Ik ben het eens dat aan de top er (te)veel misbruik is. Maar ik zie een coleman niet met kapotte nek en ruggewervel rondlopen en nadien lopen zeuren dat het allemaal aan de sport ligt. Die dikke buik had ie al voor hij nog maar aan bodybuilding begon.
Er zijn heel veel pro's die een normale buik hebben en eigenlijk helemaal niet zo ongezond zijn als hier wordt voorgesteld.
Men denkt ook altijd dat pro's enorme dosissen nemen en schandalig kuren, ik zal je eens een geheim verklappen; het zijn de fans die ook graag zo groot willen worden, die eigenlijk veel meer aas gebruiken. Pro's hebben gewoon genetisch een voorsprong en groeien op lagere dosissen al heel goed. Het zijn idioten als deze op het filmpje die iedereen doen geloven dat bodybuiling per defenitie slecht is.
Ik bedoel, wie gaat er nu met zo een zwaar gewicht aan een helm op je hoofd crunches doen? Terwijl bijna iedereen weet dat je bij crunches het gewicht in de handen met houden, en NOOIT aan je nek trekken of hoofd?
Deze man is gewoon heel dom geweest, heeft zichzelf kapot gemaakt door fouten te maken die hij had kunnen voorkomen door eerst wat research te doen. Nu moet heel de wereld horen hoe slecht bodybuilding wel niet is en ho ehet zijn leven heeft verpest
Het is allemaal zijn eigen schuld, niet de schuld van het middel, of middelen die hij gebruikt heeft of de sport zelf. my 0.2