XXL Nutrition

Antilliaan gaf biertje aan neo-nazi

Klaaswitz zei:
Nee maar herders nken wel met labradors, krijg je best leuke honden van.

Als je je iets meer verdiept in zinnige dingen in plaats van dat simplistisch gelul van je idolen over te nemen dan zou je weten dat een mens in feite een dier is. Wel het dier dat zich ten opzichte van andere dieren veruit het meest heeft verder ontwikkeld maar we zijn één van de diersoorten. Zoals bij honden heb je verschil in kleur en plaats van geboorte maar het blijft hetzelfde soort. Jouw gelul van een tijger dekt toch ook geen leeuw gaat nergens over.

Je zwarte, gele en rode medemensen zijn je broeders.

Racisme is het onderscheid maken op basis van ras. Voor mij ben je een racist, en is het niet zo dat je hier gebanned wordt voor het uitlaten van racistische sentimenten?
Klaas KARMA, ben t helemaal met je duidelijke woorden eens!!!
Een soort racisme met een lach!

Ik ben zeker geen volger,en mijn manier van denken is door niemand beinvloed.Vroeger was ik overtuigd anti-racist,maar sinds ik wat ouder ben en in Brussel studeer is dit veranderd(zat nog niet op fora enzo).
Onze hoofdstad trekt op geen zak meer,en daar denken vele andere (niet "racistische" mensen ook zo over)
Vroeger als kind was ik al gefascineerd door het fenomeen adolf hitler.
Ik ben me beginnen verdiepen in wo2 en zo ben ik op dat forum terecht gekomen.
Hoe ouder ik werd hoe meer ik begon in te zien dat bepaalde dingen die in het forum beweerd werden (door onder andere "cicero"wel een kern van waarheid bevatten,ik geloof niet alles natuurlijk.
Het mooiste voorbeeld is de de "knechterige houding van de VS tegenover Israel."
Ik ben er ook van overtuigd dat Israel haar ongenaakbaarheid te danken heeft aan wat er tijdens wo2 gebeurd is.En geen haan die erom kraait?!Dit stoort me buitengewoon.
Dit heeft mijn ogen doen opengaan.
Ik geef zeker toe dat hitler fouten heeft gemaakt en dingen heeft gedaan die af te keuren zijn.
Maar ik ben niet zo kortzichtig om hem helemaal te demoniseren en zwart-wit te denken.
Hij heeft wel degelijk ook goede dingen gedaan.
Wat er mij bijvoorbeeld stoort is het feit dat je nauwelijks iets hoort over stalin bijvoorbeeld.
Maar over hitler o wé...
Als ik dan mensen zie rondlopen met tshirts waarop mao zedon afgebeeld staat of waarop een hamer en sikkel staat,dan krijg ik zoiets van...dit kan dan wel?!???
Je hoort het,ik ben niet met ALLES akkoord,wel met bepaalde standpunten.

spiertje16 zei:
Laat hem maar, ik ga niet in discussie met hem over dit soort onderwerpen
Maar jij alle geluk toegewenst om deze jongen op wat ''humanere'' gedachten te krijgen om het maar zo te noemen ;)

Ahzo welke "onhumane" gedachte heb ik dan?:rolleyes:

zeekip zei:
Ik begrijp niet dat zonder voorbehoud de mening van die Antilliaan geloofd wordt. Hij zal zeker niet de eerste Antilliaan zijn die liegt.

even voor de duidelijkheid (voor simplisten als spiertje16):
ik heb het zeker niet op neo-nazi's of ander soort rascisten
Dit is geen kwestie van een mening!!!! wtf heeft dit met een mening te maken?? dit zijn mss feiten???? En je hebt gelijk ; kaalhoofdigen blanken spreken altijd de waarheid en niets dan de waarheid! WaKe up and smell the coffee!!!!!!!!!!!!!!!!:coffee:

• Topic Starter Topic Starter
killerbee zei:
Ik ben zeker geen volger,en mijn manier van denken is door niemand beinvloed.Vroeger was ik overtuigd anti-racist,maar sinds ik wat ouder ben en in Brussel studeer is dit veranderd(zat nog niet op fora enzo).
Onze hoofdstad trekt op geen zak meer,en daar denken vele andere (niet "racistische" mensen ook zo over)
Vroeger als kind was ik al gefascineerd door het fenomeen adolf hitler.
Ik ben me beginnen verdiepen in wo2 en zo ben ik op dat forum terecht gekomen.
Hoe ouder ik werd hoe meer ik begon in te zien dat bepaalde dingen die in het forum beweerd werden (door onder andere "cicero"wel een kern van waarheid bevatten,ik geloof niet alles natuurlijk.
Het mooiste voorbeeld is de de "knechterige houding van de VS tegenover Israel."
Ik ben er ook van overtuigd dat Israel haar ongenaakbaarheid te danken heeft aan wat er tijdens wo2 gebeurd is.En geen haan die erom kraait?!Dit stoort me buitengewoon.
Dit heeft mijn ogen doen opengaan.
Ik geef zeker toe dat hitler fouten heeft gemaakt en dingen heeft gedaan die af te keuren zijn.
Maar ik ben niet zo kortzichtig om hem helemaal te demoniseren en zwart-wit te denken.
Hij heeft wel degelijk ook goede dingen gedaan.
Wat er mij bijvoorbeeld stoort is het feit dat je nauwelijks iets hoort over stalin bijvoorbeeld.
Maar over hitler o wé...
Als ik dan mensen zie rondlopen met tshirts waarop mao zedon afgebeeld staat of waarop een hamer en sikkel staat,dan krijg ik zoiets van...dit kan dan wel?!???
Je hoort het,ik ben niet met ALLES akkoord,wel met bepaalde standpunten.
AHAHhahwoehahahahahaah Omie****ing god:roflol:
I give up:roflol: You win

killerbee zei:
waarop een hamer en sikkel staat

De gedachtengang die achter dit symbool staat is qua ideologie niet te vergelijken met het hakenkruis, het symbool van de nazi's. Bij het aanzien van een hakenkruis denken mensen aan racisme, nazisme en fascisme. Een hamer en een sikkel is het symbool van communisme, wat een zodanig ideaal systeem is dat het niet toepasbaar is op mensen.

ja spiertje, we zijn uitgeluld!
altijd t laatste woord om toch hun gelijk te halen!
proberen je toch te overtuigen van hun eigen (verotte) denkwijze!
laat ze maar in hun sprookjes geloven:p !

Klaaswitz zei:
De gedachtengang die achter dit symbool staat is qua ideologie niet te vergelijken met het hakenkruis, het symbool van de nazi's. Bij het aanzien van een hakenkruis denken mensen aan racisme, nazisme en fascisme. Een hamer en een sikkel is het symbool van communisme, wat een zodanig ideaal systeem is dat het niet toepasbaar is op mensen.

en die 20 miljoen mensen die onder het communisme van stalin zijn omgekomen betekenen ook niets???

Er zijn nog veel meer miljoenen mensen omgekomen onder christelijke en moslim regimes, onder verschillende vlaggen en schilden. Het verschil is dat het geen uitgangspunt is van de ideologie/natie achter het symbool.

wat is er dan zo verrot aan mijn denkwijze,heb ik nu maar iets discriminerend gezegd dan???

Kijk, je trekt eerst een paralel tussen diersoorten en verschillende rassen onder de mensheid, daarna kom je met gezwets over de hamer en sikkel waarmee je eigenlijk wil zeggen dat je dan ook vindt dat je fijn met een hakenkruis op je bast door de straat zou moeten kunnen lopen.

Ik wil het hierbij maar laten, ik ben uitgeluld!

Jongens we kunnen hier beter niet meer op in gaan want dat willen deze personen graag: hun ideeen ventileren zodat ze er mss nog meer aanhangers bij krijgen. Elk woord is er een teveel met deze personen.
Ze zijn echt blij dat ze weer kunnen vertellen hoe de wereld er uit zal zien als zij het voor t zeggen hebben!
Laat ze lekker op hun kussen met hakenkruis huilend in slaap vallen want net zoals bij de Jehova's pleur ik mijn deur dicht!!!!!!!!!!;)

Ik zeg toch dat ik respect heb voor andere rassen,jezus wat ben ik toch verrot!

killerbee zei:
wat is er dan zo verrot aan mijn denkwijze,heb ik nu maar iets discriminerend gezegd dan???
met idioten gelijk gij kun je niet praten, je trekt ons naar je lager niveau en verslaat ons door ervaring

killerbee zei:
Kijk eens verder dan je neus lang is,er zitten daar inderdaad heel wat meelopers (vooral op blood and honour,heb een afkeer van hun zwart-wit denken)die nogal achterlijk overkomen,maar lees maar eens een post van leden zoals"cicero",ik denk niet dat die achterlijk is...:rolleyes:
Ik denk niet dat de gemiddelde medemens aan hem kan tippen qua intelligentie...
En voordat je me verwijt voor een "racist",ik ben geen in racist in de zin van"alles wat niet blank is,is inferieur".
Zeker niet,ik heb respect voor buitenlanders,daar zitten heel fijne mensen tussen.
Ik ben gewoon van mening dat ieder ras,volk in zijn land van herkomst blijft en niet vermengt.
Alleen op die manier blijft de glorie van een cultuur,een volk verder bestaan zoals het hoort.

Als ik kijk naar hoe het gesteld is met de Verenigde Staten....:eek:
Om het nu eens heel simplistisch te zeggen,een leeuw doet toch ook niet met een tijger:)
Als je deze opvatting als "racistisch"opvat,jah dan noem je me maar zo.......:rolleyes:

Dit is niet racistich maar een mening die voortkomt uit ontwetendheid?
Alleen al het feit dat liefde zich niet laat sturen.
Als twee verschillende rassen verliefd op elkaar worden en samen verder willen, dan stopt niemand dat.
Het zou belachelijk zijn als mijn nichtje niet had kunnen trouwen omdat haar man die Griek is.
Vroeger werd er verteld.. TWEE GELOVEN OP EEN KUSSEN, DAAR SLAAPT DE DUIVEL TUSSEN.
Dat is zwaar achterhaald en we weten nu wel beter.
En zo gaat dat met dit ook.
Dus wat je zou willen is iets wat nooit werkelijkheid zal worden omdat het zo niet hoort.

Het is toch wel geinig om te zien, dat sommige zaken nog bespreekbaar zijn en mensen niet meteen de mond gesnoerd wordt, wanneer zij een andere gedachtengan hebben dan de meerderheid.
Dat vind ik zeker een voordeel, want ik vind het altijd prettiger om te weten, wie bepaalde gedachtes heeft i.p.v. dat bepaalde gedachten voortwoekeren onder een rustig wateroppervlak.;)

ik ben maar eens lid geworden van blood and honour.:)

edit: posts zoeken van 'cicero' mislukt... Dan maar zelf een draadje aanmaken...

pffff het begint al lekker als ik de forumregels lees....
This is NOT a forum for B&H or C18 but for anyone who has an interest in B&H, C18 and/or any other type of racial or White Nationalist discussions with other like minded people.
Hoe kan je nou een discussie hebben met iemand die er hetzelfde over denkt?
Maargoed dat ik lid ben geworden van dat forum. :)

Your behavior and code of conduct should reflect the colour of your skin.
ik ben blank, maar hoe kan ik in godsnaam op een internet board de imperialistische overheerser uithangen? :roflol:

Laatst bewerkt:
jezus, alle fora zitten op slot....
Lauw, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Dan wordt ik maar geen skinhead als het zo moet :(

@ Killerbee: weet je toevallig of ik wel gewoon een discussie kan starten op stormfront.org. Want ik heb geen zin om nog eens 5 minuten van mijn leven te verspillen aan de registratie van een debiel forum wat me niet toelaat.

killerbee zei:
Om het nu eens heel simplistisch te zeggen,een leeuw doet toch ook niet met een tijger:)

Dit vind je zeker een heel 'intellectueel' argument. Voor zover Klaaswitz je nog niet uit de droom heeft gehaald, zal ik er eventjes op ingaan.
Je hebt het hier over 2 verschillende diersoorten, terwijl mensen 1 diersoort zijn.

Overigens komt je 'intellectuele' argument rechtstreeks uit Mein Kampf. Niet denken dat je internethelden zo slim zijn om dat zelf te bedenken. Mein Kampf staat vol met dit soort schijnargumenten die door Hitler dusdanig slim (ja, Hitler was redelijk slim) zijn verwoord en verwerkt (bijv. in zinnen van bladzijdes lang) dat veel mensen (vooral met een lagere intelligentie) hier vatbaar voor zijn. Dat is ook de reden dat Mein Kampf in Nederland verboden is.

Desalniettemin is dat over die diersoorten telkens de hoofdmoot van Hitler's betoog geweest en berust het imo op de grootste mogelijke onzin, omdat mensen nog altijd 1 diersoort zijn. Ik ben benieuwd welk argument je zelf nog aan te dragen hebt behalve dit onzinnige argument.

Klaaswitz zei:
Racisme is het onderscheid maken op basis van ras. Voor mij ben je een racist, en is het niet zo dat je hier gebanned wordt voor het uitlaten van racistische sentimenten?
Het verbaast mij ook dat gedachtegoed van Hitler zonder enige bestraffing hier op het forum geuit mag worden.

partysander zei:
Dit vind je zeker een heel 'intellectueel' argument. Voor zover Klaaswitz je nog niet uit de droom heeft gehaald, zal ik er eventjes op ingaan.
Je hebt het hier over 2 verschillende diersoorten, terwijl mensen 1 diersoort zijn.

Overigens komt je 'intellectuele' argument rechtstreeks uit Mein Kampf. Niet denken dat je internethelden zo slim zijn om dat zelf te bedenken. Mein Kampf staat vol met dit soort schijnargumenten die door Hitler dusdanig slim (ja, Hitler was redelijk slim) zijn verwoord en verwerkt (bijv. in zinnen van bladzijdes lang) dat veel mensen (vooral met een lagere intelligentie) hier vatbaar voor zijn. Dat is ook de reden dat Mein Kampf in Nederland verboden is.

Desalniettemin is dat over die diersoorten telkens de hoofdmoot van Hitler's betoog geweest en berust het imo op de grootste mogelijke onzin, omdat mensen nog altijd 1 diersoort zijn. Ik ben benieuwd welk argument je zelf nog aan te dragen hebt behalve dit onzinnige argument.

Het verbaast mij ook dat gedachtegoed van Hitler zonder enige bestraffing hier op het forum geuit mag worden.
euh

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://en.wikipedia.org/wiki/Liger

Terug
Naar boven