XXL Nutrition

anti-roids-filmpje

Weer een goed voorbeeld van een huichelaar die bep. middelen zo zwaar misbruikt heeft, dat ie erdoor naar de klote is gegaan, en nu de schuld op deze middelen probeert te schuiven.

Ik hoorde m zeggen dat ie op een gegeven moment op 13 verschillende middelen tegelijk zat?

Dan is het wel erg makkelijk om nu het vingertje naar de roids te wijzen ipv zn eigen onverantwoordelijkheid.

Had volgens mij ook OTS (overtraining syndrome)

Wat een idioot. wie maakt er nou ook zo'n eigen constructie met 100 KG aan je nek

Dit is een reactie van hem op een e-mail die ik had gestuurd. Volgens hem was hij zichzelf niet tijdens de kuur en kon hij niet helder denken. Vandaar de gekke oefeningen etc. De video clip was bedoeld om jonge bodybuilders (of mensen onder de 23) te waarschuwen voor steroid misbruik.
Hij is niet tegen bodybuilding, want hij verdedigd wel naturel bb.
Hey TW,

We're not comparing steroid users with the average American fatboy.
We're comparing training naturally with juicing...

I once shared the same opinions you do. When the juice is out of your
system, you see more clearly...

When I did the cycle with 13 at the same time it was for 8 weeks. I
always went off for 6 months out of the year, from June to January. My
cycles were mild compared to what others were and are doing.

I'm not trying to preach to adults. I'm trying to educate kids so they
see the repercussions of abuse. Many don't realize if they cycle before
the age of 23, they can't grow any taller because their growth plates
stabilize.

Do you think it's normal that some guys shoot 50cc's of synthol, just so
they can walk around with big arms, with no intention of ever
competing?

Do you think the early death and health problems of the following was
normal?

Sonny Schmidt died at 46
Scott Klein died at 30
Ron Teufel died at 45
Dan Duchaine died at 48
Mohammed Benaziza died at 28
Andreas Munzer died at 30
Mike Mentzer died at 49
Ray Mentzer died at 47
Don Ross died at 55
Dr. John Tristany died
Don Peters died
Ray Raridon died
Arnold Schwarzenegger (heart problems)
Don Long (kidney failure)
Tom Prince (kidney failure)
Flex Wheeler (kidney transplant)
Ed Corney (stroke)
Boyer Coe (heart)
Danny Padilla (heart)
Pete Grymkowski (heart)
Lyle Alzado died at 42
Curt Hennig died at 44
Davey Boy Smith died at 39
Louie "Spicolli" Mucciolo died at 27
Ravishing Rick Rude died at 40
Brian Pillman died at 35
62 Finnish power-lifters suspected of using steroids died at a rate five
times higher than average

Ook ik zie wel een overeenkomst tussen vroegtijdig sterven en roids (mis)gebruik.

Denk dat wanneer je het tot maximaal 1 goede kuur per jaar beperkt, je het wel aardig lang vol kunt houden. Maar zoveel verschillende middelen tegelijk gebruiken is vragen om problemen, of je het nu 'slechts' 8 weken gebruikt maakt vast niet zoveel uit.

idd weten wat je doet en je lichaam de tijd geven om te herstellen!

jep, als je nou van 13 middellen de MINIMALE dosering neem gedurende 8 weken, hoeveel mg aan roids heb je dan in bloed ???
1 250 sust
2 250 enth
3 250 cyp
4 100 prop
5 5 mg dbol
6 50 mg winny
7 75 mg tren ac
8 200 mg deca
9 50 mg bold
10 100 mg primo
11 50 mg masteron
12 50 mg anadrol
13 200 mg tren enth

ik denk niet dat ik nog de moeite zou nemen om wakker te worden na 2 weken.....

oftewel, dit is gewoon weer zo'n broodje aap verhaal...

hij kon niet helder nadenken tijdens zn kuur.... dat kon hij tijdens t bedenken van zn kuur ook niet!!!!

vind je t gek dat je wazig gaat denken/zien als 20% van je lichaamsvocht bestaat uit chemicalien.......

Luister es van wie hij het had:
Hij gebruikte 13 verschillende middelen laag gedoseerd omdat MEN ZEI dat het goed was omdat dan de groei in verschillende manieren zou opkomen.

MEN ZEI. Zoals MEN ZEGT in gyms, op straat, op boards.
Dat is het punt. Ik lees ook weleens waanzinnige posts van vooral Amerikanen die idiote kuren samenstellen. Het gebeurt nog steeds.

Deze meneer heeft ergens een punt:

-Begin er niet aan totdat je 23 bent, volgroeid
-Er zijn tegenwoordig minder echte dan valse spullen te koop

Maar oké, WIE gaat er nou een helm met 100kg behangen en daarmee situps doen?
Een lunatic.
En zo zal hij wel meer hardcore dingetjes hebben uitgevroten.
Dat ie na élke kuur 6 maanden rust nam? Dan is ie ongelofelijk begaafd dat ie die resultaten dan kreeg en behield.

Ik heb altijd prima gekuurd en prima nagekuurd, ik heb geen rare verschijnselen gehad en ik ga NOOIT ALS IK OVERMATIG PIJN HEB trainen. Kom op zeg! Meneer heeft zichzelf z'n nek eraf getraind en zich niet gedragen zoals een echte BB'er: Rust voor lichaam en geest.

hoe je het ook went of keert, 3/4 van de gebruikers probeert het goed te praten en te zeggen het valt allemaal wel mee. maar elke oud gebruiker van in de 30 die ik spreek ervaart blijvende problemen door hun gebruik. verantwoord gebruiken kan de risico's beperken, het sluit ze niet uit. de zeer slechte invloed van steroiden op je cholestrol, hart, prostaat, lever, nieren en neurologische kant is een feit.

3/4 van dit forum kan net zo eindigen, in de drang om steeds groter en groter te worden ga je dingen goedpraten. cholestrol uit balans, ja alleen effe tijdens de kuur, hersteld zich wel weer, torenhoge lever- en nierwaarden, ach bij mensen met gezonde nieren kan het geen kwaad, enz. bodybuilders zijn meester in het goed praten en je hoort vrijwel nooit iemand over side effects en gezondheidsproblemen.

kern is verantwoord en gematigd gebruik zal meevallen alhoewel het toch zijn impact zeker heeft en in elk geval zeker op je hart. verantwoord en gematigd heroinegebruik valt ook zeker mee. maar hoeveel heroine gebruikers doen dat verantwoord en gematigd? hoeveel steroidengebruikers doen dat verantwoord en vooral GEMATIGD? de verslaving die steroiden geeft is niet lichamelijk, maar geestelijk enorm.

Soulreaver zei:
hoe je het ook went of keert, 3/4 van de gebruikers probeert het goed te praten en te zeggen het valt allemaal wel mee. maar elke oud gebruiker van in de 30 die ik spreek ervaart blijvende problemen door hun gebruik. verantwoord gebruiken kan de risico's beperken, het sluit ze niet uit. de zeer slechte invloed van steroiden op je cholestrol, hart, prostaat, lever, nieren en neurologische kant is een feit.

3/4 van dit forum kan net zo eindigen, in de drang om steeds groter en groter te worden ga je dingen goedpraten. cholestrol uit balans, ja alleen effe tijdens de kuur, hersteld zich wel weer, torenhoge lever- en nierwaarden, ach bij mensen met gezonde nieren kan het geen kwaad, enz. bodybuilders zijn meester in het goed praten en je hoort vrijwel nooit iemand over side effects en gezondheidsproblemen.

kern is verantwoord en gematigd gebruik zal meevallen alhoewel het toch zijn impact zeker heeft en in elk geval zeker op je hart. verantwoord en gematigd heroinegebruik valt ook zeker mee. maar hoeveel heroine gebruikers doen dat verantwoord en gematigd? hoeveel steroidengebruikers doen dat verantwoord en vooral GEMATIGD? de verslaving die steroiden geeft is niet lichamelijk, maar geestelijk enorm.

Papa komt ons even om de oren slaan! :D :thumbs:

Big_T zei:
Ik ben het eens dat aan de top er (te)veel misbruik is. Maar ik zie een coleman niet met kapotte nek en ruggewervel rondlopen en nadien lopen zeuren dat het allemaal aan de sport ligt. Die dikke buik had ie al voor hij nog maar aan bodybuilding begon.
Er zijn heel veel pro's die een normale buik hebben en eigenlijk helemaal niet zo ongezond zijn als hier wordt voorgesteld.

Men denkt ook altijd dat pro's enorme dosissen nemen en schandalig kuren, ik zal je eens een geheim verklappen; het zijn de fans die ook graag zo groot willen worden, die eigenlijk veel meer aas gebruiken. Pro's hebben gewoon genetisch een voorsprong en groeien op lagere dosissen al heel goed. Het zijn idioten als deze op het filmpje die iedereen doen geloven dat bodybuiling per defenitie slecht is.

Ik bedoel, wie gaat er nu met zo een zwaar gewicht aan een helm op je hoofd crunches doen? Terwijl bijna iedereen weet dat je bij crunches het gewicht in de handen met houden, en NOOIT aan je nek trekken of hoofd?
Deze man is gewoon heel dom geweest, heeft zichzelf kapot gemaakt door fouten te maken die hij had kunnen voorkomen door eerst wat research te doen. Nu moet heel de wereld horen hoe slecht bodybuilding wel niet is en ho ehet zijn leven heeft verpest???

Het is allemaal zijn eigen schuld, niet de schuld van het middel, of middelen die hij gebruikt heeft of de sport zelf. my 0.2

Oke T dus pro's gebruiken niet zoveel. Missch kan je mijn dan helpen met het volgende. Als ze toch niet extreem veel gebruiken dan sluit Cutler zich een jaar op en gaat flink extreem kuren dan is ie 100% groter als ronnie als die doseringen van die profs zo laag zijn.

Kom op, kijk die fysieken. Het zijn geen mensen maar freaks. En wie dan ook denkt dat die jongens niet extreem kuren die wilt gewoon niet de feiten onder ogen zien. Imo spuiten ze zichzelf helemaal de t*fus in met HGH, STH, syntetische troep en god mag weten wat nog meer.

sanniejj zei:
Hij had er zin in hoorde ik, 13 verchillende soorten AAS en dat maanden achter elkaar. Dat is vragen om problemen. Volgens mij is best jaloers op de BB's die wel verstandig waren en nog steeds nagenoeg kerngezond zijn. En ja hoor, ook coleman loopt hij af te kraken (hij gebruikt synthol zegt hij) Coleman is wel 1 van de laatsten die synthol zal gebruiken.

Ryu zei:
Hoe weet je dat zo zeker van coleman ?

Agree je kan ook synthol in kleine hoeveelheden gebruiken om de spier te rekken.

Hehe :D

En denk eens na: Er zijn nog steeds geen resultaten bekend van de hedendaagse pro's...hoe die zullen leven over 15-20 jaar áls ze nog leven.
Ik geloof dat er vorig jaar een hele serie ziektes onder pro's was en dat er enkelen waren die de wijze raad gaven hen niet op te volgen. Als ik iemand als Marcus Ruhl zie lijden in de gym (want dat doet ie: LIJDEN) dan denk ik dat die jongen over 15 jaar met een nier/leveraandoening en 88 woekeringen in een rolstoel zit.

ik denk eerder van de insuline :) hgh wordt al veel en veel langer gebruikt en vroegere pro's liepen er niet zwanger bij..

http://www.ronniecoleman.com/crane/crane-ronnie-01.htm

zet deze pose er van 2004 naast :)

ik ben er niet zeker van, dat kan ik niet zijn, aangezien ik niet weet waar ron allemaal van snoept. ik vind het een opvallend verschijnsel, misschien heeft het te maken met het feit dat ze nu veel groter en zwaarder worden als vroeger, maar anderzijds is het grote verschil tussen nu en vroeger vooral middelen als gh en insuline. maar zeker zijn dat kan ik niet. ik weet dat een hoop athleten op muscle mayhem insuline de schuld geven.

ik vind het wel heel vaag dat hij verteld dat naturel alles te behouden is, maar als je hem naturel op z'n top ziet en vergelijkt met (volgens hem) de foto, waar hij alles verloren heeft van de as, dan heeft hij ook ontzettend veel van zijn naturel verloren of zie ik het verkeerd?

Terug
Naar boven