XXL Nutrition

Apartheid is terug; Zuid-Afrika

Sinds de apartheid in Z-afrika is afgeschaft is de criminaliteit in dat land exponentieel toegenomen. Criminaliteit die hoofdzakelijk word veroorzaakt door de zwarte Zuid-afrikanen. Apartheid als voorheen was en is dus een veel betere optie voor Z-afrika, de zwarte Z-afrikanen kunnen geen land runnen.
:trollface:

Come at me brah

Ik las dat laatst ook op stormfront, toen ik hiernaar onderzoek deed. Schande inderdaad!

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
dat is wel heel apart nieuws zeg:rolleyes:

Hm, geen idee wat ik hier van moet denken. Ik ga eerst maar eens wat onderzoek doen op het forum van de KKK. Ik laat nog van me horen.

Ik zal even zoeken in studies van de Uni van Leiden, altijd een goede bron. Ook voor tieners en peuters overigens.

Sinds de apartheid is er veel veranderd, heb er zelf een tijdje gewoont.

al die blanken terug naar hun eigen land sturen

Sinds ze alle blanke boeren hun grond hebben laten afpakken door de n*gers, die vervolgens te lui waren om te verbouwen, is het helemaal fout gegaan.

Sinds de apartheid in Z-afrika is afgeschaft is de criminaliteit in dat land exponentieel toegenomen. Criminaliteit die hoofdzakelijk word veroorzaakt door de zwarte Zuid-afrikanen. Apartheid als voorheen was en is dus een veel betere optie voor Z-afrika, de zwarte Z-afrikanen kunnen geen land runnen.
:trollface:

Come at me brah
Zwarte Afrikanen kunnen überhaupt geen land runnen... Zelfde als met Zimbabwe. Alle blanken boeren werden verjaagd zodat er zwarte boeren in de plaats zouden komen en sindsdien is er een hongersnood en is het alleen maar berg afwaarts gegaan. Die zwarten die eerst wel eten hadden maar zo nodig alle blanken weg wilden hebben, zijn nu aan het verhongeren, lol, karma's a b*ch.

Het wordt eens tijd om alle steun te stoppen en ze te laten kreperen.

http://www.youtube.com/watch?v=avesKYQ3fFA

The economy of [Link niet meer beschikbaar] has shrunk significantly from economic mismanagement after 2000, resulting in a desperate situation for the country and widespread poverty from among others 94% [Link niet meer beschikbaar].[9] The participation from 1998 to 2002 in the war in the Democratic Republic of the Congo set the stage for this deterioration by draining the country for hundreds of millions of dollars.[10] [Link niet meer beschikbaar] has been a major problem from about 2003 to April 2009, when the country suspended its own currency. The economy deteriorated from one of Africa's strongest economies to the world's worst.
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Zimbabwe

Het niveau blijft nog steeds om te huilen ...

Zwarte Afrikanen kunnen überhaupt geen land runnen... Zelfde als met Zimbabwe. Alle blanken boeren werden verjaagd zodat er zwarte boeren in de plaats zouden komen en sindsdien is er een hongersnood en is het alleen maar berg afwaarts gegaan. Die zwarten die eerst wel eten hadden maar zo nodig alle blanken weg wilden hebben, zijn nu aan het verhongeren, lol, karma's a b*ch.

Het wordt eens tijd om alle steun te stoppen en ze te laten kreperen.

Lijkt me een beetje simplistisch gesteld. Landsbestuur, opzetten van organisatiestructuren en handhaving daarvan etc. zijn geen concepten die je een bevolking zo uit het niets aan kan leren. Bepaalde cultuurskenmerken zoals wij die kennen, die voor ons volledig vanzelfsprekend zijn, zijn niet zo vanzelfsprekend voor samenlevingen die sociaal en economische volledig anders of zelfs primitiever in elkaar zitten. Voor een aanstaande kernfysicus hou je er nogal simplistische gedachtesprongen op na en lijk je een referentiekader te hebben die niet past bij iemand met dergelijke intellectuele ambities. Sterker nog, ik denk dat je 'full of shit' ben. Juist omdat een beetje beta-wetenschappelijk ingesteld persoon van het deterministische karakter van de mensheid bewust is.

Lees bijvoorbeeld Guns, Germs and Steel om een beginnetje te maken.

....

Laatst bewerkt:
Lijkt me een beetje simplistisch gesteld. Landsbestuur, opzetten van organisatiestructuren en handhaving daarvan etc. zijn geen concepten die je een bevolking zo uit het niets aan kan leren. Bepaalde cultuurskenmerken zoals wij die kennen, die voor ons volledig vanzelfsprekend zijn, zijn niet zo vanzelfsprekend voor samenlevingen die sociaal en economische volledig anders of zelfs primitiever in elkaar zitten. Voor een aanstaande kernfysicus hou je er nogal simplistische gedachtesprongen op na en lijk je een referentiekader te hebben die niet past bij iemand met dergelijke intellectuele ambities. Sterker nog, ik denk dat je 'full of shit' ben. Juist omdat een beetje beta-wetenschappelijk ingesteld persoon van het deterministische karakter van de mensheid bewust is.

Ik ben heel bewust van de mensheid, dat is ook de reden waarom ik geen vertrouwen in zwarte afrikanen heb.

Maar ben je ook bewust van je eigen prietpraterij?

Juist dus om die reden moet je die mensen dus ook niet aan het roer laten staan, maar af en toe een hand op het roer laten leggen onder het toeziend en handhavend oog van een blanke (capabele) kapitein ;)

Terug
Naar boven