AndroidHealthClinic

Antilliaan gaf biertje aan neo-nazi

kijk lauw , vrienden moeten we ni zijn he , maar respect heb ik voor iedere bb . ik moet jou juist niets uitleggen omdat je er niet voor openstaat , da is dat hetzelfde als tegen een baby zeggen dat hij zen eigen poep moet afvegen ...
ik ga hier ook ni verder op in , zeiken jullie maar over hoe verkeerd het allemaal wel of niet is, maar 1 ding is zeker , racisme is en zal er blijven ..

Wat betreft blood and honour geef ik lauw wel gelijk,blood and honour sluit dicht aan bij dat soort "nazi's" waarover het hier in dit topic aanvankelijk ging...

Laatst bewerkt:
wim1988 zei:
ik ga hier ook ni verder op in , zeiken jullie maar over hoe verkeerd het allemaal wel of niet is, maar 1 ding is zeker , racisme is en zal er blijven ..

Ja en dom blijven ze ook.
Een hersenloose groep gefrustreerde zieltjes die niet weten wat ze met hun leven moeten doen.
Ze kijken niet verder dan hun neus lang is.
Ze zitten vast in hun eigen bekrompen gedachten.
En dat het verkeerd is, daar komen ze zelf achter,..sneller dan ze denken.
Zulke mensen hebben nog een lange weg te gaan.
Voor de "normaal' denkende mens zijn het niet meer dan rotte appels in een fruitschaal.

wim1988 zei:
kijk lauw , vrienden moeten we ni zijn he , maar respect heb ik voor iedere bb . ik moet jou juist niets uitleggen omdat je er niet voor openstaat , da is dat hetzelfde als tegen een baby zeggen dat hij zen eigen poep moet afvegen ...
Begrijp me niet verkeerd, ik ben best bereid een racist te worden. Maar ik vind de argumenten voor racisme die ik tot nu heb gehoord echt heel erg slap. Het uiterlijk van de dochter van Filip DeWinter is tot nu het sterkste argument geweest om toch maar wel racist te worden. :o

Je hoeft niks van me aan te nemen, maar alleen de volgende uitspraak:
De echte verschillen tussen mensen worden veroorzaakt door cultuur, en niet door ras.

wim1988 zei:

Er niet voor openstaat :roflol: Een paar afgestompte nep nazi's die Blood and Honour mietjes, hoe kan je daar nou voor open staan? Mijn valkparkietjes hebben nog meer intelligentie en dat zijn toch best simpele beestjes.

Mensen die bewegingen aanhangen die genocides hebben uitgevoerd verdienen het eigenlijk niet om te leven, maar ja dan ben ik zelf ook een extremist als ik zo denk.

Het moet niet gekker worden, nu moeten we ook nog eens open staan voor het zooitje minst ruim denkend uitschot op aarde.

Re[Afbeelding niet meer beschikbaar]pect man!!

Maar toch wel prettig dat het zulk simpel volk is, hoop van die domme knaken gaan dan ook nog eens de Holocaust ontkennen terwijl al het bewijsmateriaal voorhanden is.

• Topic Starter Topic Starter
killerbee zei:
Ik zou zeggen,kijk eens op het stormfront forum(wel het nederlandstalige en niet het amerikaanse uiteraard) en op het grossdeutsches vaterland forum ipv blood and honour.
Blood and honour is 1 zieke ongenuanceerde boel zever...
Meerdere malen gedaan jah
Heb nog nooit in me leven zo een stelletje achterlijke koeien neukers gezien
:roflol:
90 % van die mensen heeft nog nooit een allochtoon gezien, en 75% komt uit
uit een boerengat genaamd Oisterboetzqlaar:roflol:
Dude die mensen feesten nog tussen de koeien :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Dude, na dat feest nemen ze die koe!! :eek:

wim1988 zei:

Hij is 18 :roflol: :roflol: :roflol:

spiertje16 zei:
Meerdere malen gedaan jah
Heb nog nooit in me leven zo een stelletje achterlijke koeien neukers gezien
:roflol:
90 % van die mensen heeft nog nooit een allochtoon gezien, en 75% komt uit
uit een boerengat genaamd Oisterboetzqlaar:roflol:
Dude die mensen feesten nog tussen de koeien :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Kijk eens verder dan je neus lang is,er zitten daar inderdaad heel wat meelopers (vooral op blood and honour,heb een afkeer van hun zwart-wit denken)die nogal achterlijk overkomen,maar lees maar eens een post van leden zoals"cicero",ik denk niet dat die achterlijk is...:rolleyes:
Ik denk niet dat de gemiddelde medemens aan hem kan tippen qua intelligentie...
En voordat je me verwijt voor een "racist",ik ben geen in racist in de zin van"alles wat niet blank is,is inferieur".
Zeker niet,ik heb respect voor buitenlanders,daar zitten heel fijne mensen tussen.
Ik ben gewoon van mening dat ieder ras,volk in zijn land van herkomst blijft en niet vermengt.
Alleen op die manier blijft de glorie van een cultuur,een volk verder bestaan zoals het hoort.
Als ik kijk naar hoe het gesteld is met de Verenigde Staten....:eek:
Om het nu eens heel simplistisch te zeggen,een leeuw doet toch ook niet met een tijger:)
Als je deze opvatting als "racistisch"opvat,jah dan noem je me maar zo.......:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ja, heb ik ook gedaan
Hij presenteert zijn argumenten dan wel op een ''intellectuele manier''
Maar het komt er uiteindelijk (altijd)op neer dat joden en n*gers dood moeten en dus bij voorbaat het achterlijke boerengezwets is
Ze zijn allemaal gefrustreerd man, echt shit het
Kijk waar zei hun leven aan wijden:roflol: Gefrustreerd rondlopen en dit doen?
:roflol: Daar krijgen ze toch later zo een spijt van

spiertje16 zei:
Ja, heb ik ook gedaan
Hij presenteert zijn argumenten dan wel op een ''intellectuele manier''
Maar het komt er uiteindelijk (altijd)op neer dat joden en n*gers dood moeten en dus bij voorbaat het achterlijke boerengezwets is
Ze zijn allemaal gefrustreerd man, echt shit het
Kijk waar zei hun leven aan wijden:roflol: Gefrustreerd rondlopen en dit doen?
:roflol: Daar krijgen ze toch later zo een spijt van

nja,als je ergens niet mee akkoord ben,ga er dan eens mee in discussie bvb?:D

killerbee zei:
Om het nu eens heel simplistisch te zeggen,een leeuw doet toch ook niet met een tijger:)
Als je deze opvatting als "racistisch"opvat,jah dan noem je me maar zo.......:rolleyes:

Nee maar herders nken wel met labradors, krijg je best leuke honden van.

Als je je iets meer verdiept in zinnige dingen in plaats van dat simplistisch gelul van je idolen over te nemen dan zou je weten dat een mens in feite een dier is. Wel het dier dat zich ten opzichte van andere dieren veruit het meest heeft verder ontwikkeld maar we zijn één van de diersoorten. Zoals bij honden heb je verschil in kleur en plaats van geboorte maar het blijft hetzelfde soort. Jouw gelul van een tijger dekt toch ook geen leeuw gaat nergens over.

Je zwarte, gele en rode medemensen zijn je broeders.

Racisme is het onderscheid maken op basis van ras. Voor mij ben je een racist, en is het niet zo dat je hier gebanned wordt voor het uitlaten van racistische sentimenten?

killerbee zei:
Neh, dan word ik op een gegeven moment lichtelijk geirriteerd door hun dom gezwets
Want met welke argumenten je ook komt, het blijft zo dat ik vind dat allochtonen niet dit dat, joden niet dit dat en hij wel

Klaaswitz zei:
Nee maar herders nken wel met labradors, krijg je best leuke honden van.

Als je je iets meer verdiept in zinnige dingen in plaats van dat simplistisch gelul van je idolen over te nemen dan zou je weten dat een mens in feite een dier is. Wel het dier dat zich ten opzichte van andere dieren veruit het meest heeft verder ontwikkeld maar we zijn één van de diersoorten. Zoals bij honden heb je verschil in kleur en plaats van geboorte maar het blijft hetzelfde soort. Jouw gelul van een tijger dekt toch ook geen leeuw gaat nergens over.

Je zwarte, gele en rode medemensen zijn je broeders.

Racisme is het onderscheid maken op basis van ras. Voor mij ben je een racist, en is het niet zo dat je hier gebanned wordt voor het uitlaten van racistische sentimenten?
Mjah, zoals lauw al zei het is jammer dat dit soort white trash zich kan voorplanten, zou heel wat goed doen als dat voorkomen kon worden

killerbee zei:

Er zullen best wel een aantal mensen tussen zitten die redelijk goed kunnen debateren en hun argumenten op hun manier goed kunnen dichtspijkeren maar wat zegt hij dan waar je het zo mee eens bent? En wat vind je zelf? Vind je het inhoudelijk kloppen of vind je de manier hoe hij zijn argumenten heeft afgeschermd sterk waardoor het wel moet kloppen maar je 'm feitelijk niet echt kan volgen wat af te lezen is uit je typische uitspraak 'ga maar met 'm in discussie' je komt over als een volgeling van sentimenten en emoties en niet eens een volger van inzichten en wetenschap. Desalnietemin een volger.

Idd, iemand die als een schaap nablaat
Topictitels zoals dit zeggen natuurlijk al genoeg

Hoe krijgen we de vreemdelingen weg uit onze grootsteden?

Kijk waar die eencellige amoebes zich druk om maken:roflol:

Pas op jongens, vergeet niet te ademen:roflol:

Geef 'm even de tijd, hij zit nu een paar 'scherpe' forum uitspraken van z'n idool te bestuderen om ons zometeen even mee om de oren te slaan!

Laat hem maar, ik ga niet in discussie met hem over dit soort onderwerpen
Maar jij alle geluk toegewenst om deze jongen op wat ''humanere'' gedachten te krijgen om het maar zo te noemen ;)

Terug
Naar boven