Monkilot
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
Haha, true true.
Durf je een link te leggen met de niveau van sommigen hier en hun stengedrag...of is dat taboe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die humor, die humor. Geweldig!
Wie zegt dat huidskleur iets te maken heeft met de capaciteiten van die persoon. Reken hem af op daden.
Heb zelf ook al aantal wat documentaires gezien over deze situatie. Het is inderdaad wel ernstig als je die documentaires ziet, ze worden als buitenlanders gezien door de gekleurde bevolking maar (de blanken) zijn zelf gewoon in Zuid Afrika geboren en kunnen geen andere taal en zijn nog nooit in Nederland geweest.
Hè dat komt bekend voor joh. Allochtonen die wel in het land geboren zijn worden anders behandeld dan de autochtone bevolking. Waar heb ik dat eerder gehoord?

Sorry, ben de themafeestjes beetje ontgroeid.
Maar was je turtle feestje nog geslaagd?
Sinds de apartheid in Z-afrika is afgeschaft is de criminaliteit in dat land exponentieel toegenomen. Criminaliteit die hoofdzakelijk word veroorzaakt door de zwarte Zuid-afrikanen. Apartheid als voorheen was en is dus een veel betere optie voor Z-afrika, de zwarte Z-afrikanen kunnen geen land runnen, maak ik de gains van mijn leven.
![]()