AndroidHealthClinic

app waar je alles in kan bij houden

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
hallo,

Weet er iemand een app waar je alles in kan bij houden? liefst die online opslaan voor het geval dat.
Soort van dagboek idee waar je foto's en stukje tekst bij kan zetten. Ik ben bezig met cutten dus zou het graag allemaal netjes bij houden zo kan ik terug kijken wat er fout of goed is gedaan.

:hello:

Myfitnesspal
Fatsecret

Je kan op Myfitnesspal bij elke dag een notitie toevoegen indien gewenst. Ik zou gewoon offline een fotodagboek houden. Of uiteraard hier een blog bijhouden...

Succes met je cut!

• Topic Starter Topic Starter
Myfitnesspal
Fatsecret

Je kan op Myfitnesspal bij elke dag een notitie toevoegen indien gewenst. Ik zou gewoon offline een fotodagboek houden. Of uiteraard hier een blog bijhouden...

Succes met je cut!
Bedankt! myfitnesspal gebruik ik al ja , had eerst zo dag boek app was echt handig foto's en tekst met datum samen. apart stukje waar je stats in kon zetten. Helaas was ik alles kwijt na dat mijn telefoon crashte.

Als je je dagboekje kwijt bent na een crash dan zou je ook opnieuw een dagboek(online) kunnen aanmaken. Zullen vast veel verschillende apps voor zijn.
Je kan ook een webpagina openen om alles bij te houden.

Onenote
Beste programma/app om je ideen en progressie en notities bij te houden.

XXL BASE

Mijn Eetmeter app net geïnstalleerd weet niet of het iets is maar misschien heb je er iets aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik nu word op mijn telefoon. Word ook direct online opgeslagen

Ik gebruik nu word op mijn telefoon. Word ook direct online opgeslagen
Dan heb je ook Onenote op je telefoon staan. Op mijn windowsphone wordt ook alles onmiddelijk opgeslaan op mijn onedrive en heb ik alle documenten/foto's van m'n pc ook op m'n gsm en vice versa.
Onenote is ook handig voor voice memo's, foto's invoegen, filmpjes toevoegen,... Op pc kan je zelfs tekst uit foto's en PDF'S converteren.

forum.bodybuilding.nl/fora/trainingslogs.64/

Terug
Naar boven