XXL Nutrition

anti-roids-filmpje

borninawonder

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Tot wat excessen en onberedeneerd gebruik leiden kunnen;

[Link niet meer beschikbaar]

en daarna mag deze meneer de GROTE ONHEILSPROFEET gaan uithangen. :eek:

mooi filmpje!!

hij neemt een motorhelm maakt 2 bouten eraan en dan doet hij situps met 100 kilo aan zn nek......

en dan geeft ie AS de schuld dat ie nu zn nek niet meer kan bewegen!!! wat een sukkel

WTF die mass pics en dan die after pic waar hij totaal niets over heeft. Volgens mij nep anders lijken het wel 2 verschillende personen?

Maar wat een triest ventje zoals hij daar staat. De sport een beetje gaan afkraken omdat hij zo dom is geweest zichzelf kapot te maken door gewoon geen research te doen op voorhand.

En wat een eenzijdig beeld schept dit weer, terwijl er genoeg bb zijn die wel weten waarmee ze bezig zijn.

No brains no gains

Oh dus wat die gasten allemaal gebruiken aan insuline en groeihormonen zoals sth enz is normaal en niet ultra slecht voor je!!

Het is inderdaad een hele trieste gast maar hij heeft wel gelijk dat de sport verkankerd is en dan heb ik het niet alleen over BB.

Het is toch gewoon een freakshow geworden als je die sithol (of zoiets) gasten ziet, heeft niets meer met bodybuilding te maken.

Ik vind het wel een goed filmpje. Uiteraard gaat het hier over een uitzonderlijk geval, maar het laat wel zien wat er allemaal mis kan gaan als je je niet voorbereid op de mogelijke gezondheidsrisico’s.

Dus doe je huiswerk en wees je berust van de risico’s als je van de anabolen wilt snoepen.

Amxerxes zei:
Oh dus wat die gasten allemaal gebruiken aan insuline en groeihormonen zoals sth enz is normaal en niet ultra slecht voor je!!

Het is inderdaad een hele trieste gast maar hij heeft wel gelijk dat de sport verkankerd is en dan heb ik het niet alleen over BB.

Het is toch gewoon een freakshow geworden als je die sithol (of zoiets) gasten ziet, heeft niets meer met bodybuilding te maken.
Ik ben het eens dat aan de top er (te)veel misbruik is. Maar ik zie een coleman niet met kapotte nek en ruggewervel rondlopen en nadien lopen zeuren dat het allemaal aan de sport ligt. Die dikke buik had ie al voor hij nog maar aan bodybuilding begon.
Er zijn heel veel pro's die een normale buik hebben en eigenlijk helemaal niet zo ongezond zijn als hier wordt voorgesteld.

Men denkt ook altijd dat pro's enorme dosissen nemen en schandalig kuren, ik zal je eens een geheim verklappen; het zijn de fans die ook graag zo groot willen worden, die eigenlijk veel meer aas gebruiken. Pro's hebben gewoon genetisch een voorsprong en groeien op lagere dosissen al heel goed. Het zijn idioten als deze op het filmpje die iedereen doen geloven dat bodybuiling per defenitie slecht is.

Ik bedoel, wie gaat er nu met zo een zwaar gewicht aan een helm op je hoofd crunches doen? Terwijl bijna iedereen weet dat je bij crunches het gewicht in de handen met houden, en NOOIT aan je nek trekken of hoofd?
Deze man is gewoon heel dom geweest, heeft zichzelf kapot gemaakt door fouten te maken die hij had kunnen voorkomen door eerst wat research te doen. Nu moet heel de wereld horen hoe slecht bodybuilding wel niet is en ho ehet zijn leven heeft verpest???

Het is allemaal zijn eigen schuld, niet de schuld van het middel, of middelen die hij gebruikt heeft of de sport zelf. my 0.2

dertien verschillende middelen tegelijk dat heeft toch niets met bb te maken maar gewoon met die lul zelf te maken.

Het blijft moeilijk je om de hand in eigen boezem te steken.

geeft ie bb ing de schuld hij moet zichzelf de schuld geven :mad:

maar past wel mooi in de trend die nu in usa heerst

Vond dat van die motorhelm juist wel een goeie oefening :D

Helemaal mee eens BigT deze gozer spoort voor geen meter.

Hij is alleen geen geval apart, zo lopen er nog 100 duizenden prutsers rond. Je ziet het hier op het forum al van die gastjes die komen vragen wat ze moeten gebruiken en zonder ook maar enig zelf onderzoek aan de slag gaan.

shit man, ik zie ook wel dat die dude dom is geweest en wou overdrijven. maar toch raakt het me langs een kant, een mens doet domme dingen om zijn zogezegde doelen te bereiken.

in deze mate zijn er natuurlijk niet zooo veel, maar toch kom je ze tegen.

Wat een domme lul.. Goede uitspraak mr. T. "No brains, No gains."

Hij had er zin in hoorde ik, 13 verchillende soorten AAS en dat maanden achter elkaar. Dat is vragen om problemen. Volgens mij is best jaloers op de BB's die wel verstandig waren en nog steeds nagenoeg kerngezond zijn. En ja hoor, ook coleman loopt hij af te kraken (hij gebruikt synthol zegt hij) Coleman is wel 1 van de laatsten die synthol zal gebruiken.

Wat ik helemaal grappig vind is dat die website nog van hem is ook.

http://www.tganci.com/index_html2b.htm
vroeger:
n89LT-3i0TZH9QaJxa7OCbgoK5gZAE7z.jpeg
nu:
n89LT-3i0TZH9QaJxa7OCbgoK5gZAE7z.jpeg

Hij noemt zichzelf een guru en helpt zelfs pro's bij de begeleiding. Jammer dat hij in zijn top periode dat verstand niet had Todd Ganci. :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Kerel zag er beter uit toen ie aan de roids zat, volgens mij kan ie beter terug een kuurtje zetten, dan voelt ie zich direct weer beter, hij heeft gewoon ff een dipje :D

Amxerxes zei:
Helemaal mee eens BigT deze gozer spoort voor geen meter.

Hij is alleen geen geval apart, zo lopen er nog 100 duizenden prutsers rond. Je ziet het hier op het forum al van die gastjes die komen vragen wat ze moeten gebruiken en zonder ook maar enig zelf onderzoek aan de slag gaan.

daarom zijn er dit soort fora om die ''prutsers'' nog een beetje wegwijs te maken in de wonder wereld van de aas.

Goed hij overdrijft mischien een beetje aan de ene kant en het is natuurlijk ook achterlijk met een motorhelm met gewichten eraan en om dan sit-ups te doen maargoed.

Denk dat hij wil voorkomen dat er steeds meer mensen onverantwoord naar de A.S wat de laatste tijd schijnbaar steeds populairder word.
zo van oww spuit mij maar plat als ik er maar een beetje fatsoenlijk bij loop want als je vraagt wat de definitie is van A.S dan kunnen ze ze je het nie eens vertellen en als je het over een nakuur gaat hebben valt ze de bek helemaal open.

Sorry hoor maar voor dat soort mensen is het dus echt wel goed als ze zon filmpje bekijken.Alhoewel ik zwaar betwijfel of ze er wat van aantrekken;)

Begint ie over Arnold Schwarzenegger dat hij 2 inches is gekrompen (over z'n lichaamslengte ;) :D)

Ik begrijp waarom hij z'n verhaal wil vertellen, maar ga geen bullshit zitten lullen..

Huh.. zegt hij dat dan ? Was mij niet opgevallen. Anyways, een waarschuwing is nooit weg, doe er je voordeel mee voordat je stomme dingen gaat doen.

sanniejj zei:
Hij had er zin in hoorde ik, 13 verchillende soorten AAS en dat maanden achter elkaar. Dat is vragen om problemen. Volgens mij is best jaloers op de BB's die wel verstandig waren en nog steeds nagenoeg kerngezond zijn. En ja hoor, ook coleman loopt hij af te kraken (hij gebruikt synthol zegt hij) Coleman is wel 1 van de laatsten die synthol zal gebruiken.

Hoe weet je dat zo zeker van coleman ?

Terug
Naar boven