- Waardering
- 2.654
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk gewoon weer eens een reden voor Araben om te rellen spijtig genoeg,en weer schieten ze zich in de voet om ooit uit de marginaliteit te komen.

en toch willen beide kanten geen water bij de wijn doen.
Valt me weer op dat het de gemiddelde Nederlander het niks boeit dat er in één week al duizenden kinderen in Palestina zijn vermoord door de Israëlische leger.
En wanneer er 3 kinderen dood gaan in Israël wordt de hele media vol gespamed.
Ben volgens mij praktisch immuun geworden voor de ellende in dat soort landen, lijkt wel een heel andere diersoort te zijn daar ipv mensen.
Ofnie, wat een apen volk, kan gewoon niet nadenken en alleen een beetje schieten op elkaar.
Makkelijk hè veilig thuis achter de computer, nooit geen geweld gezien of een kind zonder ledematen omdat er weer eens wat raketten zijn afgevuurd.

Huh? Elke dag bericht de media over de gebeurtenissen daar. Je luistert vast zelf nooit naar de media dan
Begrijpend lezen overgeslagen op de basisschool zeker.![]()
Duizenden?Valt me weer op dat het de gemiddelde Nederlander het niks boeit dat er in één week al duizenden kinderen in Palestina zijn vermoord door de Israëlische leger.
En wanneer er 3 kinderen dood gaan in Israël wordt de hele media vol gespamed.
sinds de intifada... duizenden letterlijk... en nee niet uit de media, van mn Palestijnse overbuurman gehoord. die is niet bevooroordeeld die was erbij
---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------
en idd wat kunnen de Palestijnen nu nog als water in de wijn doen. ze hebben niets. en ophouden met raketten dan heeft Israël haar zin en sturen ze weer wat bussen met nieuwe inwoners de bezette gebieden in