MuscleMeat

Apartheid is terug; Zuid-Afrika

Een gewaardeerd oud-forumlid heeft me ooit eens verteld dat het die zwarten in de genen zitten, het niet kunnen besturen doelde hij op.

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Die humor, die humor. Geweldig!:roflol:

Wie zegt dat huidskleur iets te maken heeft met de capaciteiten van die persoon. Reken hem af op daden.

ik zeg tog capabele, als die blanke oncapabel is dan houd het ook op. Alleen leert de ervaring helaas dat een overwegend zwarte regering zoals in Z-afrika het allemaal helaas niet bolgewerkt krijgt.

...

Laatst bewerkt:
Heb zelf ook al aantal wat documentaires gezien over deze situatie. Het is inderdaad wel ernstig als je die documentaires ziet, ze worden als buitenlanders gezien door de gekleurde bevolking maar (de blanken) zijn zelf gewoon in Zuid Afrika geboren en kunnen geen andere taal en zijn nog nooit in Nederland geweest.

Hè dat komt bekend voor joh. Allochtonen die wel in het land geboren zijn worden anders behandeld dan de autochtone bevolking. Waar heb ik dat eerder gehoord?

sinds de apartheid (of de afschaffing daarvan) maak ik de gains van mn leven

Sinds de apartheid in Z-afrika is afgeschaft is de criminaliteit in dat land exponentieel toegenomen. Criminaliteit die hoofdzakelijk word veroorzaakt door de zwarte Zuid-afrikanen. Apartheid als voorheen was en is dus een veel betere optie voor Z-afrika, de zwarte Z-afrikanen kunnen geen land runnen, maak ik de gains van mijn leven.
:trollface:

fixed

-

Laatst bewerkt:
Ja vieze linkse racisten!!!!!

Discussie met beginnerbb is zinloos. Al schrijf je een beargumenteerd betoog, meneer meent dat altijd met welgeteld één simpel zinnetje te kunnen ontkrachtigen.

Zit in de aard van het beestje. :roflol:

Kheb de rest van de topic niet gelezen en ik voorspel dat Fonkmeistah voorstander is van de Apartheid.

:trollface:

Laatst bewerkt:
Kraaltjes en spiegeltjes!!

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven