XXL Nutrition

apart moederbord nodig

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
mijn computer is eindelijk helemaal kapot. me moederborjde is er mee opgehouden. probleem is alleen dat ik een beetje apart moederbord had (asus p5vd2-x). heb al op google gezocht of ik hem nog ergens kon bestellen maar enige wat ik vond moest ik hem ophalen in flevoland.

ik heb een dualcore 2gig processor en pci videokaart verder wil ik er graag 2 ide sloten op hebben. iemand enig idee waar ik dit vandaan kan halen?

voor je processor: check de socket en zoek eerst een moederbord op basis van die socket.
Eens die selectie gemaakt zoek je een met pci slot en 2 ide poorten.

• Topic Starter Topic Starter
is er een site waarbij je die selecties kan maken? ide vind je bijna nergens meer en ben al veel te lang aan het zoeken.

koop nieuwere apparatuur welke niet op idd hoef aan te sluiten... karma graag

Weet je uberhaupt wel eens welke socket je hebt?

ja 775 en die krachtig moet opt**fen met zijn karma want die krijgt toch nooit wat. heb je naam net in me dondersteentjesvandbbschriftje geschreven.

ik geef niet om snelheid en heb geen zin om 4 goede hd's weg te pleuren.

Moederbord met 1 Ide aansluiting kopen zodat je meer keuze hebt en dan een IDE-controller er bij prikken.

http://tweakers.net/pricewatch/

Hier kun je moederborden selecteren op socket.

Indien je geen moederbord met 2 ide poorten vindt kun je nog kijken naar een losse IDE controller of een IDE naar SATA converter, daar is ook een aparte categorie voor(http://tweakers.net/pricewatch/cat/630).
Een behuizing voor een externe harddisk is ook nog wel te krijgen voor IDE schijven denk ik.

Pak het gelijk goed aan en ga over op de Intel core i7
Kost wel wat maar je hebt ook wat.
Ben je ook gelijk weer klaar voor een tijdje.
Helaas heb ik mijn striker 2 formula laatst al verkocht.

Converter is troep, controller is veel stabieler. Converters zijn net zo duur als een controller trouwens.

ik gebruik die pc alleen voor dbb en msn

Luppie, even de thread lezen misschien. Strongman heeft geen behoefte aan snelheid en zal dus geen gamer zijn.

Terug
Naar boven