MuscleMeat

anti-roids-filmpje

Hij kon een tijdje niet trainen omdat hij moest revalideren van zijn operaties. Ik wist eigenlijk ook nooit dat je zoveel kon verliezen.. Blijkbaar wel dus. Mijn sportschoolhouder was ook ooit eerste met een lichtgewicht bb-wedstrijd, en als ik het zo allemaal begrijp heeft hij het meeste van zijn gains naturel behaald. Alleen de laatste jaren wat lichte doseringen primo of deca. Hij heeft nu ook al 8 jaar niet meer getraint, maar het is nou niet bepaald een smal mannetje... Evengoed nog een aardige borstpartij en redelijke armen!

Kijk, de gozer in het filmpje is natuurlijk gewoon een oetlul maar, als je eens op amerikaanse boards gaat lezen zie ook vreselijk gecompliceerde kuren voorbijkomen met achterlijke doseringen. En dat deze trend overslaat naar Nederland is een feit. Hier maak ik me dus echt wel zorgen over.

Dr. Todd Ganci zag ik staan. Een hoog opgeleide? Hoe snugger is die vent? Ik word schijtziek van alle gasten die misbruik maken van as. Ze verpesten het voor degenen die af en toe een kuur pakken om het leuk te houden. Door die mafkezen gebeuren er dit soort nare dingen, en de onwetende medemens krijgt steeds meer afschuw voor bodybuilders. "O je gebruikt vast anabolen. Anders kon je nooit zo groeien. Tsja zo kan ik het ook, dan is er geen kunst aan".

Ik heb trouwens nog een broertje die nog geen jaar geleden is begonnen met trainen. Erg fanatiek bezig met sport, maar 100% naturel. Heeft gister berekend dat hij totaal 14 kilo droge massa er bij heeft nu. Maar nou krijgt ie allemaal van die opmerkingen van jaloerse gasten dat ie ongezond bezig is, en dat ie zichzelf de afgrond in werkt, want de heren denken dat ie aan de as zit.
Dat verhaal kwam mij zeer bekend voor, van toen ikzelf ook zo snel groeide in het eerste jaar trainen (toen ook nog naturel).
Zo concluderen ze dat bodybuilding een ongezonde sport is. En als je toevallig de goede genen hebt en snel groeit, zit je automatisch aan de as.

Terug
Naar boven