MuscleMeat

Apple fiber waar kopen?

• Topic Starter Topic Starter
Haha, kan ik begrijpen. Als ik iets bak, ben ik ook vaak te ongeduldig en begin ik er al van te eten nog voor het helemaal "af" is :)

Ik ben trouwens benieuwd naar je proteine banana brood! Zeker posten nadat je hem hebt gemaakt, doen!

Doe ik :thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Tsja, van alles eigenlijk, 32 gr. verzadigde vette, 30+ gr. suikers en bijna 100 gr. eiwitten :eek: Niet echt een gebalanceerde snack, maar goed.

Das voor 650 gr cake he man :p moet niet op 1 dag op he :o

Vet komt door chocolade dus is makkelijk eruit te halen of te vervangen..

Vind de voedingswaarden nochtans goed hoor, zeker voor high protein dieet of zelf in de cut is dit imo goed :D

Doe ik :thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Das voor 650 gr cake he man :p moet niet op 1 dag op he :o

Vet komt door chocolade dus is makkelijk eruit te halen of te vervangen..

Vind de voedingswaarden nochtans goed hoor, zeker voor high protein dieet of zelf in de cut is dit imo goed :D

Ow dat was mij niet helemaal duidelijk, dan zijn de voedingswaarden niet heel slecht nee :thumbs:

Ow dat was mij niet helemaal duidelijk, dan zijn de voedingswaarden niet heel slecht nee :thumbs:

Heb die per 100 gr er ook bijgezet onder de foto van fitnesspal :D

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

198 kcal

10.9 vet
8.7 koolhydraten
15.4 eiwit

Bij deze het bananenbrood:

Per 100 gr:

155.96 kcal
2.21 vet
17.89 koolhydraten
13 eiwit

Ingredienten: