een thuisland hadden. En in 1967 en 1968 bij de zesdaagse oorlog.

Dus de messias komt? ''Van Halen'' :rocknana:

https://www.youtube.com/watch?v=SoCqftOYHX4

niks anders op te zeggen.

Goed filmpje, lekkere muziek ook

Terug
Naar boven